”Mansikkia”? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 mieheltä miehelle
Vieläkö sä mietit sitä
15
218
Vastaukset
- Anonyymi
???
- Anonyymi
En mietin vaan rakas sun ryppyreikää. Kuinka se on ihana. Oma homopalleroni 😍🥰❤️
- Anonyymi
Ihanaa senkin pökäleissön 💩❤️🔥
- Anonyymi
Se hetki kun ne ei tiedä mitä mieltä olla jostain 😅😅😅😅😅😅😅😅 priceless
- Anonyymi
Se on mun🫵🏿
- Anonyymi
Pidä sinä huoli omista asioistasi!
- Anonyymi
Possu ja kärpänen 🤣
aloittaja
- Anonyymi
Mieleni tekevi jo kesälaitumille. T. Kesäinen sonni
- Anonyymi
Mä en tiennyt että sä olet se homo mies….heeehehe, hiusraja hieman paennut 🤣
- Anonyymi
Hei mun vibraattori kommentti on poistettu. Ottiko noin. Varo ettet hukkaan sitä sinne.
- Anonyymi
Onpa ikävä kuulla että sulla menee aloittajaäijää huonommin tässä asiassa, mr ”partylite”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ikävä kuulla että sulla menee aloittajaäijää huonommin tässä asiassa, mr ”partylite”
siä ne tikahtuu sivussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siä ne tikahtuu sivussa
No et sinä verkon troijan hevonen tietenkää
- Anonyymi
Sinusta kyllä huomaa, että sinua ei ole rakastanut kukaan ja tuskin tulee rakastamaan.
- Anonyymi
HAUSKA TÄÄ.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501653Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761365- 321199
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891114Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591007- 891006
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198964Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20871Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71844- 82831