Paavin hautamenot

Anonyymi-ap

Olikohan tuossa mitään järkeä päämiehellä mennä suomesta
sinne hautajaisiin. Ja miten iso delegaatio on mukana. Olisi kahtonu telkkarista, olisi satatonninen säästyny valtion rahoja. Nekin olisi ollu viisaampi ohjata veteraaneille.

10

384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta tuo ulina, nauti elämästäsi, koska muuten sinulla asiat näyttää olevan hyvin.

• Anonyymi

Eihän tuossa mitään järkeä olekaan. Ensin ollaan muka huolestuneita siitä että ihmiset lentelevät huvikseen sinne tänne ja että sitä pitää vähentää ettei maailma saastu enempää. Sitten joku kellekään ei tuttu pannumyssyukko kuolee niin kaikki kiiruhtavat muka suremaan sitä toiselle puolelle maapalloa. Jonninjoutavaa pönötystä ja jos sais hyviä selffieitä ja pääsee lehtiin. Ihme kun ei mene arkun kylkeen ottamaan kuvia itsestään ja laita instaan.

• Anonyymi

Näytti että synnittömiä resitettiä oli vieraana. Näkemäni mukaan ei kellekkään kelevannu ehtoollisleipä eturivissä. Ranskan makaroonin vaimo taisi näykkiä sitä.

• Anonyymi

Täytyy valtionpäämiehen kunnioittaa läsnäolollaan paavin elämäntyötä ja samalla edustaa suomea.

• Anonyymi

No oliko siellä edes kaikkien katolisten maiden pressat, tuskin. Kirkon edustajat suomesta olisi riittänyt.

• Anonyymi

Olihan siellä se helve... Trumppikin!!

• Anonyymi

Herroilla on monenlaisia kotkotuksia.

• Anonyymi

Oesivat, jonkun kirkon piruntorjunta henkilön lähettäneet

• Anonyymi

Stubilla oli omat pullot mukana. Piilotteli penkin alla. Fiksu veto. Trump nuokkui puoliunessa. Aleks kumartui ja kysyi maistuisko, Otatko. Siihen trumppi "ei kiitos mulla on jo vahvat pohjat"

• Anonyymi

Maailman kolme turhinta asiaa:
      Paavin pallit, nunnan nännit ja Italian armeija

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe