Voisitteko pitää kissanne kiinni täällä Ahtialassa,loukku on hankittu .Mirri ei ehkä enää palaa retkiltään.
Kissat kiinni
Anonyymi-ap
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs pienen mieltä ahdistaa
- Anonyymi
No kun kissat syövät hiiret minun pihaltani!!!
- Anonyymi
Kusikissat loukkuun ja pienoiskivääri äänenvaimentimella, raato metsään haaskaksi tai ravunsyötiksi.
- Anonyymi
Tules meidän pihalle tai lähelle yrittää loukuttamista niin survon itse sut sinne loukkuun,pääset supien ruuaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tules meidän pihalle tai lähelle yrittää loukuttamista niin survon itse sut sinne loukkuun,pääset supien ruuaksi
Nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!
Eipä uskalla tulla. Länkyttää vaan täällä.
- Anonyymi
Kai olet virittänyt loukkuja Ahtialan juopoille ja nisteille, niitä siellä riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012026
- 411932
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4351613- 301519
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna191401- 151216
- 1041188
- 171168
Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61024Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam37991