Apua kaivataan

Anonyymi-ap

Apua aloittelijalle: Miten saan Chromen pois päältä Samsung Galaxyssa, minä tyhmä menin lataamaan sen kun jossain, mitä halusin lukea ym., vaadittiin sen lataamista. Olen katsonut ohjeita ym. mutta aina vain lukee Chrome käytössä vaikka yritän kirjautua ulos.
Sitten jatkuvia ilmoituksia että jostain Rovaniemeltä on kirjauduttu Fb sivulleni..tämä on pelottavaa.
Ja kun olen yrittänyt kirjautua Fb:hen siellä ilmoitus että en pääse tililleni, nyt ihan koko ajan. Lukee, että tili suljettu epämääräisen toiminnan vuoksi.
Sitten yritin avata tiliäni neuvojen mukaan niin vaadittiin henkilöllisyystodistus ja jonkinlainen kuva kameralla jossa pitää ottaa kuvia eri asennoista. Hälytyskellot rupesivat soimaan. En varmasti lähetä kenellekään kuvaa henkilötodistuksistani!
Testasimme kaverin kanssa mitä tilini sanoo kun hän fb kaverina yrittää sisään. Luki, että tili on pois käytöstä.
Pahalta tuntuu, jos joku ihminen käyttää tiliäni ja mistä sitä tietää mitä tekee..
Sitt

8

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli puhelimessa ja tietokoneessa sama juttu.

• Anonyymi

Jotenkin tuntuu että Chromen lataamisen jälkeen kaikki on mennyt päin peetä.

• Anonyymi

Onko mitään toivoa saada Fb tilini takaisin ja tämän Chromen pois?
      Iso kiitos kaikille viisaammille jos vastaatte.

• Anonyymi

Nyt on tainnut käydä hassusti. Joku on kaapannut Facebook-tilisi. Olet ehkä ladannut väärennetyn Chrome-selaimen, joka on tehnyt ikäviä asioita. Sitä ei saa pois kuin tekemällä laitteelle tehdasasetusten palautuksen. Noihin sovellusten asennuskäskyihin ei pidä haksahtaa. Sovellukset tulee ladata vain sovelluskaupasta ja silloinkin katsoa sovelluksen tietoja tarkemmin ennen asennusta
      Facebook-tilin saa kyllä takaisin noudattamalla Facebookin virallisia ohjeita. Ne löytyvät Facebookin ohjesivuilta. Toisena vaihtoehtona on luoda uusi Facebook-tili ja ottaa asetuksista heti kaksivaiheinen tunnistus käyttöön. Silloin muut eivät pääse tiliisi käsiksi, sillä kaksivaiheinen tunnistus vaatii pääsyyn vahvistuksen, kun tilille yritetään kirjautua toisella laitteella. Muista myös asettaa riittävän hyvä salasana tilillesi, jottei kukaan sitä arvaa.
      Toivottavasti saat asiat kuntoon.

• Anonyymi

Mutta mihin voi enää luottaa?
      Fb:llä tilin palautus ohjeita ym. mutta tässä tilanteessa on vaikea uskoa, onko se aidon Fb yhtiön neuvo vai..?
      Tietokone mies kävi katsomassa muutama kuukausi tietokonetta. Hänen mielestä ei siellä uhkia.
      Mutta tämä puhelin...
      Eli saanko tämän valhe Chromen pois vain sillä, että palautan tehdas asetuksiin?

Miten saan puh.nro:ot talteen?
      Onko se se, eli Synkronoida?

Olet ISO apu!

• Anonyymi

Ja vaatiiko Fb todellakin kuvaa henkilöllisuus todistuksesta??

• Anonyymi

Puhelin numerot säilyy, jos ne on synkronoitu pilveen. Puhelimen varmuuskopiointiasetuksista löytyy asiaa tästä.
        Kannattaa tehdä tehdasasetusten palautus puhelimelle.
        Facebookin tilin palautukseen löytyy ohjeet täältä:
        https://fi-fi.facebook.com/help/283100488694834

• Anonyymi

Älä käytä VPN:ää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3093
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      57
      2788
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2375
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2023
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe