Olisi korkea aika ruveta huomioimaan näitä sankareita joka vuodesta toiseen nöyrästi tekevät duunia saavuttakseen kunniaa Suomen judolle. Näiden sankareiden johdosta tekin pääsette parrasvaloihin esittämään itseänne ja hymylemään teennäisesti vaikka ette ole sitä ansainneet.
Palkitseminen mitallista arvokisoista, nyt hallitus kunnon stipendi Sahalle
23
720
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös kaikkien lajien liitot anna automaattisesti stipendin arvokisamitalisteille?
- Anonyymi
Sehän on vakiintunut käytäntö, kyllä 5000e stipendi olisi minimi millä voisi arvostusta osoittaa, nuo selkään taputtelut ei auta kun kaikki leirit ja reissut makselee.
- Anonyymi
Ainoat jotka "vuodesta toiseen nöyrästi tekevät duunia saavuttakseen kunniaa Suomen judolle" ovat pj ja hallitus!
- Anonyymi
Hyvän vitsin kerroit
- Anonyymi
Veikkaan, että Esa myöntää pronssista 2000€.
- Anonyymi
Toivotaan että olisi vähintään 5000e onhan se noloa jos se olisi vain 2000e. no sehän kertoo liiton arvostuksesta urheilijaa kohtaan .
- Anonyymi
MM pronssista ne kehtas antaa 2000e
- Anonyymi
Jos tuo on totta niin se kertoo siitä ette liitto ei arvosta urheilijan tekemää työtä, vaan halveksii sitä, kyllä sitä kaulaillaan kun paikalla ollaan ja someen laitetaan hienoja kuvia ollaan siinä niin kaveria että, mutta missä on se oikea arvostus ?
- Anonyymi
Paljonkohan maksoi liiton edustus viimeisimmän vuoden arvokisoihin? Siis miinus urheilijat ja koutsit.
- Anonyymi
Mitä maksoi kaikki muu huvitus, esim pitkän pöydän lounaat, tietääkö kukaan paljonko on johdon edutukseen varattu euroja.
- Anonyymi
🤣🤣 Kun vastailet itse itsellesi niin ota seuraavaksi esille taas miksi vammaisjudolle perustettiin oma ryhmä ja miten ne vie liiton kaikki rahat 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 Kun vastailet itse itsellesi niin ota seuraavaksi esille taas miksi vammaisjudolle perustettiin oma ryhmä ja miten ne vie liiton kaikki rahat 🤣🤣
En ole vastaillut itselleni idiootti ja tulet näkemään kuinka paska hallitus ajaa kaikille kaikea eikä uskolla tehdä oikeita päätöksiä huippu-urheilulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vastaillut itselleni idiootti ja tulet näkemään kuinka paska hallitus ajaa kaikille kaikea eikä uskolla tehdä oikeita päätöksiä huippu-urheilulle.
🤔 Oikeita päätöksiä huippu-urheilulle?? Aikuisten MM, 2 aikuisten EM, Grand Slam kultaa, kasa nuorten arvokismitaleita. Salli mun nauraa!
- Anonyymi
Salli mun nauraa kun kaikki eurot jaetaan tasan kaikkien majujen kaa, mä nauran sit
- Anonyymi
Ei kai tää mikään Neuvostoliitto ole? Kaikille tasan? Salli mun nauraa. Mistä nää idioottimaiset ideat sikiää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tää mikään Neuvostoliitto ole? Kaikille tasan? Salli mun nauraa. Mistä nää idioottimaiset ideat sikiää?
Onhan parajudon maajoukkue yhtä tärkeä kuin terveidenkin maju jos ei niin silloin rikotaan tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta . En hyväksy eriarvoisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan parajudon maajoukkue yhtä tärkeä kuin terveidenkin maju jos ei niin silloin rikotaan tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta . En hyväksy eriarvoisuutta
Rahat huipuille, muut reissatkoon omalla lompakolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin! Neuvostoliitossa kaikki jaettiin valitulle sisäpiirille. Suomessa ei näin toimittaisi ikinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat huipuille, muut reissatkoon omalla lompakolla.
Para judossa omat huiput tottakai niille saman verran kuin terveiden ykkösille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Para judossa omat huiput tottakai niille saman verran kuin terveiden ykkösille
Tottakai jos paraurheijat treenaa yhtä paljon, leireilevät yhtä paljon ja kisaavat yhtä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai jos paraurheijat treenaa yhtä paljon, leireilevät yhtä paljon ja kisaavat yhtä paljon.
Me treenataan ihan hyvin ja tarvitsemme yhtäläisen arvostuksen kuin muutkin sekä rahat on jaettava tasan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ilman mitään tukia tai roposia saavat treenata jo pelkästään pelkän tiistaipäivän sikana enemmän kuin parajudoka viikossa. Ymmärrän tuon trollaamisen, mutta ymmärrän myös ammattimaisen urheilun ja parajudoilun eron. Toki parapuolella on monta kategoriaa, mutta ero on kuitenkin valtava.
- Anonyymi
Jos joku haluaa lahjoittaa arvokisamitalista rahaa sitä ansainneelle niin se onnistuu varmasti. Ei kannata turhaan huudella tonnimääriä ja vähätellä aiempia. Käsi lompakkoon vaan niin homma on hoidettu.
Ilman sarkasmia, luuleeko väki, että noi rahat vaan ilmestyy jostain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109