Pääsiäinen loppui. Munat loppui. Kaljatkin loppui... Täytyisi sisäistää tämä pääsiäisen sanoman myös iän myötäkin ja lapsille. Että perillehän tässä aina pöristellään itse kukakin tavallaan.
Pääsiäisestä etiäpäin
Anonyymi-ap
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
Onneks kohta on vappu. Mitähän vappusuunnitelmia Kylmiksellä on?
- Anonyymi
Vappu on kevään juhla. Ylppärit ym. Vappu on myös työväen juhla. Ei ole punikkien juhla pelkästään. Ehkä luontoon heitetyt jätteet sopivat tähän vasemmiston sanomaan. Vastuu on jokaisella mukana myös vappuna. Ei roskata, oltiin mitä mieltä tahansa.
- Anonyymi
Vappu on ikivanha juhla ja nimenäänkin on vanhaa aluperää, jota jo muinoin juhlittiin juomalla simaa. Nämä vappuun liitetyt muut humpuukit on nykyajan hömpötyksiä eli Kylmiskin voi ihan hyvin viettää vappua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000