Kaupoissa olevat "sähkön" tyrkyttäjät työntyvät väkisin iholle kun kauppaan menee ja viimeistään silloin kun lähtee. Vaikka heille sanoisi että on tässä kiire niin huutelevat vielä perään. Ihme tyrkyttämistä heiltä 😡
Sähkön....
61
772
Vastaukset
- Anonyymi
Tullen mennen eteen hyppivät Viinikan vilauttelijat.
- Anonyymi
Kumma, että näitä jonnekin prismaan päästetään. Vähän vituttaa kaupassa käydä kun meno on kuin jossakin lähi-idän basaarissa.
- Anonyymi
Ei pidä selittää kiireestä, sanoo vaan että ei kiitos. Sitten jos vielä urputtaa niin totean että painukaa vittuun!
- Anonyymi
👊🏻😂
- Anonyymi
Kyllä ovat niin rahanahneita että.
- Anonyymi
Eräs sähkön tyrkyttäjä sanoi mulle kun sanoin että en vaihda sähkö sopimusta että siinäpä sitten maksat kalliimpaa sähköä. Siihen sanoin että niinpä maksan vielä puhua pulpatti ja käveli perääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs sähkön tyrkyttäjä sanoi mulle kun sanoin että en vaihda sähkö sopimusta että siinäpä sitten maksat kalliimpaa sähköä. Siihen sanoin että niinpä maksan vielä puhua pulpatti ja käveli perääni.
Pitänee kohta vaihtaa kauppaa vaan eipä taida auttaa kun näitä "myynti tykkejä" on joka kaupan aulassa.
- Anonyymi
Homo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana kyrpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana kyrpä!
???
- Anonyymi
Eipä nuo hetkauta mihinkään suuntaan
- Anonyymi
Siis mitkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitkä?
Kaupustelijat kaupoissa
- Anonyymi
Oomipoika oli Torikulmalla, vastasin hänelle ”olet aika utelias?”. Vakiokysymykset Missä teillä on sähkösopimus, kiinteä vai pörssi?, missä firmassa teillä on puhelinliittymä? karkottaa asiakkaat vaikka pääkonttori on feissareita noin ohjeistanut.
- Anonyymi
Ajatella jos torin laidalla feissaavat jehovat alkais kysellä ohikulkijoilta mihin uskontokuntaan kuulutte, paljonko maksatte kirkollisveroa…..
- Anonyymi
Juu, pitää jo vältellä kauppakäyntejä tai tehdä ne sellaisena aikana, jotta näitä sähkökoiria ei ole kimpussa.
- Anonyymi
Onkohan näitä tyrkyttäjiä ilmamassa kaupoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan näitä tyrkyttäjiä ilmamassa kaupoissa?
Siis iltamassa..
- Anonyymi
Menen ohi niinkuin en huomaisikaan. Säästää kaikkien aikaa.
- Anonyymi
Niinhän minäkin ole koittanut ohi mennä mutta kun tulevat perään ja jatkavat kyselyä.
- Anonyymi
Huudelkoot...jatkan vain matkaani enkä korvaani lotkauta! Tämä keino tepsii!!!
- Anonyymi
Pitää kokeilla seuraavan kerran tuota keinoa.
- Anonyymi
Tämmösille voi heittää 50egee käteen nii sillo loppu päkätys
- Anonyymi
Lailla pitäisi tuollaiset kieltää.
- Anonyymi
Työtään vaan tekevät.
- Anonyymi
Menkööt muualle tekemään.
- Anonyymi
"Työtään vaan tekevät."
Menisivät torille, kauppatorit on tehty kaupattomille kauppiaille. - Anonyymi
Pitäisi heidän ymmärtää että ei perään lähdetä huutelemaan.
- Anonyymi
Paskat. Ei tuollainen mitään työtä ole, VAAN IHMISTEN KIUSAAMISTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkööt muualle tekemään.
Ja sinäkö sen määräät? Eiköhän ne vuokraa maksa kauppiaille jolloin ihan oikeutetusti ovat kaupan tiloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi heidän ymmärtää että ei perään lähdetä huutelemaan.
Älä välitä. Kävele pois.
- Anonyymi
Millaista myynti-/tapakoulutusta näille on annettu?
- Anonyymi
Pääkonttorin myyntihaukat käsikirjoittaneet lähestymistavat, sanoin yhdelle: olet aika utelias, niin poika vastasi: mutta kun minun pitää kysyä nämä kysymykset. (Ja jos et esitä näitä kysymyksiä, palaa takaisin työnhakijaksi)
- Anonyymi
Tekevätköhän tuota työtään provikalla? Puhutaan ihmiset pökerryksiin, säälittää vanhukset välillä, tirtävätkö mitä ja minne allekirjoittavat?
- Anonyymi
Ne jahtaavat tyhmiä eläkeläisiä, kun niitä on helpoin kusta silmään.
- Anonyymi
Olen eläkeläinen mutta en tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eläkeläinen mutta en tyhmä.
Ei kaikki eläkeläiset oo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki eläkeläiset oo..
Ei olekaan. Yksi tuhannesta eläkeläisestä voi olla jotenkin vielä järjissään. Mutta tuo 0,01 % osa eläkeläisistä ei riitä muuttamaan loppujen tollojen mainetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan. Yksi tuhannesta eläkeläisestä voi olla jotenkin vielä järjissään. Mutta tuo 0,01 % osa eläkeläisistä ei riitä muuttamaan loppujen tollojen mainetta.
Mikäs tilastojen laatija ite oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku moukka vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiset ovat helpoimmin huijattavissa olevia, kun eivät ymmärrä hevonpaskaa nykypäivästä.
- Anonyymi
Valitsevat uhreikseen typerimmän näköiset.
- Anonyymi
Niitähän Iisalmessa riittää.
- Anonyymi
No johan nyt on prkl!
- Anonyymi
Näin yksinkertaisesta asiasta ei tarvitse tehdää ongelmaa. Annas, kun kerron kolme esimerkkiä vuorosanoista mitä tässä tilanteessa tulee käyttää.
"No hablo finlandés."
"Anteeksi, olen kuuro."
"Meille ei tule sähköä."
Niin ja tietenkin voit kävellä tyrkyttäjien ohi aivan kuten heitä ei olisikaan, tämä tapa on tehokas ja varsin helppo suorittaa.- Anonyymi
Näinhän se on, mutta tollukat eivät sitä tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, mutta tollukat eivät sitä tajua.
On paljon viisaita neuvoja mutta ei tarttis eläkeläisiä arvostella tolloiksi kun niitä tolloja on nuorimmassakin ikäpolvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paljon viisaita neuvoja mutta ei tarttis eläkeläisiä arvostella tolloiksi kun niitä tolloja on nuorimmassakin ikäpolvissa.
Onhan niissäkin, mutta 99,99 % tollukoista on eläkeläisiä, joita huijarit vie, kuin litran mittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niissäkin, mutta 99,99 % tollukoista on eläkeläisiä, joita huijarit vie, kuin litran mittaa.
Taidat itse olla joku vajaan desin mitta vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla joku vajaan desin mitta vaan.
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Itse leikin kuuroa ja harpon pakoon..
- Anonyymi
Konstihan se on tuokin.
- Anonyymi
Tonnin seteli -ilme.
Tai sitten tämmöinen samanlainen katse, kuin kreikkalainen tarjoilija -sketsissä asiakas mulkaisee:
https://www.youtube.com/watch?v=Uo-KGK0Zqtw&ab - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konstihan se on tuokin.
Minä vastakysyn ”onko teillä kälvinklainit vaiko mustat hevoset, tangana vai bokserina?”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastakysyn ”onko teillä kälvinklainit vaiko mustat hevoset, tangana vai bokserina?”.
Vaihtohousukauppiaana toteaisin että Iisalmessa vaihdetaan sähkösopimusta useammin kuin housuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtohousukauppiaana toteaisin että Iisalmessa vaihdetaan sähkösopimusta useammin kuin housuja.
…on tämä vaihtohousubisnes kuitenkin niin hyvin sujunut, että kävin nettiautossa vaihtamassa diesel Toyotan sähkömersuun. 🩲👖🩳 🚗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…on tämä vaihtohousubisnes kuitenkin niin hyvin sujunut, että kävin nettiautossa vaihtamassa diesel Toyotan sähkömersuun. 🩲👖🩳 🚗
Kunhan tästä matkaan Kokkolaan. Mauri Peltokangas kiillottaa sähkömersuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan tästä matkaan Kokkolaan. Mauri Peltokangas kiillottaa sähkömersuni.
Hiukka ihmettelen kun sateenkaarivaihtohousut käy niin hyvin kaupaksi Iisalmessa, mikä ihmeen pridevillitys tänne on iskenyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiukka ihmettelen kun sateenkaarivaihtohousut käy niin hyvin kaupaksi Iisalmessa, mikä ihmeen pridevillitys tänne on iskenyt?
Katin kontissa kaatopaikalle tuollaiset pöksyt 🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeen hyvän sähkösopimuksenkin tein Iisalmessa kun jäin kauppakeskuksen käytävälle jutustelemaan. ⚡️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli kiuruvetisiä, jotka noita housuja osteli, ei meillä Iisalmessa !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521