Ei ole kovin kestäviä autoja nämä toyota leksukset. Menevät kahtia jo 50 alueella.
Joku ajoi toyota leksuksella kolarin. Auto meni kahtia
13
144
Vastaukset
- Anonyymi
Koskeeko kovastikin?
- Anonyymi
Leluauto leluxilla kun ajaa päin tolppaa ni kyllähän se kahtia männöö.
- AnonyymiUUSI
Sen sijaan laatuauto BMW olis hyytynyt jo ennen tolppaa.
- AnonyymiUUSI
Bemu olisi pysynyt ladulla ja se harmittaa heijjareilla ajavaa Teroa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Bemu olisi pysynyt ladulla ja se harmittaa heijjareilla ajavaa Teroa.
Osari bemulla luisteleva Niko haaveilee Teron heijarista.
- AnonyymiUUSI
Joku joutui sairaalaan ja leksus meni varmaan lunastukseen.
- AnonyymiUUSI
Kuski loukkaantui vakavasti ja löytyi turvavöistä, tosin auton ulkopuolelta kun kori katosi ympäriltä.
- AnonyymiUUSI
Joo ja nopeutta oli ollu 140-160 km/h.
Eli hajoaa siinä äkkipysähdyksessä paskaa, kuin paska oli sitte Toyota, Bemari, Mersu, Daccia, tai Volvo. - AnonyymiUUSI
Lexus on niin turvallinen auto että on suunniteltu menemään kahtia ja hidastamaan pysäytystä 150km/t-160km/t vauhdissa mikä tuossa oli.Jos kyseessä olisi ollut niin jämäkkä auto että olisi pysähtynyt heti niin matkustaja olisi kuollut äkkipysähtymisen aiheuttamiin vammoihin,nyt matkustaja selvisi koska oli valinnut lexuksen autokseen.
- AnonyymiUUSI
Kuka ajoi jos matkustaja selvisi? Kuski ei siis selvinnyt.
- AnonyymiUUSI
Toyotaan 380hp on aivan liikaa tehoa, saattaa kimmota ulos tieltä tuhoisin seurauksin kuten nyt saimme lukea.
- AnonyymiUUSI
Kyseiselle kuljettajalle kontio Cruiser on sopiva kulkuneuvo. Kunhan nyt ajelee pyörätuolilla jonkun aikaa.
- AnonyymiUUSI
Meillä liikennetolpat ja valopylväät ovat liian vahvoiksi mitoitettuja. Tästä on ollut keskustelua, kuinka maailmalla on vastaavia joustavampina. Pienempi auto satasen vauhdissa ei välttämättä jätä lommoakaan tolppaan suoraan ajamalla. Olen itse nähnyt Mäntsälässä tuollaisen tilanteen. Silloinkin Toyotan moottori oli pellolla 40 metrin päässä ja auto käytännössä leikkaantunut. Siinäkään onnettomuudessa ei syntynyt kuollutta lehtikirjoituksen perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769