Android, merkkiääni ladatessa

Anonyymi-ap

Hei. Olen yrittänyt saada Honor 90 pois tuota ärsyttävää merkkiääntä. Jos esim. Lataan videota kuulu koko ajan viestin ääni. Sama jos aloitan katsomaan google selaimen kautta videota, aloituksessa ja lopettaessa se viestiääni kuuluu. Miten tämän saa pois? Olen selannut kaikki asetukset joita enää keksin

8

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ompa hieman omituinen tapaus. Tuleeko ilmoituspalkkiin mitään kuvaketta, kun äänimerkki soi? Yleensä äänimerkki on liitetty johonkin ilmoitukseen. Jos tämä tapahtuu vain selainta käytettäessä, niin kokeile käyttää toista selainta. Kokeile vaikka Opera tai Brave selainta.

• Anonyymi

Käytätkö siis Google-hakupalkkia vai Chromea? No, joka tapauksessa käyttämäsi sovelluksen ilmoitusasetuksista pistät vain napin ilmoitusten ääni off - siis joko Googlen tai Chromen.

• Anonyymi

Chromea ja äänet on pois

• Anonyymi

Tää sois siis aina vaikka laittaisin spotifyn. Sama ääni kuin ilmoituksissa mutta mitään ilmoitusta ei tule. Tän takia pidän aina äänettömällä puhelinta ja joskus olis vissiin hyvä olla joku ääni päällä 😂

Jos aloitan videon se pilahtaa, laitan pauselle tulee sama. Musiikin kun laittaa päälle. Tosi ärsyttävä enkä keksi miten sen sais pois 😮‍💨

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Katsopa helppokäyttötoiminnot puhelimen asetuksista. Kato sieltä, ettei ole jotain ääniasetuksia päällä. Tuo kuulostaa vähän siltä, että merkkiääni toistetaan, kun täpätään tietynlaisia painikkeita.
      Toinen kohta on Ääni-osio puhelimen asetuksissa. Siellä kohta muut äänet tai lisäasetukset. Siellä on erilaisiin toimintoihin liittyviä ääniasetuksia.

• Anonyymi00008

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe