en halua satuttaa

Anonyymi-ap

Rakastatkohan sittenkin minua? Kaipaatko kuitenkin välillemme läheisyyttä? En oikein enää luota itseeni enkä sinuun näissä tunnepuolen asiossa ja tiedät kyllä miksi. Muuten luotan täysin.
Menin eteenpäin. Olen kamalan pahoillani, jos eteenpäinmeno satutti sinua. Voidaan jutella, jos haluat.

42

528

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä jutellaan se on juuri kuin toivot

• Anonyymi

Mistä tykkäät?...

• Anonyymi

Kissat koirat hevoset ...

• Anonyymi

Olen kaikille noille allerginen, sivusta totean.

• Anonyymi

Rakastan, mutta jos menit jo menojas niin 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi

Kesä suunnitelmat
      ...

• Anonyymi

Sivusta - kesäsuunnitelmat voimassa nuoren tyypin kanssa ja kaikki hyvin kuten jo ollut pitkän aikaa eli ei mult mitkään nää taaskaan ❤️😵‍💫

• Anonyymi

Onko yksin purjehdus tänä kesänä must?

• Anonyymi

Liian överiä.

• Anonyymi

Kuinka kaukana aiot mennä? 1000 kmm

• Anonyymi

Satuttaa se jos näkee...

• Anonyymi

Jos olet mies, niin sanot suoraan? Tuo on naurettavaa, satuttaa eniten.

• Anonyymi

Ei ollut minulta. Tod. Näköisesti aloitus on naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta. Tod. Näköisesti aloitus on naisen.

Eihän näitä sinun jonnin joutavia aloituksia sekö varsinkaan näitä yksinpuheluita voi ottaa palstasetä kukaan tosissaan

• Anonyymi

Joojoo rakastan ja kaipaan ja ikävöin, sattuu vaan kaikki nämä tunteet. En jaksa tätä enää, mutta koitan silti jaksaa. Love is awful. 🪰

• Anonyymi

Tuossa yks päivä kun satoi niitä isoja pehmoisia lumihiutaleita, niin kyllä sä tulit mieleen.

• Anonyymi

Iso ja pehmeä blondi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iso ja pehmeä blondi

Ei ollut pieneltä blondilta nämä

• Anonyymi

Menit eteenpäin, mutta silti "voidaan jutella"?

Ei kiitos 🙄

• Anonyymi

Millä tavalla menit eteenpäin?

• Anonyymi

Sanoi, ettei pidä minusta. Itkin, keräsin itseni ja ihastuin toiseen. Meidän välillä tuntuu olevan jotain aitoa ja ihanaa.
        Käytös saa silti epäilemään, ettei asia nyt ihan ollut niin.
        Toivon olevani ihminen, jota uskaltaa lähestyä ja johon voi luottaa kaikessa. Jos on jotain hampaankolossa, haluaisin siitä jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi, ettei pidä minusta. Itkin, keräsin itseni ja ihastuin toiseen. Meidän välillä tuntuu olevan jotain aitoa ja ihanaa.
        Käytös saa silti epäilemään, ettei asia nyt ihan ollut niin.
        Toivon olevani ihminen, jota uskaltaa lähestyä ja johon voi luottaa kaikessa. Jos on jotain hampaankolossa, haluaisin siitä jutella.

Omit tahallaan vääriä palstakirjoituksia, että saat tekosyyn käydä jakamassa lisää likaista löysää onkaloasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omit tahallaan vääriä palstakirjoituksia, että saat tekosyyn käydä jakamassa lisää likaista löysää onkaloasi.

Tällainen fiilis ollut sinulla aloittajasetä tämän feikkidialogin ympärillä. Voimia sulle

• Anonyymi

Kuka sinä olet? Naiselle kyllä, tulin toivottaman hyvää viikonloppua. Kaipaan ja tulen aina kaipaamaan. Oli tilanne mikä vaan niin jotain IRL saisi tapahtua meidän välillä, ele.

• Anonyymi

Pidähän nyt ne eleet kurissa, morsiamesi irl voi nokkiintua.

• Anonyymi

Jotain kyllä.
      Olisi pari juttua hänelle, Miehelle.
      Siellä missä tänään nähtiin pikaisesti olisin toki voinut mainita asiasta mutta oli yksi juttu kesken kuten varmaan huomasi kun olin puhelimessa. Eikä siellä oikein voi..
      Jos huomenna nähdään niin sitten.
      - yksi jonka nimi alkaa samalla kuin miehen loppuu. 🙂

• Anonyymi

Mistähän teidänkin omahyväisyys kumpuaa, ootko miettinyt, tuo tarve?

• Anonyymi

No voi että kun jotain taas korpee 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi että kun jotain taas korpee 😆

Mikä? Eikö tuo nyt ole omituista, että ihminen haluaa uskotella että toinen häntä kun itse tuossa kaipailee, sitoo toista ihmistä itseensä loputtomasti, olettaen että toinen pysyisi hänen kanssaan sen kuvitelman sisällä?

Miksi? Tuokin ap on varmaan vuosia sitten mennyt eteenpäin, niinkuin toinenkin, silti haluaa sitoa toista itseensä milloin mitenkin? Mitä järkeä?

• Anonyymi

Keskityisi nyt uuteen suhteeseensa. Mutta ei, pitää kokeilla kepillä jäätä. HUHHU

• Anonyymi

Ok ei kiinnosta enää

• Anonyymi

Trolli plle pelkää kumppanin olevan täällä säälittävä n a u t a

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli plle pelkää kumppanin olevan täällä säälittävä n a u t a

Onko sinulla aloittajaäijä huono päivä tänään? Mistä se johtuu, onko verensokeri laskussa?

• Anonyymi

Aikamoista kapulademokratiaa.

• Anonyymi

Mikä idea on kirjoitella anonyyminä tällaista? Laita viesti sille ihmiselle suoraan.

• Anonyymi

Mikä idea on vatvoa tatti otsassa näitä palstasedän avauksia ja kitistä tästä suoraan kertomisesta oli aihe mikä tahansa? Tai ylipäätään, et vaikuta terveeltä ihmiseltä, vaan kompulsiiviselta narsistilta. Terveisin tee x 2

• Anonyymi

Tykkään Susta mies, vaik teit lapsenkin vasta. Mikään ei estä mua rakastamasta Sua. Tää on aitoa. Mut pallo on Sulla.

• Anonyymi

On sulla aloittajaäijä sentään yksi ulkopuolinen kommentoija ollut tässä ketjussa edustamassa itseään ns, yhtä huonosti ku vuosia jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla aloittajaäijä sentään yksi ulkopuolinen kommentoija ollut tässä ketjussa edustamassa itseään ns, yhtä huonosti ku vuosia jo

🤣🤣🤣🤣🤣👍

• Anonyymi

Aloittajaäijä tahtoo ihanista ihaninta 👩🍒👅🥰🥰🥰

• Anonyymi

Voit unohtaa kaikki sitten.

• Anonyymi

Satutit jo... En halua tietää enempää. 💔

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1633
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1365
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      31
      1181
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      89
      1104
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      996
    6. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      143
      968
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      191
      944
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      871
    9. Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..

Mitä sinä minusta haluat?
      Ikävä
      71
      834
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      831
    Aihe