Taas on aika huutaa "verotus kevenee" kuten Holkerin hallituksen aikaan.Siitä seurasi sitten 90-luvun lama jossa yrittäjät ja työntekijät menettivät omaisuutensa pankeille.Aina määrätyin väliajoin tehdään omaisuuden uusjakoja ja imuroidaan kansalta varoja parempiin taskuihin.Nyt on taas sellainen aika menossa ja tulossa.Ihmetyttää että aina löytyy kokoomukselle likaisentyön tekijöitä.Ensin Aho ja sitten Sipilä jonka vuoksi kepulla oli jo toinen jalka haudassa .Persujen likainen työ ei kyllä yllätä koska puolueessa valtaa pitävät Halla-aholaiset ovat traumoista kärsiviä katkeroita.
Veropopulisti kokoomus tuhoaa
9
179
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se on nähtävä.Kekkonen sanoi aikoinaan että "älkää ikinä päästäkö kokoomusta valtaan sillä se tuhoaa Suomen".
- Anonyymi
Maailmassa on aina ollut lahjottavia k-päitä.Ihmisten oma syy kun antavat kusettaa itseään.Ihmisistä tullut niin laiskoja etteivät viitsi ajatella edes saatikka käydä äänestämässä.
- Anonyymi
Järkyttävää tuhoa tekee tämä nilkkien ja kyylien allianssi jota irvokkaasti hallitukseksi kutsutaan.
- Anonyymi
Kokoomuslainen ja persu yhdessä on korsu.
- Anonyymi
Norjalainen persu on norsu.
- Anonyymi
Niillä on valtaa..näyttävät, että se asenanpihan eaja menee tässä/. Ei toki suosikkejani, henkilökemiathan vaikuttavat, politiikassakin.
- Anonyymi
Ns. Asemanpihan raja, kuten sota-aikoina. Suomihan on tietyssä sisällissodassa tänäänkin. Puiluepolitiikassakin näkyy ja sivuavasti kaikessa muussakin.
- Anonyymi
Kokoomuslaiset ovat kuin hemmotellut ja lellityt lapset.Minä,minä,minä.
- Anonyymi
Sehän keveni hyvin suurituloisilta. Siis heiltä itseltään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830