En itsekkään ole mikään lahja maailman naisille mutta oman osani huomiosta olen saanut. Ja nyt pitää huolestuneena todeta maailman muuttuneen viimeisten 30 vuoden aikana.
Aiemmin nuorilla naisilla oli kimmoisat ja pystyt rinnat. Paljon tuli vastaan "torpedo-tissejä" jotka kävellessä aistikkaasti tärähtelivät ja seksin aikana heilahtelivat eivätkä valuneet kainaloihin. Ja nurkan takaa tulevasta neidosta ensimäisenä näkyivät rinnat.
Mitä ilmeisemmin kaikenmaailman kauramaidot, veden litkintä ja magariini (tuo värjätty vaselini joka on molekyylin päässä muovista), soijat ja muut rehujen pureksinnat ovat tehneet kaksi suurta muutosta nuorten naisten vartaloihin. Ensikikin rinnat ovat AA-kuppia jos lainkaan. Ja toiseksi ne ovat riippurinnat jo nuorella iäläkin.
Liikunnan puute on tietysti tehnyt sen että vyötäröitä ei enää ole vaan nuoretkin ovat tasapaksuja lautoja. Ja nurkan takaa tulee ensimmäisenä maha. Isovatsaisia rinnattomia naisia...
No, tilanne ei ole sen parempi poikienkaan osalta. Aikoinaan luokallisessa poikia saattoi olla yksi lihava, siinä missä yksi silmälasien käyttäjä. Nykyään 70% pojista on lihavia ja loput sitten anorektikoita.
Mihin hävisivät normaalit ihmiset? THL:n ruokasuosituksiinko?
Jos tytöt haluaisivat rinnat niin hedän tulisi tietää että punaisen maidon rasvasta 1.5% siirtyy rintoihin. Eli, enemmän maitoa, voita , kananmunia ja lihaa niin ihon ryyt siliävät ja siitä tulee kimmoisampi. Rinnatkin muuttuvat ryhtevämmiksi. Ja yhteielokin on nautinnollisempaa.
Herätys nuoret naiset!!
Huolestuttaa...
Anonyymi-ap
0
422
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132