Minulla toissapäivänä oli näköhäiriö, katsoin puhelinta pimeässä pitkään samassa asennossa, siirryin kirkkaaseen lampun valoon istumaan ja ehdin olla siinä muutama minuutti kun toisesta silmästä meni näkö näin vain pikseliä aaltojen laine, en yhtään mitään edessäni en lattiaa en puhelinta, ja räpäytyksellä meni ohi, kesti siis vain muutama sekunti. Sen jälkeen väsynyt olo ja muutama pvä myöhemmin yöllä raskas nukkuminen mikä minulle on uutta. Oma päivystyksessä ei aikoja joten ajomatka, yhteispäivystyksessä sitä EI pidetty TIA kohtauksena koska näköhäiriö oli niin lyhyt ja samaan aikaan on ollut ongelmia lasiaisen irtautumisen oireiden takia eikä muita oireita ollut kuin hetkellinen näön menetys silmästä ja toisella näkyi. Lääkäri konsultoi neurologia joka ei kokenut että pitäisi tutkia, mutta ei myöskään osannut kumpikaan sanoa MISTÄ näköhäiriö johtui vain jotain muminaa että sokaistui mennessä pimeästä valoiseen huoneeseen näyttö edessä.
En muistanut sanoa kahdesta oikosulusta missä olin väärässä päivässä ja odottaessani aikaa hetken ajan olin että ulkona pimeätä ajaa kotiin, koska en jotenkin ajatellut että kevät.
Joten onko paikalla ketään jolla samantapaista tai jotain esim voiko liittyä migreeniin ilman päänsärkyä tms. Kotona huolta lisäsi kaksi artikkelia jossa molemmilla TIA kohtaus alkanut silmästä ja otettu tutkimukseen ja se on ollut TIA kohtaus mutta minun kohdalla se sivuutettiin. Tänään on ollut kivistyksiä korvan yläpuolella ja niska takaraivo kireä jäykkä raskas tunne. Onko kellään kokemuksia tai ajatuksia ?
TIA kohtaus vai migreeni vai siltä väliltä?
Anonyymi-ap
0
410
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331028