kärsivää minulle sellaisen henkilön, joka aloitti ilman lupaa sellaisen, jollaei ollut koskaan mitään mahdollisuuksia toteutua. Minua turha syyttää, jos olisit pystynyt avaamaan suusi jo kahdeksan vuotta sitten, kumpikin olisi päässyt paljon helpommalla. Minä olisin pystynyt tekemään itselle mieluisaa työtä ja sinä olisit voinut löytää sellaisen kumppanin, joka olisi tykännyt sinusta. Minä en koskaan ajatellut sinua mahdollisena kumppanina minulle. Noin 20-vuotiaana reissasin interrail kortilla kuukauden ajan kahtena kesänä siskoni ja ystäväni kanssa. Kerran samaan samaan kuuden hengen istumahyttiin, tuli istumaan meitä vastapäätä nainen ja mies. Luulimme että äiti ja poika, mutta niin ei ollutkaan, koska he rupesivat pussailemaan. Olimme aivan hämmästyneitä ja puhuimme heistä suomeksi ihmetellen. Nainen oli paljon vanhempi ja me kolme puhuimme keskenämme, että miten voi olla yhdessä. Me kaikki ajattelimme jo silloin, ettei meistä kukaan haluaisi koskaan olla yhdessä hyvin eri ikäisen kanssa. Se tuntuu järjenvastaiselta!
Turha esittää
Anonyymi-ap
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Nekö hörhöt vielä jaksaa? Ööö ei
- Anonyymi
Junamatkat on hauskoja. Kerran kauan sitten tulin Saksasta Köpikseen. Samassa osastossa oli horttokaalon näköinen nuokkuva mies punaisissa kuivissa nahkahousuissa. Riski mies. Toisella puolen istui kaksi punaposkista norjalaistyttöä. Juna lähti liikkeelle ja... nahkahousut oli kuivat, ne narisivat junan hytkyilyn tahdissa aika äänekkäästi.
Punaposkiset tytöt alkoivat nauraa kikattaa. Minuakin alkoi naurattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222080- 1371976
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81202Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61940
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2831