QSTOCK

Help wanted

Olen ensimmäistä kertaa menossa Qstockiin enkä asu Oulussa, joten en tunne aluetta.

Kuinka pitkä matka on keskustasta Kuusisaareen?

Pääseekö leirintäalueelle vaikkei olisi ostanut lippua itse festareille? Onko totta, että musiikki kuuluu mukavasti teltoillekin ja juhlaa vietetään sielläkin railakkaasti?

Kiittäen.

6

3519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäbileet
      • Help wanted

Tämä tyttö kiittää kovasti infosta ;>
        Hauskaa kesää kaikille !

• hmmhmmhm

Leirintäalueella ja Qstockilla ei ole mitään tekemistä keskenään ja molempiin pitää osta eri lippunsa.

Leirintäalue on täynnä norjalaisia, eivätkä he tulleet musiikkia kuuntelemaan. Musiikki ei kuulu sinne asti (3km päähän).

http://www.nallikaricamping.fi/

• mää

Siinä porttien ulkopuolella oli ainakin viime vuonna melkoiset bileet ja kamalasti porukkaa.. Itse siellä istuksin yksin nurmella, join kaljaa ja kattelin menoa. Hauskaa oli yksinkin, musiikkia kuuli, ei kyllä niin hyvin kuin olis voinu toivoa.
      Osasyy ihmispaljouteen oli varmasti se että valkosipuliyö oli samana iltana ja kaupungilla sai käydä syömässä hyvin välillä. Majoitusta tosin siinä lähellä ei varmaan ole.. Itse onneksi asun nyt ihan vieressä ja tällä kertaa on liput sisälle =)

• mää

keskustatsta kuusisaareen kävelee kymmenessä minuutissa..

• Anonyymi

Melekoset jonotusvestivaalit on kyseiset vestarit nykyään ku on tiskeillä alimiehitys ja vessoja liian vähän sekä ylihintaiset juomat. Jopa vip -alueelle on myyty liikaa lippuja, jonottamaan joutuu sielläkin.

Jonota siinä tunti kaljaa ja hyppää samantien vessajonoon puoleksi tunniksi ettei ehtis tulla pis pöksyyn.

Ei tuu enää lähettyä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe