Naiset on kyllä maailmanluokan manipulaattoreita. Paljon pahempia, kuin miehet. Miehet kilpailee ja riitelee suoraan ja välillä rumastikin, mutta naiset on umpi kieroja. Ei tietenkään kaikki, mutta naisten ystävällisyyden ja auttamishalu taakse voi kätkeytyä mitä vaan ja keinoja kaihtamatta. Jos miehet vttuuntuu johon kuhun se harvoin jää epäselväksi, eikä siellä varjoissa yleensä tapahdu mitään.
Nostan hattua suorille miehille. Love you all 😘
Manipulointia
30
260
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. T. Varjonyrkkeilevä batman eli eurooppalainen alfa uros
- Anonyymi
😂 Tajusinko 🤔 ehkä, ehkä en 😘
- Anonyymi
Kumpi sä palstasetä nyt tänään haluat olla? Mies vai nainen? Molempaa versiota näyttää pukkaavan.
- Anonyymi
Feministit on kaikki huo*ria.😃
- Anonyymi
No ei ole ja sinä et näköjään kuulu noihin miehiin kenelle hattua nostan.
- Anonyymi
Feministit on muka yhtä aikaa miesten vihaajia ja harrastavat seksiä kaikkien miesten kanssa karvoihin katsomatta. Tosi kummallinen logiikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole ja sinä et näköjään kuulu noihin miehiin kenelle hattua nostan.
No ainakin olen suora ja aina oikeassa.😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin olen suora ja aina oikeassa.😂🤣
Hienoa!
- Anonyymi
Jäät paljosta paitsi, jos noin ajattelet...
- Anonyymi
Mistä jään paitsi, jos totean useiden miesten olevan suorempia kuin hyvin monet naiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä jään paitsi, jos totean useiden miesten olevan suorempia kuin hyvin monet naiset?
Totta puhut, saman todennut miehenä ja menettänyt jopa uskon hyvään naisten pahantahtoisuuden takia. Likainen peli ja puhtaat valheet vain oman tarinan uskottavuuden takia on todella ala-arvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut, saman todennut miehenä ja menettänyt jopa uskon hyvään naisten pahantahtoisuuden takia. Likainen peli ja puhtaat valheet vain oman tarinan uskottavuuden takia on todella ala-arvoista.
Se on valitettavasti juuri näin. Pitää muistaa aina olla vähän varpaillaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lietso valheellisuutta ja harhaluuloja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheellisuutta yleisesti ja jonkun ”viattoman” luuloja
- Anonyymi
Joo miehet voi riidellä suoraan. Naiset kun riitelee suoraan ja rumasti, naiset kuolee parisuhdeväkivallan uhrina. 👍 Onko ihme, että naiset kiertelee ja kaartelee?
- Anonyymi
Saatoit mennä nyt vähän ääripäähän, ihan pikkusen vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatoit mennä nyt vähän ääripäähän, ihan pikkusen vaan.
Aloittaja meni ääripäähän heti yleistysten kanssa. Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja meni ääripäähän heti yleistysten kanssa. Sitä saa mitä tilaa
Opettele lukemaan ja sisäistämään lukemaasi.
Miten mä välillä turhaudunkin näin... Ihme juttu.
- Anonyymi
Nykypäivän naiset on todella kieroja ei oo luottamista!
- Anonyymi
Aina on naiset olleet kieroja. Ei kaikki, en itse ole. Mutta on noita tullut nähtyä ja koettua.
- Anonyymi
"Empatia vs. myötätunto ... miksi erojen ymmärtäminen on avain naisten ja pelin ymmärtämiseen"
https://www.youtube.com/watch?v=GO5vw2kdbfw - Anonyymi
Miehet myös manipuloi. Ainoa rehellinen ihminen on yleensä se työpaikan siivooja tai ruokalan työntekijä. Parisuhteessa suosin siksi duunaria.
- Anonyymi
Kyllä miehetkin voi manipuloida tietysti, mutta sekin jopa on suorempaa kuin naisten toiminta. Ja jätetään nyt persoonallisuushäiriöiset ulkopuolelle.
- Anonyymi
Osa on paholaisia valitse erilainen ...
- Anonyymi
Omanlainen
- Anonyymi
Kaikkea hyvää ei saa samassa paketissa
- Anonyymi
Siksi mieluummin yksin.
- Anonyymi
Manipulaatio ei koskaan johda mihinkään päinvastoin.
- Anonyymi
Olipa teennäinen avaus palstasetä, joku misogyyni varmaan sojottelee tästä oo unelmieni nainen tms.
Ja on se harmi jos joutuu pelaamaan pokeria jos ympäristö on lattiasta kattoon kiero. Onneksi opit saatu jo nuorena plikkana, only for you yms
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501623Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761365- 301163
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891104- 89996
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi132945Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee191944Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20871Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71834- 82831