Rakastatkohan sittenkin minua? Kaipaatko kuitenkin välillemme läheisyyttä? En oikein enää luota itseeni enkä sinuun näissä tunnepuolen asiossa ja tiedät kyllä miksi. Muuten luotan täysin.
Menin eteenpäin. Olen kamalan pahoillani, jos eteenpäinmeno satutti sinua. Voidaan jutella, jos haluat.
en halua satuttaa
42
528
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä jutellaan se on juuri kuin toivot
- Anonyymi
Mistä tykkäät?...
- Anonyymi
Kissat koirat hevoset ...
- Anonyymi
Olen kaikille noille allerginen, sivusta totean.
- Anonyymi
Rakastan, mutta jos menit jo menojas niin 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Kesä suunnitelmat
...- Anonyymi
Sivusta - kesäsuunnitelmat voimassa nuoren tyypin kanssa ja kaikki hyvin kuten jo ollut pitkän aikaa eli ei mult mitkään nää taaskaan ❤️😵💫
- Anonyymi
Onko yksin purjehdus tänä kesänä must?
- Anonyymi
Liian överiä.
- Anonyymi
Kuinka kaukana aiot mennä? 1000 kmm
- Anonyymi
Satuttaa se jos näkee...
- Anonyymi
Jos olet mies, niin sanot suoraan? Tuo on naurettavaa, satuttaa eniten.
- Anonyymi
Ei ollut minulta. Tod. Näköisesti aloitus on naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta. Tod. Näköisesti aloitus on naisen.
Eihän näitä sinun jonnin joutavia aloituksia sekö varsinkaan näitä yksinpuheluita voi ottaa palstasetä kukaan tosissaan
- Anonyymi
Joojoo rakastan ja kaipaan ja ikävöin, sattuu vaan kaikki nämä tunteet. En jaksa tätä enää, mutta koitan silti jaksaa. Love is awful. 🪰
- Anonyymi
Tuossa yks päivä kun satoi niitä isoja pehmoisia lumihiutaleita, niin kyllä sä tulit mieleen.
- Anonyymi
Iso ja pehmeä blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso ja pehmeä blondi
Ei ollut pieneltä blondilta nämä
- Anonyymi
Menit eteenpäin, mutta silti "voidaan jutella"?
Ei kiitos 🙄 - Anonyymi
Millä tavalla menit eteenpäin?
- Anonyymi
Sanoi, ettei pidä minusta. Itkin, keräsin itseni ja ihastuin toiseen. Meidän välillä tuntuu olevan jotain aitoa ja ihanaa.
Käytös saa silti epäilemään, ettei asia nyt ihan ollut niin.
Toivon olevani ihminen, jota uskaltaa lähestyä ja johon voi luottaa kaikessa. Jos on jotain hampaankolossa, haluaisin siitä jutella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi, ettei pidä minusta. Itkin, keräsin itseni ja ihastuin toiseen. Meidän välillä tuntuu olevan jotain aitoa ja ihanaa.
Käytös saa silti epäilemään, ettei asia nyt ihan ollut niin.
Toivon olevani ihminen, jota uskaltaa lähestyä ja johon voi luottaa kaikessa. Jos on jotain hampaankolossa, haluaisin siitä jutella.Omit tahallaan vääriä palstakirjoituksia, että saat tekosyyn käydä jakamassa lisää likaista löysää onkaloasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omit tahallaan vääriä palstakirjoituksia, että saat tekosyyn käydä jakamassa lisää likaista löysää onkaloasi.
Tällainen fiilis ollut sinulla aloittajasetä tämän feikkidialogin ympärillä. Voimia sulle
- Anonyymi
Kuka sinä olet? Naiselle kyllä, tulin toivottaman hyvää viikonloppua. Kaipaan ja tulen aina kaipaamaan. Oli tilanne mikä vaan niin jotain IRL saisi tapahtua meidän välillä, ele.
- Anonyymi
Pidähän nyt ne eleet kurissa, morsiamesi irl voi nokkiintua.
- Anonyymi
Jotain kyllä.
Olisi pari juttua hänelle, Miehelle.
Siellä missä tänään nähtiin pikaisesti olisin toki voinut mainita asiasta mutta oli yksi juttu kesken kuten varmaan huomasi kun olin puhelimessa. Eikä siellä oikein voi..
Jos huomenna nähdään niin sitten.
- yksi jonka nimi alkaa samalla kuin miehen loppuu. 🙂 - Anonyymi
Mistähän teidänkin omahyväisyys kumpuaa, ootko miettinyt, tuo tarve?
- Anonyymi
No voi että kun jotain taas korpee 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi että kun jotain taas korpee 😆
Mikä? Eikö tuo nyt ole omituista, että ihminen haluaa uskotella että toinen häntä kun itse tuossa kaipailee, sitoo toista ihmistä itseensä loputtomasti, olettaen että toinen pysyisi hänen kanssaan sen kuvitelman sisällä?
Miksi? Tuokin ap on varmaan vuosia sitten mennyt eteenpäin, niinkuin toinenkin, silti haluaa sitoa toista itseensä milloin mitenkin? Mitä järkeä? - Anonyymi
Keskityisi nyt uuteen suhteeseensa. Mutta ei, pitää kokeilla kepillä jäätä. HUHHU
- Anonyymi
Ok ei kiinnosta enää
- Anonyymi
Trolli plle pelkää kumppanin olevan täällä säälittävä n a u t a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli plle pelkää kumppanin olevan täällä säälittävä n a u t a
Onko sinulla aloittajaäijä huono päivä tänään? Mistä se johtuu, onko verensokeri laskussa?
- Anonyymi
Aikamoista kapulademokratiaa.
- Anonyymi
Mikä idea on kirjoitella anonyyminä tällaista? Laita viesti sille ihmiselle suoraan.
- Anonyymi
Mikä idea on vatvoa tatti otsassa näitä palstasedän avauksia ja kitistä tästä suoraan kertomisesta oli aihe mikä tahansa? Tai ylipäätään, et vaikuta terveeltä ihmiseltä, vaan kompulsiiviselta narsistilta. Terveisin tee x 2
- Anonyymi
Tykkään Susta mies, vaik teit lapsenkin vasta. Mikään ei estä mua rakastamasta Sua. Tää on aitoa. Mut pallo on Sulla.
- Anonyymi
On sulla aloittajaäijä sentään yksi ulkopuolinen kommentoija ollut tässä ketjussa edustamassa itseään ns, yhtä huonosti ku vuosia jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla aloittajaäijä sentään yksi ulkopuolinen kommentoija ollut tässä ketjussa edustamassa itseään ns, yhtä huonosti ku vuosia jo
🤣🤣🤣🤣🤣👍
- Anonyymi
Aloittajaäijä tahtoo ihanista ihaninta 👩🍒👅🥰🥰🥰
- Anonyymi
Voit unohtaa kaikki sitten.
- Anonyymi
Satutit jo... En halua tietää enempää. 💔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501633Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761365- 311181
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891104- 89996
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi143968Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee191944Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20871Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71834- 82831