Työsuhdepyörät

Anonyymi-ap

Hallituksen riihipäätöksiä koskevassa tiedotteessa todetaan, että verotusta ”yksinkertaistetaan poistamalla työsuhdepolkupyörien verovapaa etu”.

Hyvä juttu!!!

17

575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

👍👍👍👍

• Anonyymi

Kieltämättä ihan typerä idea ollut ja saahan sen edelleen työmatka kuluihin vähennettyä

• Anonyymi

Sekin oli huulipuna-ituhippihallituksen yksi typerä päätös.
      Nykyhallitus on hyvä, ääneni tälle!

• Anonyymi

👍

• Anonyymi

Aamulla haastateltiin Oululaista pyöräkauppiasta joka sanoi että konkursseja tulee paljon ja verotuloja jää valtiolta saamatta myös paljon. Mutta hyvähän se kateellisten Perseiden mielestä on, kun ei sontahommissa saa mitään työsuhde etua niin ei sitten muillekkaan.

• Anonyymi

Minulla on kaksi sähköavusteista polkupyörää. Kumpaankaan en ole saanut valtion tukea, enkä ole kaivannutkaan. Eikä sitä kai eläkeläiselle annettaisikaan...?

• Anonyymi

Miksi pitää olla polkupyörässä sähkömoottori? Sehän on POLKUPYÖRÄ!?

• Anonyymi

Helvettiin tämmöiset veroreijät! Jos haluaa ajaa kumihousut jalassa keskellä tietä polkupyörällä , niin ajakoot omalla kustannuksella

• Anonyymi

Näin on!

• Anonyymi

Ne jotka ei osaa tai jaksa ajaa edes sähköpyörällä on ollu tästä kateellisia.

• Anonyymi

Joka tarvitsee polkupyöräänsä, sähkömoottorin. Tarvitsee varmaan runkkaamiseenkin, sähköisen apuvälineen.

• Anonyymi

Laitappa linkki, jossa tuo kertotaan. Kirjoittelet nyt muunnettua totuutta…

• Anonyymi

Lue uutisia ääliö.

• Anonyymi

Valtio tukemaan yksityishenkilön polkupyörän ostoa!? Ainoastaan Suomessa! On tämä pelle maa!

• Anonyymi

Äläpä muuta virka

• Anonyymi

Minä taas en halua että verorahojani laitetaan raviurheiluun. 40 miljoonaa tänäkin vuonna velkarahaa uppoaa tuohon pienen elliittiporukan harrastukseen.

• Anonyymi

Aivan totta! Täyttä hulluutta koko homma. Tuo ravien tukeminen, kuten myös tonnipyörien oston tukeminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      3285
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2609
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      449
      1540
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1416
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1361
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      550
      1331
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      114
      1322
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113