Kaupallinen yhteistyö

Anonyymi-ap

Miksiköhän Mestari ei ikinä esitellyt Riston kyläkauppaa videoillaan? Nyt alkaa olla myöhäistä...

17

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos kyläkauppias ei halunnut nolata itseään

• Anonyymi

mani sanoi että puhuttu aikoinaan pahaa hänen äidistään

• Anonyymi

Jospa kyläkauppias ei suostunut maksamaan, sai enemmin julkisuutta kyläkaupalleen kun metsäman ei asioinut kaupalla vaan kulutti autoaan, bensaa ja aikaansa ajelemalla Karvioon.

Metsämanin fanit sitten kaupantietä ajaessaan poikkesivat kaupassa kahvilla ja ostoksilla ihan uteliaisuuttaan ja ihmettelivät miksi metsäman ei asioi oman kylän kaupassa vaan ajaa kauas Karvioon.
      Kun huomasivat, ettei tämän parempaa kyläkauppaa ole missään päin Suomea.

Kauppias on liikemies.

• Anonyymi

Oliko metsäman7n äiti jotenkin ei niin hyvämaineinen?

• Anonyymi

Kai sille naureskeltiin pojastaan

• Anonyymi

Kun yrittäjä alkaa veljeilemään erikoisten miesten tai naisten kanssa niin saattaa veljeilystä olla yritystoiminnalle lopulta enemmän haittaa kuin hyötyä.

• Anonyymi

Metsämanin ja yrittäjien yhteistyö on enemmänkin ollut vehkeilyä.
      Metsäman rakastaa värikkäitä vehkeitä, pieniä ja suuria.

• Anonyymi

Joitakin vanhoja juttuja mehtätontun mielestä ollu. Suurennellut nämä luulot omassa päässä moni kertaiseksi ja niissä märehtii lopun ikkeesä.

• Anonyymi

Jos se kauppias tietää siitä imurikaupustelijasta

• Anonyymi

Ei kuollutta kyläkauppaa kannata mainostaa,eteenpäin elävän mieli.

• Anonyymi

Mettäukko on pitkävihainen ihminen. Vuosikymmenien takaiset sanomiset vaivaa vielä ja kyräily jatkuu hautaan asti. No onneksi ei jatku seuraavalle sukupolvelle.

• Anonyymi

Paskakin haisoo enemmän, kun sitä kaivellaan...

• Anonyymi

Oliko riston kaupalla myynnissä korttonkeja?

• Anonyymi

Ei ollut otto ois tarvinnut niitä aikoinaan

• Anonyymi

Mänikö viimen pakkaus sinne enolaan?

• Anonyymi

Kyläläiset varmasti tietävät tai ainakin kylältä pois muuttaneet muistavat minkälaisen miehen maineessa nuori TJ kylällä oli.
      Ja sen minkälainen maine TJ:llä parhaina miehuusvuosina oli.
      Maatilan kehitys oli kyllä pysähtynyt 70-luvun alkuun mutta se tuskin oli pienen TJ:n syy.

Videolla metsäman on usein maininnut lyhyesti isänsä ja sukulaismiestensä harjoittamasta koneurakoinnista.
      Kuinka laajaa ja minkä sorttista tuo koneurakointi sitten oli, sitä metsäman ei ole pystynyt kertomaan.

Eräs historia video jossa Otto levitti Massey-Fergusonilla lannoitetta pieneen pihapellon lämpäreeseen herätti kysymyksen, miksi metsäman kuvasi tapahtumaa tuvasta verhojen raosta?

Nykyisyys on nähty ja kuultu kyllästymiseen asti.

• Anonyymi

Tottakai heinätöiden kuvaamista mistä sitten lusmuiltiin ja seiväsheinä jo aika kummajainen tuohon aikaan vielä karjatilalla.Ollut varmaan ihmettelyä pojan erikoisuudesta jos kerran tytötkin oli tuolloin ehdoton ei kun oli sitten pahasti joku katsonut koulussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe