asumistuki , toimeentulotuki ei kusetella ketään.
Millään 600 eurja
17
190
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kai jotkut eroaa että saavat tukia ?
Se on siis vain paperilla ero- Anonyymi
Saattaa vaikka asua yhdessä. Niin niitä tukia saa. Huijarit
- Anonyymi
ei pelkällä perusruvulla pötkitä kuin muutama päivä. kilinkalinkeikkaa pitää heittää sivussa
- Anonyymi
kusinen rupuraha
- Anonyymi
Onnex rakko toimii kun saa kuitenkin olutta ostettua
- Anonyymi
Toimeentulolla saa olutta useammankin kusikerran edestä. Mitä sinä oikein lässytät?
t naapurin masa, kuopio. savo - Anonyymi
600 e ei ole jemmassa täällä kellään turha sitä täältä on pyydellä.
- Anonyymi
Niinpä.
Joku luulee että joku on joku olisi nielaissut 600 e. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Joku luulee että joku on joku olisi nielaissut 600 e.ainoastaan olutta välillisesti oon nielly
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainoastaan olutta välillisesti oon nielly
Sietäisit saada niellä hampaanjämiäsikin jotka irroitettu iskulla sorkkaraudasta.
- Anonyymi
muuta vuokralle niin tuet juoksee..
- Anonyymi
Jotkut maksaa exälle vuokraa. Tiedän tämmöisen ihmisen. Niin hullulle kun se tuntuu
- Anonyymi
Ei sillä keulita ei. Voi sillä kuitenkin elää, jos oppii taitavaksi ja osaa nauttia ilmaisista asioista kuten liikunta, kalastus, patikointi, pyöräily ja huilun soittaminen.
- Anonyymi
Järkevä kommentti täällä :)
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Mitä tuosta kenen lie mutta kun täällä on valtavasti kaikkea muuta roskaa. Pieni kirj vireh on kauneuspilkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuosta kenen lie mutta kun täällä on valtavasti kaikkea muuta roskaa. Pieni kirj vireh on kauneuspilkku.
vireh tuli . siis virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319