Kuntaliiton varatoimitusjohtajan tehtävä
Sdp:lle ”kuuluvaan” varatoimitusjohtajan pestiin on tyrkyllä demareita jonoksi asti.
Jäljellä on kuusi ehdokasta, joiden joukossa ovat muun muassa istuvat demarikansanedustajat Krista Kiuru ja Johanna Ojala-Niemelä.
Demujen nimityssuhmurointi
9
130
Vastaukset
- Anonyymi
Persu tehän tuette Satosen nimitystä.
- Anonyymi
Myös Susanna Huovinen (demu), ex-kansanedustaja Säde Tahvanainen (demu), demujen ex-puoluesihteeri Ari Korhonen....
- Anonyymi
Miksi ei yhtään normaalia hakijaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii pelkkiin demui😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi nyt luullut että joku normaalikin hakisi paikkaa....
- Anonyymi
Poliittiset nimitykset pitää haudata.
- Anonyymi
Just joo
– Äänet jakautuivat hallitus–oppositiorintamassa. Kyllä se kertoo siitä, että koko prosessi politisoitui aika pahasti, oppositiojohtaja Mäkynen sanoo
- Anonyymi
Jäätävää suhmurointia demuilta.
- Anonyymi
Demujen kyynärpäät osuu omiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899