Nykyään kirpparit ovat kaiken kansan suosiossa.
Kirpputorit
10
217
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin mummoni oli aikoinaan kaiken kansan suosiossa. Hän oli ilotyttö. Ja myöhemmin ilomummo.
- Anonyymi
Onko hyvämieli,kun haukut Naisia? Hanki oma elämä älä kyttää toisten tekemisiin.Jos on paha olla hakeudu hoitoon.
- Anonyymi
Mt apua saa helposti. Alle 23-vuotiaat pääsee nopeasti hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hyvämieli,kun haukut Naisia? Hanki oma elämä älä kyttää toisten tekemisiin.Jos on paha olla hakeudu hoitoon.
Meillä kyllä eukko hoitaa haukkumishommat. Ei tarvita koiraakaan kun eukko haukkuu oman väen, naapurit ja ohikulkijat...
- Anonyymi
Paljonko maksaa kirpputorilla yksi kirppu? Vai myydäänkö niitä vain useamman pakkauksissa? Niinkuin pilkkitoukkia. Anopille hyvä äitienpäivä lahja.
- Anonyymi
Menettelisi jos siellä ei olisi tyhmiä akkoja jotka tukkivat kärreillään kapeat käytävät.
Miksi prkleessä se kärri pitää vielä aina jättää poikittain siihen käytävälle, tai sitten kaksi akkaa kärrit rinnakkain?!
Älkää stna ottako niitä kärrejä jos ette osaa niitä muita haittaamatta käyttää! - Anonyymi
Tyrki ne kärrit syrjään,jospa ne tajuis,niin minä teen paukauta oikein kunnolla..Siinä mummoilla ihmettelemistä.Jospa ne pikkuhiljaa oppisivat,turkin mummojakii kun vierekkäin miehittävät käytävät.
- Anonyymi
HUOMIO,HUOMIO.....MITÄ NUO TYHMÄT UKOT ON KIRPPUTOREILLA ,JOTKA NAISIAKYTTÄÄ..ONKO SIELLÄ KAMERATPÄÄLLÄ.TULEVAT VIEREEN JA TUIJOTTAVAT..ONKO MIELENTERVEYS POTILAITA? EI NORMAALIA KÄYTÖSTÄ...
- Anonyymi
Ne tulevat läheltä katsomaan että miltä näyttää tyhmä akka jonka kärri tukkii käytävän...
- Anonyymi
Käytävien tukkiminen kärryillä on kirppareiden yleisimpiä ongelmia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794