Niin, juuri sinulle. Olen kyllästynyt tähän palstaan. Käytä jotain tunnisteita, jos haluat vastauksia. Olen täällä vain sinun takiasi. Mukavaa viikonloppua.❤️🌞
Hyvää huomenta miehelle
38
512
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta. Mukavaa viikonloppua myös sulle. 🤍☀️
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Palsta harhaa, ei täällä ketään ole. Mielikuvitus tekee sen, kun sinulla on ikävä näet ja kuvittelet ihmisen kaikkialle.
- Anonyymi
Tiedän paljon asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän paljon asioita.
Heh, heh, niinhän me kaikki, lähes kaikki 😂
- Anonyymi
Nähtiinkö eilen? T-mies kyselee.
- Anonyymi
Ei nähty.
- Anonyymi
Oletko H nainen? Nam.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Oletko varma? Olisi kysyttävää🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma? Olisi kysyttävää🤔
Tiedän kyllä kuka olen, mutta kysy pois vaan.
- Anonyymi
Nam vain itselles 😘😁 Kysyisit vaan, se olis mukavaa.
Sivusta
- Anonyymi
Oletko Q :lla alkava koira?
- Anonyymi
Mistä tiedät et ajattelen sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät et ajattelen sitä?
Arvasin 😉
- Anonyymi
Ai niinku Quattro? Neliveto kuvastaa koiraa?
- Anonyymi
Käytä itse jotain tunnisteita, jos haluat vastauksia muilta kuin randomi miehiltä. 🙄
- Anonyymi
Käytän aika paljonkin tunnisteita. Tähän aloitukseen niitä ei tarvinnut laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän aika paljonkin tunnisteita. Tähän aloitukseen niitä ei tarvinnut laittaa.
Eipä tietenkään tarvinnut, koska "oikea tietää". Eikö niin?
- Anonyymi
Huomenta vain ☕
- Anonyymi
Huomenta ☕️🎂💐
Kakkua ja kukkia 😘
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta ☕️🎂💐
Kakkua ja kukkia 😘
Sivusta.Pelkkää kahvia minulle ja ehkä hiusten leikkuu myöhemmin ☕ ehkä myös renkaiden vaihto🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää kahvia minulle ja ehkä hiusten leikkuu myöhemmin ☕ ehkä myös renkaiden vaihto🤔
Kuulostaa hyvältä. Joko ne uskaltaa vaihtaa?🤔 Oletko lähdössä pitkälle matkalle 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää kahvia minulle ja ehkä hiusten leikkuu myöhemmin ☕ ehkä myös renkaiden vaihto🤔
Kesäkiekot alle ja anna tukan hulmuta ☕☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Joko ne uskaltaa vaihtaa?🤔 Oletko lähdössä pitkälle matkalle 😉
En ole kovin pitkälle menossa vielä, ja näköjään lupaa ainakin vesisadetta ja pikkupakkasta ensviikolle joten taitaa jäädä vaihtamatta🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkiekot alle ja anna tukan hulmuta ☕☀️
No tukka saa hulumuta mutta renkaat jää vielä vaihtamatta 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta ☕️🎂💐
Kakkua ja kukkia 😘
Sivusta.Gubbe 💩💩💩💩💩
- Anonyymi
mitä sulle Kuuluu?
- Anonyymi
Et halua tavata
- Anonyymi
Haluan
- Anonyymi
Hyvää huomenta.
- Anonyymi
Samoin vanhemmalle naiselle! ❤️
- Anonyymi
Ihanaa huomenta myös nuoremmalle miehelle ❤️
Kaipaan sun syliin niin paljon ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa huomenta myös nuoremmalle miehelle ❤️
Kaipaan sun syliin niin paljon ❤️Kiitos ihana! Voi kun tulisit syleilyyni pian. Olen kaivannut sinua niin paljon. Ikävä sua! ❤️
- Anonyymi
Ei o hirviämmin vastaukset kiinnostan jos ei niittä osaa tiedä esittää kasvotusten ja mitään vakavampaa haluaa pitää osata löytää se osoite ja osata oven taakse silloi kun olen kotona
- Anonyymi
Niin...mennään vanhoilla! Samoin sinun isaikat kirjoitan. Samoin Sinulle
- Anonyymi
Oletko E? Minä olen sinun tumma ja tulinen miehesi.
- Anonyymi
En kyllä oikein anna toivoa täältä tapaamiseen. En tiedä onko kukaan koskaan onnistunut täältä löytämään kumppania?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501653Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761365- 321199
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891114Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591007- 891006
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198964Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20871Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71844- 82831