Ensin hoitajaan, sitten edunvalvojaan. Tiedän olevani hullu. Haluaisin katkaista tämän kierteen, että ei tulisi kolmatta ja neljättä jne. Seuraavaksi rakastuisin varmaan psykiatriin tai johonkin. Ne on kyllä onneksi vähän erikoisia, niin en varmaan rakastuisi niihin. 🤣
Mulle tulee pakkomielteisiä ihastumisia auktoriteettiasemassa oleviin miehiin
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣 Apua. No mutta saa sitä ihastuu.
- Anonyymi
Ei saaaaaaaaaa. 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sai kestää minun ihastumisen ainakin se entinen edunvalvoja. Koska iteppä tunki minun edunvalvojaksi, en sitä ite pyytäny. Mulle oli muutenkin luvattu, että pääsisin siitä pois joskus. Vi tun posket siitä pääse koskaan pois, vaikka itte siihen joskus hain vapaaehtoisesti. Työtään vain tekevät ja plaaplaa. Tehköön muuta työtä kuin ihmisten sairasta kontrolloimista.
- Anonyymi
Mulle tuli eräänlainen tukholma syndrooma siihen edunvalvojaan. Rakastuin pahantekijääni. Siis minun omasta mielestä edunvalvojat on pahantekijöitä. Ei varmaan henk.koht elämässään ole pahoja, mutta kun alkavat tekemään tuollasta työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329