Asioita jotka pidättelee sua erityisesti ettet pysty aloittaan suhdetta? Tapahtuuko kesällä jotain isompia muutoksia?
Onko nyt jotain
52
797
Vastaukset
- Anonyymi
On. Hän ei halua olla tekemisissä. Aika iso asia.
- Anonyymi
Haha..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha..
Kenelle sinä mielestäsi illistelet täällä? No oli miten oli, tämän fantasman täytyy olla sinulle kaikki kaikessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä mielestäsi illistelet täällä? No oli miten oli, tämän fantasman täytyy olla sinulle kaikki kaikessa
Sulle murunen😘
- Anonyymi
Mua estä mikään muilta osin kun että samankaton alle en ole muuttamassa turhanniso homma vuoden sisällä taas kuitee muuttaa eriosotteisiin opin jo kuopiossa että puolessatoista vuodessa saa yksinkertaisen helposti selville pelkästään tapailemalla voiko toiseen edes luottaa toki olisin katkassu tapailun jo paljon ennen ilman hänen lapsiaan hänelle osoittamani kirjoitus saattanee päiväkirja osiosta vie löytyä
- Anonyymi
Kyllä, hänen vaimonsa.
- Anonyymi
Itsekästä päättää toisen puolesta kenen kansa se haluaa olla
Maailma on itsekkäitä ihmisiä täynnä
Moni onni menee ohi
Kun ei avata suita
Kaduttaa
Loppuelämä
🧡🧡🧡🧡 - Anonyymi
Tälläkö palatasetä koirat näitä elämänkoululaisia mobilisoida johonkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni onni menee ohi
Kun ei avata suita
Kaduttaa
Loppuelämä
🧡🧡🧡🧡Kyllähän se mies ihan itse päättää kenen kanssa haluaa olla. Jos on naimisissa, niin on päättänyt, että sen vaimonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläkö palatasetä koirat näitä elämänkoululaisia mobilisoida johonkin?
Ken Swofford.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni onni menee ohi
Kun ei avata suita
Kaduttaa
Loppuelämä
🧡🧡🧡🧡Olen kertonut mitä häntä, miestä, kohtaan tunnen. Hän vain haluaa valita vaimonsa, joten minkäs sille voi. En halua olla satunnainen lelu, vaikka tekisin hänen vuoksensa melkein mitä vain.
- Anonyymi
Varmaan toi pikku perhe mitä tässä pykään. Syksyllä syntyy lisää. M
- Anonyymi
Niin syntyy 6 lapsi tänävuonna, poika💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin syntyy 6 lapsi tänävuonna, poika💚
Jaha aloittajasetä on alkanut taas poikimaan
- Anonyymi
Ei mitään järkyttävää...mutta vaikea tässä
- Anonyymi
Ei ole mitään estettä. Katson päivä kerrallaan mitä mahdollisuuksia elämä antaa ja tuo eteen. Sen tiedän että kukaan ei tuu kotoolta hakemaan vaan pitää myös itse olla aktiivinen.
- Anonyymi
Olemme silloin viimeistään yhdessä
- Anonyymi
Maalitolpat siirtyy;;;;; 😄
- Anonyymi
Oma ikä ja ulkonäkö suojelee naiset ei lähesty
- Anonyymi
On olen ruma enkä ole niin älykäs kuin kaikkein viisaimmat jotka muita johtavat ja lisäksi on sitten tämä sairaus. Mitään ei ole tehtävissä enkä teekään.
- Anonyymi
Mä tiedän että tässä taitaa olla nyt ihan se rakkaus kyseessä, ja jos on niin kumpikaan ei ole menossa mihinkään ❤️
- Anonyymi
🥳💚🥳💚🥳💚
- Anonyymi
Oletko...viestini poistetiin, on yksi asia mistä pitäisi puhua. Kaikki hyvin kuitenkin...
- Anonyymi
On tapahtunut jo isompia muutoksia.
- Anonyymi
Ei oikeastaan pidättele kuin pieni arkuus, osaako vielä olla naisen seurassa luonteva ja huomioida naisen tarpeita ja toiveita. Muuten olisi mukava jutella ja kertoa itsekseen mietittyjä asioita ja kysellä naisen ajatuksia elämästä ja miksei meidän tulevaisuudestakin. Naisilla on usein melko paljon tulevaisuuden varalle mietittyjä asioita joita haluaisi toteuttaa, olisi mukava verrata niitä omiin ja suunnitella niiden liittämistä, tai ainakin unelmoida siitä.
https://www.youtube.com/watch?v=cHqlL2zegp8 - Anonyymi
Hänen valinta tunteiden ja periaatteiden välillä.
- Anonyymi
Ihan sama täällä. Valintana rakkaus tai periaatteet, valitsi periaatteet.
- Anonyymi
Mitä sä valehtelet tässä
- Anonyymi
Toisaalta tuo on kunnioitettavaa. Harvoin enää löytyy suoraselkäisiä periaatteen ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta tuo on kunnioitettavaa. Harvoin enää löytyy suoraselkäisiä periaatteen ihmisiä.
Minkään periaatteen ei kuulu mennä rakkauden edelle. Ei minkään. Siinä pettää vain itsensä ja oman onnensa.
Piste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkään periaatteen ei kuulu mennä rakkauden edelle. Ei minkään. Siinä pettää vain itsensä ja oman onnensa.
Piste.Minä en tuomitse hänen valintaansa noin. Hän tietää itse paremmin elämänsä sisällön. Jos toisessa vaakakupissa olin minä, toisessa vaakakupissa miehellä täytyi olla varmasti jotain paljon enemmän. Tietenkin hän valitsi sen toisen vaakakupin sisällön eikä minulla ole siinä nokan koputtamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tuomitse hänen valintaansa noin. Hän tietää itse paremmin elämänsä sisällön. Jos toisessa vaakakupissa olin minä, toisessa vaakakupissa miehellä täytyi olla varmasti jotain paljon enemmän. Tietenkin hän valitsi sen toisen vaakakupin sisällön eikä minulla ole siinä nokan koputtamista.
Jos ei tiedä edes tunteistasi
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei tiedä edes tunteistasi
SivustaEihän kukaan hyvänen aika "valitse kahden vaihtoehdon väliltä", jos ei edes tiedä toisen vaihtoehdon olemassaolosta. Tietenkin hän tiesi mitä vaakakupeissa oli.
- Anonyymi
Ei, jos jotakin aitoa olisi suunnitteilla. Kyllä, jos kukaan yrittäisi yhden yön seuraksi.
Mitähän ne mahtaisivat olla sitten, en tiedä. - Anonyymi
Olen asennoitunut jo siihen että on selvittävä loppuelämä yksin. Jos kuitenkin esim kesällä sattumalta tapaan ihmisen ja rakastumme olen siitä ihan äärimmäisen kiitollinen ja lupaan kohdella häntä hyvin. Yhteen ihmiseen johon rakastun voisin kuvitella sitoutuvani täysillä. Voi myös olla että kesä menee yksikseen eikä sekään ole minulle ongelma. Olen tottunut olemaan yksin.
- Anonyymi
olen nähnyt unen. unessa oli syksy. silloin tapasin mieheni.
- Anonyymi
Joko olet ottanut sen eron?
- Anonyymi
Samat asiat kuin ennenkin. Olen jo suhteessa ja vaikken olisikaan, elämääni ei oikein mahtuisi uusi suhde. Liikaa huolehdittavaa muutenkin.
- Anonyymi
Toi mustan percereiän omistava muija estää, on estäny. Siitä pelkästään voin tehdä rikosilmoituksen että mies on luullut minuksi, törkee loukkaus. Hyhelv
- Anonyymi
Se sun eksä on mies sun naapuris perce pystys odottaa et soitat ovikelloo. Mee jo, saadaan me muut vihdoin rauha.
- Anonyymi
Ei esteitä, tästä se alkaa. Hiljalleen, eikö niin?
Olet ollut ihana kun olet kontaktia ottanut, älä missään nimessä lopeta! Ehkä voisi(n) vielä antaa jonkun ohittamattoman signaalin, ettei sinun tarvitse olla epävarma.
Jos vaikka aletaan yhteydenpito? Tai kai se alkoikin jo. Tässä vaiheessa ihan pelkkä viesti voi tuottaa fyysistä mielihyvää, sitää leijuu hetken ja musiikki kuulostaa paremmalta.- Anonyymi
Tule luokseni mies vappuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan pitkäkin matka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: tuollaisesta uskalla edes haaveilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei!
(jos olisit hän) sivusta
- Anonyymi
Olen tukenut masentunutta ystävääni. Se on vähän vaikeaa.
- Anonyymi
I feel you.
- Anonyymi
Joo, pisuhätä.
- Anonyymi
Hirveä kammo pelkään en luota pelottaa
- Anonyymi
Ei ole estettä suhteen aloittamiselle. Joskus kun tulee pitkä väli ettei ole enää avannut sydäntään ja elämäänsä kenellekään, sitä ehkä punnitsee aika tarkkaankin kenen kanssa viitsii alkaa hengailee.
- Anonyymi
En ole kokeillut mutta epäilen että en ole sopiva sellaiseen. Kun olen niin hankala ja on vaikeuksia itseni ilmaisemisessa. En pyri aktiivisesti mihinkään suhteeseen. En usko että nainen kaipaa minua sellaiseen. Olen niin outo ja en osaa mitään. Liian huonokin olen.
- Anonyymi
Kysyykö aloittaja omalta kaivatultaan ? m-n?
Odotan mitä tulee, tilanteen tullessa niin toivottavasti juuri kesällä voisi tapahtua oikeesti konkreettisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366517Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r504574Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi954405Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli64196Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393692Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173608Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683596Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233501SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713273Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532415