En itsekkään ole mikään lahja maailman naisille mutta oman osani huomiosta olen saanut. Ja nyt pitää huolestuneena todeta maailman muuttuneen viimeisten 30 vuoden aikana.
Aiemmin nuorilla naisilla oli kimmoisat ja pystyt rinnat. Paljon tuli vastaan "torpedo-tissejä" jotka kävellessä aistikkaasti tärähtelivät ja seksin aikana heilahtelivat eivätkä valuneet kainaloihin. Ja nurkan takaa tulevasta neidosta ensimäisenä näkyivät rinnat.
Mitä ilmeisemmin kaikenmaailman kauramaidot, veden litkintä ja magariini (tuo värjätty vaselini joka on molekyylin päässä muovista), soijat ja muut rehujen pureksinnat ovat tehneet kaksi suurta muutosta nuorten naisten vartaloihin. Ensikikin rinnat ovat AA-kuppia jos lainkaan. Ja toiseksi ne ovat riippurinnat jo nuorella iäläkin.
Liikunnan puute on tietysti tehnyt sen että vyötäröitä ei enää ole vaan nuoretkin ovat tasapaksuja lautoja. Ja nurkan takaa tulee ensimmäisenä maha. Isovatsaisia rinnattomia naisia...
No, tilanne ei ole sen parempi poikienkaan osalta. Aikoinaan luokallisessa poikia saattoi olla yksi lihava, siinä missä yksi silmälasien käyttäjä. Nykyään 70% pojista on lihavia ja loput sitten anorektikoita.
Mihin hävisivät normaalit ihmiset? THL:n ruokasuosituksiinko?
Jos tytöt haluaisivat rinnat niin hedän tulisi tietää että punaisen maidon rasvasta 1.5% siirtyy rintoihin. Eli, enemmän maitoa, voita , kananmunia ja lihaa niin ihon ryyt siliävät ja siitä tulee kimmoisampi. Rinnatkin muuttuvat ryhtevämmiksi. Ja yhteielokin on nautinnollisempaa.
Herätys nuoret naiset!!
Huolestuttaa...
Anonyymi-ap
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693