Hän ryhtyy hyvinvointivalmentajaksi ja alkaa myydä kurssejaan netissä.
Tähän ammattiin kun ei tarvita mitään koulutusta.
Helena Koivun uusi ura
42
739
Vastaukset
- Anonyymi
Huhhuijaa tätä se vielä uupuu. Opettaako ex muijia kiusaamaan lopun ikää ex miehiään. Taitaa olla pahoinvointi valmentaja. Tuskin on kursseilla menekkiä.
- Anonyymi
Nyt on hyvä hyvinvointiopettaja,oikee parisuhdeneuvoja.
- Anonyymi
Opastaa erityisesti lastensuojelun sektorille oikeaa käsittelymenetelmät.
- Anonyymi
Martina saa kovan kilpailijan.
Helenalla on kansainvälinen taso ja sen mukaiset äidilliset otteet.- Anonyymi
Valmentaako / auttaako Helena myös kiireisiä naisia 😂
- Anonyymi
Onko sinun elämässä ketään muuta kuin Martina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa Remu Aaltosen vanhassa ketjussa, joka oli joskus tänne linkitetty yökukkujan toimesta, oli yksi kommentti Martinasta eikä epäilystäkään että kenen tekemänä. No, se ainakin tuli selväksi että romanit kiinnostaa tuota Martinan pitkäaikaista vainoajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa Remu Aaltosen vanhassa ketjussa, joka oli joskus tänne linkitetty yökukkujan toimesta, oli yksi kommentti Martinasta eikä epäilystäkään että kenen tekemänä. No, se ainakin tuli selväksi että romanit kiinnostaa tuota Martinan pitkäaikaista vainoajaa.
Onkohan se itse romani vai kaveeraako se romanien kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla. Siiderskän elämä on pelkkää arkistojen räpläämistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, koska olen jo vuodesta 2012 seurannut vainoojaa eri palstoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, koska Martinan isäkin on.
- Anonyymi
Astuisin erittäin mielelläni.
- Anonyymi
Olet äärimmäisen ärsyttävä.
- Anonyymi
Ööö....ai saumaan?
- Anonyymi
Tätä uutisoitiin viime elokuussa, montako esitystä ootte nähny?
**Lanseeraan ikioman podcastin The Truth Chronicles with Helena Koivu! Rakkaan ystävän tuella tutkimme tarinoita kestävyydestä, henkilökohtaisesta kasvusta ja elämän haasteista. Tämä projekti on minulle syvästi henkilökohtainen, enkä malta odottaa, että pääsen jakamaan sen teidän kaikkien kanssa, Helena iloitsee.**- Anonyymi
Eikö siellä Mikon kiinteistöllä ole jo useampia syvästi henkilökohtaisia ja henkilökohtaisesta kasvusta ja elämän haasteista kummunneita esityksiä nähty H.n järjestäminä..?
- Anonyymi
Onko opetusta murtautumisesta vieraaseen kiinteistöön, jossa asua monta vuotta ilman mitään asumiskuluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko opetusta murtautumisesta vieraaseen kiinteistöön, jossa asua monta vuotta ilman mitään asumiskuluja.
Troyn kanssa voisivat olla uudet Bonny & Clyde. Oikein sopivat siihen pestiin.
- Anonyymi
Ehkä parempi olisi: Let me tell you everything about Lasnamäki - what a place!
- Anonyymi
Onko opetusta, kuinka jonkun kiinteistöön murtaudutaan ja asutaan monta ilmaiseksi. Kuljetaan huoltomiehien perässä kamera kädessä kuvaamassa ja haastetaan heidät oikeuteen agressiivisestä kävelystä.
- Anonyymi
Helena on todellinen kokemusasiantuntija 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena on todellinen kokemusasiantuntija 🥴
Voisi opettaa kuinka Turusta pääsee Helsingin kaupungin turvakotiin. Varsinkaan kun häntä ja lapsia ei kukaan uhkaillut. Vei lapset kesken koulupäivän. Eipä ollut hyvä vastaan otto Stadissa, ei saaneet turvapaikkaa, isä soitettiin hakemaan lapset isän luokse.
- Anonyymi
No mut sehän on hienoa! Samaa vähän kuin Natti.
- Anonyymi
Natti on kaunis ja herttainen nainen ja siksi Mikko rakastaa häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natti on kaunis ja herttainen nainen ja siksi Mikko rakastaa häntä.
Nätti ja herttainen-joillekin se riittää.
Minä rakastan älyä,karismaa ja verbaalista notkeutta omaavia naisia.
- Anonyymi
Siis kursseja: kuinka lypsää mieheltä rahaa!
Kuinka loisii ilmaiseksi asunnossa!
Kuinka elää ilman että menee töihin....- Anonyymi
Uhriutumis kurssit, kuinka uhriudun , kun mokaan itse, syytän aina muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Pyöräni sabotoidaan, jouduin kolariin yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaako Houdini kuinka rikkoa sähkö portti rautakangella. Tai opettaako kuinka sisä käyttöön tarkoitetut jouluvalot laitetaan ulos. Sekä opetusta kuinka sähkö katkon aikana valmistaa riisi puuroa mikrossa.
- Anonyymi
Tuskin onnistuu, mönkään menee. Kuka maksaisi edes punaista puupenniä moisesta "koulutuksesta"?
- Anonyymi
Päinvastoin Helenan kannattaisi ruveta pahoinvointivalmentajaksi. On pitkä kokemus ja kiistattomat näytöt. Minä vaadin-ohjelma 1600 e. Minun oikeuteni sinun rahoihisi 1800 e. Hetimullekaikkitänne 2800 e.
- Anonyymi
Ja kauppaa älyttömän kalliita mukeja!
Siinä vasta business-idea!
Ja vois opastaa kuinka murtautua asuntoon..... - Anonyymi
Murtautuminen on vaikeaa, siihen on hyvä saada koulutusta.
- Anonyymi
Ainoa kurssi mitä Helena voi myydä pn:
Mitä katkeruus saa aikaan ja toinen kurssi:
Miyä rahanahneus saa aikasn.......- Anonyymi
Mitä kieltä tämä on?
- Anonyymi
Helenan elämä on kaikkein paras esimerkki hyvinvoinnista.
Sellaista hyvinvointia kaikki haluavat ja tavoittelevat.- Anonyymi
Hyvinvointiakp että häiriköi muiden elämää, loisii tulottomana muiden asunnoissa, varastaa lasten elantoon tarkoitetut rahat. Jelenalla ei ole moraalia, eikä hajua käsitteestä *toisen oma*.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinvointiakp että häiriköi muiden elämää, loisii tulottomana muiden asunnoissa, varastaa lasten elantoon tarkoitetut rahat. Jelenalla ei ole moraalia, eikä hajua käsitteestä *toisen oma*.
Jelenan käsitys on että ihan kaikki exän tienaamat rahat kuuluu hänelle. Myöskin Amerikan kansalaisuus, liuta palvelijoita, luxustalo, muiden kustantamana tietty.
- Anonyymi
Ei näytä hyvin voinnilta, majailee luvatta vieraassa mökissä. Naukuu rahaa koko ajan, ei muka ole rahan perässä. Ei ole työtä Ex maksaa elatus apua ja lasten kulut. Kuvittelee voivansa elää exän piikkiin lopun ikää.
- Anonyymi
Kopsaako netistä valmennus ohjeita, joita myy ominaan, ja ruokaohjeita samoin. Jokainen osaa etsiä netistä ohjeet ilmaiseksi.
- Anonyymi
Juurikin noin, monet julkkikset varastaa ohjeet ammattitaitoisilta valmentajilta ja myyvät ominaan, ehkä pikkasen muuttaen. Sama kuvio ihorasvojen kohdalla. Jopa terveydelle vaarallisia aineita ja ohjeita kaupataan hölmöille kalliiseen hintaan, riittää kun myyjä on kohujulkkis.
- Anonyymi
Ai että uusi ura?? Eihän tuota naista työnteko kiinnosta!! Ainoa ura on rahanlypsäminen ex-mieheltä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135163
- 674994
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753570Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603138- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461848- 381730
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598