Mielisairaudesta johtuvia juttuja ?
Säälin kerjuuta ?
Syyttämistä ?
Syyllistämistä ?
Vainoa ?
Sairasta juttua?
Kuinka paljon täällä
20
279
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäli sinua ei miellytä palstan jutut voit häipyä . Ketään ei kiinnosta sinun juttusi
- Anonyymi
Kyllä näitä lukee mielikseen …….
Voin häipyä mutta en häivy koska sananvapaus on kaikilla.
Sitä ei voi pois viedä - Anonyymi
Ei kyllä sinun sen parempia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä lukee mielikseen …….
Voin häipyä mutta en häivy koska sananvapaus on kaikilla.
Sitä ei voi pois viedä"Voin häipyä mutta en häivy koska sananvapaus on kaikilla."
Mutta sen mukaan ei ole kenenkään pakko tehdä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voin häipyä mutta en häivy koska sananvapaus on kaikilla."
Mutta sen mukaan ei ole kenenkään pakko tehdäEi menköön siis pois täältä. Ei täällä ole pakko olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voin häipyä mutta en häivy koska sananvapaus on kaikilla."
Mutta sen mukaan ei ole kenenkään pakko tehdäEi. Sananvapaus ole kenenkään yksin
Oikeus
- Anonyymi
Typerät uuvatit🙄🤦🙉
- Anonyymi
Turha mielisairaudesta syyllistää ethän sinä sille mitään voi. Kuten et myöskään peräsuolesi toiminnalle.
- Anonyymi
Ei kukaan sairaudesta syyllistä mutta niin sairasta juttua täällä on vain osa järkevää.
Suoraan sieltä hanurista eli jonkun muun suolistosta mutta ei minun. - Anonyymi
Sinut tunnistaa hyvin täältä 10.000 seasta.
- Anonyymi
Ei kai sille mitään voi mutta ilkeydelle voi.
- Anonyymi
Onko se ilkeyttä tai riidan haastamista jos kutsuu esim tällaisen kirjoittajaa älykääpiölsi>"Tuommosia jos et saa töitä täältä
"
ei kyllä maksa joku muukaan , mitä muuta se on kun riidan haastamista." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se ilkeyttä tai riidan haastamista jos kutsuu esim tällaisen kirjoittajaa älykääpiölsi>"Tuommosia jos et saa töitä täältä
"
ei kyllä maksa joku muukaan , mitä muuta se on kun riidan haastamista."Tuo on sekavaa juttua vainoharhaista, Kyllä täällä on niin paljon riidanhaastamista kuten muuallakin ja sama niitä kirjoittelee tai samat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"
ei kyllä maksa joku muukaan , mitä muuta se on kun riidan haastamista."En tiedä täällä on riehuttu kauan jo eri puolilla koska agressiot puretaaan tänne. Helppo huudella. Kyllä hän haastaa riitaa. sitä tuokin on mutta montako näitä täällä palstalla on ?
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä oli se sitten miten tyhmä ja typerä tahansa.
Terveisin
®167-176
toimitusjohtaja-perseentervaaja
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣- Anonyymi
Mutta sen mukaan ei ole pakko tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen mukaan ei ole pakko tehdä.
Tyhmä tai ei , se on mielipide. Voiko sitä arvostella edes ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä tai ei , se on mielipide. Voiko sitä arvostella edes ?
Voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi.
Siitä vaan sitten.
- AnonyymiUUSI
Tässä ei ole kuin yhteenveto muutamista jutuista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372401Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071025Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296868- 65843
- 53831
- 46819
- 85807
- 51733