asumistuki , toimeentulotuki ei kusetella ketään.
Millään 600 eurja
17
199
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kai jotkut eroaa että saavat tukia ?
Se on siis vain paperilla ero- Anonyymi
Saattaa vaikka asua yhdessä. Niin niitä tukia saa. Huijarit
- Anonyymi
ei pelkällä perusruvulla pötkitä kuin muutama päivä. kilinkalinkeikkaa pitää heittää sivussa
- Anonyymi
kusinen rupuraha
- Anonyymi
Onnex rakko toimii kun saa kuitenkin olutta ostettua
- Anonyymi
Toimeentulolla saa olutta useammankin kusikerran edestä. Mitä sinä oikein lässytät?
t naapurin masa, kuopio. savo - Anonyymi
600 e ei ole jemmassa täällä kellään turha sitä täältä on pyydellä.
- Anonyymi
Niinpä.
Joku luulee että joku on joku olisi nielaissut 600 e. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Joku luulee että joku on joku olisi nielaissut 600 e.ainoastaan olutta välillisesti oon nielly
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainoastaan olutta välillisesti oon nielly
Sietäisit saada niellä hampaanjämiäsikin jotka irroitettu iskulla sorkkaraudasta.
- Anonyymi
muuta vuokralle niin tuet juoksee..
- Anonyymi
Jotkut maksaa exälle vuokraa. Tiedän tämmöisen ihmisen. Niin hullulle kun se tuntuu
- Anonyymi
Ei sillä keulita ei. Voi sillä kuitenkin elää, jos oppii taitavaksi ja osaa nauttia ilmaisista asioista kuten liikunta, kalastus, patikointi, pyöräily ja huilun soittaminen.
- Anonyymi
Järkevä kommentti täällä :)
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Mitä tuosta kenen lie mutta kun täällä on valtavasti kaikkea muuta roskaa. Pieni kirj vireh on kauneuspilkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuosta kenen lie mutta kun täällä on valtavasti kaikkea muuta roskaa. Pieni kirj vireh on kauneuspilkku.
vireh tuli . siis virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282210Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451820- 391504
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281035Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327877Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722