Manipulointia

Anonyymi-ap

Naiset on kyllä maailmanluokan manipulaattoreita. Paljon pahempia, kuin miehet. Miehet kilpailee ja riitelee suoraan ja välillä rumastikin, mutta naiset on umpi kieroja. Ei tietenkään kaikki, mutta naisten ystävällisyyden ja auttamishalu taakse voi kätkeytyä mitä vaan ja keinoja kaihtamatta. Jos miehet vttuuntuu johon kuhun se harvoin jää epäselväksi, eikä siellä varjoissa yleensä tapahdu mitään.
Nostan hattua suorille miehille. Love you all 😘

30

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos. T. Varjonyrkkeilevä batman eli eurooppalainen alfa uros

• Anonyymi

😂 Tajusinko 🤔 ehkä, ehkä en 😘

• Anonyymi

Kumpi sä palstasetä nyt tänään haluat olla? Mies vai nainen? Molempaa versiota näyttää pukkaavan.

• Anonyymi

Feministit on kaikki huo*ria.😃

• Anonyymi

No ei ole ja sinä et näköjään kuulu noihin miehiin kenelle hattua nostan.

• Anonyymi

Feministit on muka yhtä aikaa miesten vihaajia ja harrastavat seksiä kaikkien miesten kanssa karvoihin katsomatta. Tosi kummallinen logiikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole ja sinä et näköjään kuulu noihin miehiin kenelle hattua nostan.

No ainakin olen suora ja aina oikeassa.😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakin olen suora ja aina oikeassa.😂🤣

Hienoa!

• Anonyymi

Jäät paljosta paitsi, jos noin ajattelet...

• Anonyymi

Mistä jään paitsi, jos totean useiden miesten olevan suorempia kuin hyvin monet naiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä jään paitsi, jos totean useiden miesten olevan suorempia kuin hyvin monet naiset?

Totta puhut, saman todennut miehenä ja menettänyt jopa uskon hyvään naisten pahantahtoisuuden takia. Likainen peli ja puhtaat valheet vain oman tarinan uskottavuuden takia on todella ala-arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut, saman todennut miehenä ja menettänyt jopa uskon hyvään naisten pahantahtoisuuden takia. Likainen peli ja puhtaat valheet vain oman tarinan uskottavuuden takia on todella ala-arvoista.

Se on valitettavasti juuri näin. Pitää muistaa aina olla vähän varpaillaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä lietso valheellisuutta ja harhaluuloja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valheellisuutta yleisesti ja jonkun ”viattoman” luuloja

• Anonyymi

Joo miehet voi riidellä suoraan. Naiset kun riitelee suoraan ja rumasti, naiset kuolee parisuhdeväkivallan uhrina. 👍 Onko ihme, että naiset kiertelee ja kaartelee?

• Anonyymi

Saatoit mennä nyt vähän ääripäähän, ihan pikkusen vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatoit mennä nyt vähän ääripäähän, ihan pikkusen vaan.

Aloittaja meni ääripäähän heti yleistysten kanssa. Sitä saa mitä tilaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja meni ääripäähän heti yleistysten kanssa. Sitä saa mitä tilaa

Opettele lukemaan ja sisäistämään lukemaasi.
        Miten mä välillä turhaudunkin näin... Ihme juttu.

• Anonyymi

Nykypäivän naiset on todella kieroja ei oo luottamista!

• Anonyymi

Aina on naiset olleet kieroja. Ei kaikki, en itse ole. Mutta on noita tullut nähtyä ja koettua.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miehet myös manipuloi. Ainoa rehellinen ihminen on yleensä se työpaikan siivooja tai ruokalan työntekijä. Parisuhteessa suosin siksi duunaria.

• Anonyymi

Kyllä miehetkin voi manipuloida tietysti, mutta sekin jopa on suorempaa kuin naisten toiminta. Ja jätetään nyt persoonallisuushäiriöiset ulkopuolelle.

• Anonyymi

Osa on paholaisia valitse erilainen ...

• Anonyymi

Omanlainen

• Anonyymi

Kaikkea hyvää ei saa samassa paketissa

• Anonyymi

Siksi mieluummin yksin.

• Anonyymi

Manipulaatio ei koskaan johda mihinkään päinvastoin.

• Anonyymi

Olipa teennäinen avaus palstasetä, joku misogyyni varmaan sojottelee tästä oo unelmieni nainen tms.
      Ja on se harmi jos joutuu pelaamaan pokeria jos ympäristö on lattiasta kattoon kiero. Onneksi opit saatu jo nuorena plikkana, only for you yms

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1623
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1365
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      30
      1163
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      89
      1104
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      996
    6. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      132
      945
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      191
      944
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      871
    9. 71
      834
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      831
    Aihe