Rakastan sinua ja

Anonyymi-ap

Tiedät sen.

47

888

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit rohkeampi minun suhteeni.

• Anonyymi

Rohkea daami olet, jos olet sen ftof- toiselle kuiskannut korvaan, etkä lautaselle sylkäissyt "ymmärrettävästi"?

• Anonyymi

En tiedä että hän edes tuntee mitään positiivisia tunteita kohtaani. Minulle on aikaisemmin sanottu että pitää jättää hänet rauhaan ja häntä ei ole kiinnostanut seurani/yhteydenotooni. Lisäksi hän on varattu ja menee tulevaisuudessa naimisiin ellei ole jo, joten en tiedä eikä tuo aloitus mulle olekaan. Voin tähän todeta että älkää ihmiset olettako, että toinen tietää jos ette ole mitään sanonut tai tehnyt sellaista mistä tietää että on kiinnostunut. Kukaan ei ole selvänäkijä.

• Anonyymi

Siis odotat suoruutta vastapuolelta, mutta et katso sen koskevan itseäsi?
        Vai sillä toisellako on se kristallipallo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis odotat suoruutta vastapuolelta, mutta et katso sen koskevan itseäsi?
        Vai sillä toisellako on se kristallipallo?

Hän on jo minulle antanut pakit, jos luet tuosta rivien välistä. Silloin se ihminen ei ole kiinnostunut ja siten en odota häneltä suoruuttakaan tai mitään koska häntä ei kiinnosta. Ymmärsitkö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on jo minulle antanut pakit, jos luet tuosta rivien välistä. Silloin se ihminen ei ole kiinnostunut ja siten en odota häneltä suoruuttakaan tai mitään koska häntä ei kiinnosta. Ymmärsitkö?

Luulempa että hän antaa pakit ihan kenelle tahansa muulle joka yrittää edes mä taasen si en ole edes yrittäny mitään muuta kun korkeintaan suututtaa hänet sillai voi sanoa ettäkö olis saanu edes suuttumaan suutahtamaan toki monestikin siinäkin siedätty sen verran jo että piti keksiä millä sain hänet suutahtamaan uudestaan mu ei ollu vaikeaa siksi että hän on liian itsekriittinen siihen en ole keksiny syytä miksi hänen pitäisi olla itsekriittinen itseään kohtaan toki tiedän miksi hän omasta mielestään on itsekriittinen se ei yhdelläkään naisella tartti paljoa jokin pienikin eroavaisuus omassa ulkonäössä siksi ei ole itselle hyväksi vertailla itseään muihin aina on hyvä muistaa että ei ole olemassakaan kahta samanlaista jokainen meistä on omanlaisensa ainutlaatuinen yksilö jos uskaltaa ja kehtaa olla omaitsensä ilman että matkii ketään toista missään asiassa käytöksessään olemuksessaan ihan yleensäkin siinä millainen on

• Anonyymi

En tiedä. Vihaat minua.

• Anonyymi

Ja minä sinua, nähdään!

• Anonyymi

PSkapuhetta. Täällä kukaan ei edes tiedä kuka olet!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä

• Anonyymi

Ja samoin... edell.

• Anonyymi

Laskin sut vapaqksi rakiaud3sta! Sulla niitä muita H3Ro7A

• Anonyymi

Niin tiedän. Minäkin rakastan sinua ja sinä tiedät sen. Silti vaan täällä kirjoitellaan. Koska aloitetaan meidän yhteinen tehtävä? Tässä olis aika paljon hommaa...

• Anonyymi

Kertokaa minulle, mistä erottaa rakkauden pakkomielteestä? Olen rakastanut pian 8 vuotta. Mielestäni se on enemmän pilannut elämääni, kuin tuonut hyvää. Melko vähän tänä aikana oltu tekemisissä, mutta minä vaan rakastan. Muisto hänestä ei haalistu. Olen miettinyt, että hän on särkenyt sydämeni joskus ihan kunnolla, mutta silti tunnen rakkautta. Voiko liittyä lapsuuden traumoihin ja varhaisiin hylkäämisiin tämä? Olen rukoillut, että joko saan hänet elämääni tai sitten unohdan kokonaan. En tiedä, olisinko halunnut tällaista kokemusta.

• Anonyymi

Minulla vähän samantyyppinen kokemus, mutta positiivisempi ajatus juuri nyt kuitenkin. Alan ottaa tämän enemmän huumorilla. Tragikoominen elämäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla vähän samantyyppinen kokemus, mutta positiivisempi ajatus juuri nyt kuitenkin. Alan ottaa tämän enemmän huumorilla. Tragikoominen elämäni.

Ei minullakaan aina paha olo hänestä ole. Tunne häntä kohtaan kuitenkin on kaunis ja ravitseva. Silti kun aikaa on kulunut, tunnen itseni riittämättömäksi.

Olen joskus ajatellut kun olen hänet nähnyt, ettei hän minua tarvitse mihinkään. Haluaisin, että minulla olisi hänen elämässään jokin merkitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minullakaan aina paha olo hänestä ole. Tunne häntä kohtaan kuitenkin on kaunis ja ravitseva. Silti kun aikaa on kulunut, tunnen itseni riittämättömäksi.

Olen joskus ajatellut kun olen hänet nähnyt, ettei hän minua tarvitse mihinkään. Haluaisin, että minulla olisi hänen elämässään jokin merkitys.

Riippuu tapaamisten luonteesta myöskin varmaankin. Jos ovat täysin sattumalta kohtaamisia, niin sitten toisen merkitys varmaan enemmän kysymysmerkki kuin jos ovat sellaisia, että toinen tai molemmat ovat kalenterista tilaa kohtaamiselle järjestäneet.

• Anonyymi
        UUSI

Pakkomielle on sairaus toiseen ihmiseen tai johonkin asiaan.
        Mitään järkeä tunteessa siinä miten koet toisen ihmisen ei ole järkeä mielestäni.
        Saatat aiheuttaa toiselle ihmisille todella pahan olon, kovan stressitilan niistä toimista mitä toteutat toisen ihmisen haitaksi. Kun ajattelet asiaa oikeasti ajattelet tätä asiaa.
        Haluaisitko itse tutustua ihmiseen, kuka sairastaa pakkomiellettä sinuun?
        On aivan turhaa ajatella, että saisit tuon ihmisen elämääsi.
        En usko, että näin tulee käymään koskaan sinulle.
        Kukaan ihminen ei halua olla/elää kuin häkkilintu vangittuna kun toinen on näin sairas.
        Rakkaudesta puhumme silloin kun tapahtuu tutustuminen mielenkiinnon pohjalta toiseen ihmiseen ja asiat etenee normaalilla tavalla tai sitten toteat, että tästä ei tule mitään ja annat toisen ihmisen mennä. Ketään ei voi väkisin ottaa ei pakottaa rakastamaan sinua.
        Toivottavasti tästä oli jotain apua kysyjälle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkomielle on sairaus toiseen ihmiseen tai johonkin asiaan.
        Mitään järkeä tunteessa siinä miten koet toisen ihmisen ei ole järkeä mielestäni.
        Saatat aiheuttaa toiselle ihmisille todella pahan olon, kovan stressitilan niistä toimista mitä toteutat toisen ihmisen haitaksi. Kun ajattelet asiaa oikeasti ajattelet tätä asiaa.
        Haluaisitko itse tutustua ihmiseen, kuka sairastaa pakkomiellettä sinuun?
        On aivan turhaa ajatella, että saisit tuon ihmisen elämääsi.
        En usko, että näin tulee käymään koskaan sinulle.
        Kukaan ihminen ei halua olla/elää kuin häkkilintu vangittuna kun toinen on näin sairas.
        Rakkaudesta puhumme silloin kun tapahtuu tutustuminen mielenkiinnon pohjalta toiseen ihmiseen ja asiat etenee normaalilla tavalla tai sitten toteat, että tästä ei tule mitään ja annat toisen ihmisen mennä. Ketään ei voi väkisin ottaa ei pakottaa rakastamaan sinua.
        Toivottavasti tästä oli jotain apua kysyjälle.

En ahdistele ketään. Kerroin mitä tunnen, mutta vain täällä. En ole pakkomielteinen, en stalkkaa ym. ole missään tekemisissä.

• Anonyymi
        UUSI

Saattaa liittyä lapsuutesi suositeltavaa olisi unohtaa jos olette jo parisuhdetta/seurustelua kokeilleet ja hän satutti sua toki myös mikä oli omaosuutesi asiaan

• Anonyymi

En tiedä. En ole telepatian taitaja.

• Anonyymi
        UUSI

Eipä ole kukaan muukaan tietääkseni

• Anonyymi

Seksin vähyys oli haastavaa

• Anonyymi

Voittehan vielä yrittää uudelleen lähentymistä?

• Anonyymi
        UUSI

Siihen tottuu yllättävänkin äkkiä mies ainakin toki vaatinee luultavasti sen yksin asumisen tai vähintään sen ettei siedä toista edes silmissään omasta kokemuksestani taas nainen sitä jopa useammin haluaa ainakin sillon kun se on hyvää edes se taas että onko hetki ai sopiva siihi ni saattaa monesti vaikuttaa siihen miten nainen kehtaa rohkenee

• Anonyymi

oi kiitos rakas kaivattuni 🙏 on sua ikävä 😥💔 oot todella ystävällisen oloinen rauhallinen lempeä ja herttainen nainen, kauneinta maailmassa 💝 en voisi elää ilman sua 😔 mä niin kaipaan haliystävää 🤗 oon elossa enää vain sua varten rakas 💖🥀🎗✨

• Anonyymi

Juu, mä en kyllä tiiä mitään.

• Anonyymi

Tuon tietää vasta kun tietää.

Siihen asti kaikki on haaveilun ja arvailun sekoitusta. Jokainen, jolla vähääkään älliä, ei luota tuntemuksiinsa sellaisenaan 😅
      Vievät harhaan

• Anonyymi

En usko.

• Anonyymi

No niin🩵👩‍🦳

• Anonyymi

Niin minkäkin sinua💚🙍‍♂️ihanuus.

• Anonyymi

tiedän samoin

• Anonyymi
      UUSI

En välitä.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä!

• Anonyymi
      UUSI

Tiedät. Tiedän.

• Anonyymi
      UUSI

Me ei käytetä r-sanaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mustki tuntuu siltä kuin rakastaisin.

• Anonyymi
        UUSI

sua.

Puuttui jotain lopusta.

• Anonyymi
      UUSI

Siksi satutankin sinua.

• Anonyymi
        UUSI

Tosi kätevää ja järkevää.

• Anonyymi
        UUSI

Oikeesti satutat ja sanot rakastavasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti satutat ja sanot rakastavasi?

Ei sanomiset korreloi tekojen kanssa jos väittää rakastavansa ja silti satuttaa

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan niin että päivittäin menee onnen ja epätoivon välimaastossa vaihdellen.. Jos toista rakastaisi ei antaisi sen toisen myllertää yksin epätietoisuudessa.

😠

• Anonyymi
      UUSI

Sehän tästä tekeekin hauskaa 🤣

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Rakastan. E

• Anonyymi
      UUSI

Vähintäänkin yhden tiedän jolla on tunteita mua kohtaan omasta mielestäni en ole syyllinen hänen tunteistaan mua kohtaan millään tavalla ainakaan en ole millään tavalla yrittäny tehdä edes vaikutusta häneen siitäkään huolimatta vaikka itse hänestä kiinnostuinkin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1600
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      76
      1241
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      175
      1147
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      53
      919
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      891
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      888
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      868
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      812
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      803
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe