Olen noin 65-vuotias mies. En muista koskaan lieksan historiassa yhtä massiivista projektia kuin uusi silta. Seuraan innokkaasti. Asun lähellä.
Uusi silta
32
630
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs ohikulkutien uusisilta joka rakennetiin 60luvulla?
- Anonyymi
Se on statekinen silta.
- Anonyymi
sotilailla oli kaarisillan vieressä puukellu silta
- Anonyymi
Kyllä aikoinaan Lieksanjoen kaivaminen lapiolla oli kovempi urakka.
- Anonyymi
Jo vain olikin! Aatelkeepa ihan ite ja pankee omalle kohalle kun kaivasitte lapiolla niiki issoo jokkee mitä on Lieksanjoki eli 132 kilometrii kokonaisuuvessaa.
- Anonyymi
Kaverin kanssa käymme jokapäivä varmistamassa paikanpäällä että valmistuu Valittajien silta.
- Anonyymi
Joka yö käyn nakertamassa kaarista sementtiä. Ei onnistu purkaminen hähhää.
- Anonyymi
Olen juonut pirccaa kaarisillalla ja joskus oksentanutkin 🙋♂️
- Anonyymi
Minäkään en muista historiasta mitään...! 🙋♂️
- Anonyymi
Kaarisilta yhdistää muskotin muuhun lieksaan, ja maailmaan. Monet kerrat siitä kaljakonttien kanssa juostu.. ihania muistoja!
- Anonyymi
Yrityksiä varten se uusi silta tarvitaan kaupunginhallituksen mielestä. Häh, mitä yrityksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksiä varten se uusi silta tarvitaan kaupunginhallituksen mielestä. Häh, mitä yrityksiä?
panoyritys paljaalla osulaan 9 euroa pano
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista siltaa.
- Anonyymi
Ei sitä uskoisi miten monta älykköä ja varmasti henkisesti korkealle tasolle kehittynyttä yksilöä on löytynyt tähänkin viestiketjuun kommentoimaan. Muualla vastaavanlainen olisi täysin mahdotonta, mutta tämä onkin lieksalaisten ikioma palsta!
- Anonyymi
Pyydän rahaa 🙋♀️
- Anonyymi
20 siltaa on sammuttanu valot!
- Anonyymi
spermaa kaarisillalla sementin sekaan kovana pinppiin
- Anonyymi
Puliukot on lerppamunia.
- Anonyymi
spermaaa!
- Anonyymi
sukupuoli yhdyntä kaarisillan hehkulanppujen alla oli kiva kokemus Reunatielle mennessä lämmitti myös pinppi paljaalla Datsun Cerrystä taputtivat takaikkunanta
- Anonyymi
paljas pinppi sykkii orkasmissa kaarisillan panoissa paljaalla
- Anonyymi
Pillua Kaarisillalla- Jallu ja Kalle lehden etusivulla paljaalla sisälle
- Anonyymi
On se ollut massivinen projekti 1960 -luvullakin,kun on rakennettu ohitustietä. En ollut itse vielä olemassa silloin. Isä asui 300 metrin päässä rauhalassa kohdasta,jossa on ne kalliot. Se kohta tiessä ei ole luonnon muovaama,vaan on tehty räjäyttämällä. Isän kotiin asti kuului,että siellä tehdään tietä.
- Anonyymi
Perseestä tämä uusi silta..yhtä paljon tyyliä kuin sementti möykyllä..
Onko päättäjät samallaisia möllyköitä
Tekisivät edes kaaret jotka ei olis kantavia- Anonyymi
Lieksassa on kaarimania osalla porukasta. Kannattaa kysyä niitä kaarenpalasia, kunhan purkavat, saatte niitä omalle pihalle ja voitte myydä niitä paloja etelään kaarisillan sillan suojelijoille.
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832