Mukavat kevät päivät. Hirvikeitto oli makoisaa ja lämmintä.
YKKÖS VARAOSA TORSTAINA 24.4.2025
12
448
Vastaukset
- Anonyymi
No kiva että maistu.
- Anonyymi
Tehokas kenttätykki ja taitava kokki.🇫🇮🦌🇸🇪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehokas kenttätykki ja taitava kokki.🇫🇮🦌🇸🇪
Saako purra munkkia kans
- Anonyymi
Se ei ollut kyllä hirvikeittoa 🤣 naudan lihasta oli hanski sopan tehnyt. Kuten arvata saattaa, yli puolet porukasta söi sitä hirvisoppana 🤣🤣
- Anonyymi
Ahneet uskoo hehehee 🤣😅
- Anonyymi
Oliko siellä vegaanivaihtoehto?
- Anonyymi
Ei kun saa purra munkkia
- Anonyymi
Joo siellä oli ruisleipää ja kasvislevitettä
- Anonyymi
Hyvät keitot oli tiemestarikin eilen jht.lle värkännyt.
- Anonyymi
Hanskille kunnia, saa naudan lihan maistumaan hirvelle🙂 menkää höpöttäjät hanskille syömään, siellä ei suolaa tarvi lisätä ja kaikki on oikeassa voissa paistettua. Täysi kymppi ukolle 👍
- Anonyymi
siellä yksi ukko totesi että parasta hirvikeittoa mitä olen syönyt=)))
halpaa sonninselkää
- Anonyymi
Ja nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178