Ketkä johtaa tätä porukkaa, onko tietoo?
Mafioosat Kiteellä.
35
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo. Ootko yksi heistä ?
- Anonyymi
Eiks niitä saa karkoitettua Suomesta ?
- Anonyymi
Kitee on sellainen takapajula ettei täällä ole edes mafiaa.
- Anonyymi
Ei vai? Kyllähä minun tietääksein se valakopartane vanha ukko mikä hiipparoi millo mihinki suuntaa, on kitteeläine mahviapäällikkö. Käyp jatkuvasti tarkistamassa reviirisä ettei mittää eikä kettää ulukopuolisii oo sinne tullu. Näyttää kyllä viattomalta, mutta ulukonäkköö ei kannata luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vai? Kyllähä minun tietääksein se valakopartane vanha ukko mikä hiipparoi millo mihinki suuntaa, on kitteeläine mahviapäällikkö. Käyp jatkuvasti tarkistamassa reviirisä ettei mittää eikä kettää ulukopuolisii oo sinne tullu. Näyttää kyllä viattomalta, mutta ulukonäkköö ei kannata luottaa.
Ai se Karl Marxin näköinen joka tervehtii jokaista vastaantulijaa ja autoilijaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se Karl Marxin näköinen joka tervehtii jokaista vastaantulijaa ja autoilijaa?
No se just! Hirvittävä kanksteri! Sen kanssa sietää olla varovaine! Tappaa talossa ja puutarhassa!😱
- Anonyymi
Perheenne pää on isäsi.
- Anonyymi
Auvinen,Lahtela
- Anonyymi
Ketkä? Etunimet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä? Etunimet?
Aatteleppa ihan ite ja kato vaikka vaalikonneesta etunimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä? Etunimet?
Ei kannata langeta tähän lankaan, nimiä kertomalla saattaa napsahtaa kunnianloukkaus-syyte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata langeta tähän lankaan, nimiä kertomalla saattaa napsahtaa kunnianloukkaus-syyte.
Taasko tää sama alkaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko tää sama alkaa ?
No sehän se sama mieleltään sairas taas hourimassa kuten on tehnyt jo toistakymmentä vuotta ja satoja kertoja. Hullu mikä hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän se sama mieleltään sairas taas hourimassa kuten on tehnyt jo toistakymmentä vuotta ja satoja kertoja. Hullu mikä hullu.
Onko hulluutta elää sääntöjen ja lakien mukaisesti? Itse en ole tehnyt rikoksia, mutta aion kyllä jokaisen lainrikkojan käräyttää. Kunnianloukkaus on rikos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hulluutta elää sääntöjen ja lakien mukaisesti? Itse en ole tehnyt rikoksia, mutta aion kyllä jokaisen lainrikkojan käräyttää. Kunnianloukkaus on rikos!
...jatkoa edelliseen. Minä saan suurta tyydytystä kun pääsen vinkkailemaan väärinkäytöksistä tällä palstalla kun ei minulla muutakaan elämää enää ole. Aah, kyllä tekee kutaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei uskalla niin ei kannata alkaa sitten nimiä kertoilemaan 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mo mitä pahaa se venäjä on meille tehny?
- Anonyymi
Kepun ja sossujen mahvia hallitsee, Tulette näkemään, että persut pelataan kristillisten avulla ulos Kiteen kaupunginhallituksesta. Mahvia kostaa.
- Anonyymi
Kannatus häviää jos pettää äänestäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin ei petä 🇫🇮🤝🇷🇺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin ei petä 🇫🇮🤝🇷🇺
Tietääkseni Putin ei ole persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu petti ja kannatus karkasi ja nyt petti persut ja miten kävikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni Putin ei ole persu.
Ei tietenkään ole eikä Venäjällä ole edes vastaavaa puoluetta kuin suomen persut 😄
- Anonyymi
Errään maatalon peräkammarissa on päätetty, että persut ei saa kunnanhallituspaikkaa Kiteellä.
- Anonyymi
Eipä persut sitä kaipaakaan.
- Anonyymi
Ei heistä ole ollut haittaa
suurenpaa hyötyä tähän mennessäkään. - Anonyymi
Tohmiksen mafia rules!
- Anonyymi
Kiteellä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiteellä ?
Kalle kustaa korkki.
- Anonyymi
On. Tietoo on.
Vaan en kerro. - Anonyymi
Onko pote kiinni?
- Anonyymi
Neljä millii rivatrillii
- Anonyymi
Keski-Karjalassa poliisilla rauhallinen Vappu, uutisoi Kurja-Karjala.
Mukava, että poliisitkin vähitellen oppivat juhlimaan asiallisesti. - Anonyymi
Kiteellä yksinkertainen enemmistö valtuustossa eli keskusta.
- Anonyymi
Totella. Yksinkertainen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253636Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222845- 472518
- 372221
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2651878Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511818Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä231765- 331610
- 281570