https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/tulot/ansiotulot/sometulot/
Siis voihan vittu! Persaukinen tubettava somettaja voi vuoden aikana tärvätä kaikki sometulot, myydä sähköskootterit, ryypätä lahjajuomansa ja kääntää vuoden lopussa taskunsa nurin.
Tubettajan tulot
13
298
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/uutishuone/lehdistötiedotteet/2023/saitko-sosiaalisesta-mediasta-tuloja-tai-tuotteita-viime-vuonna-varmista-etta-sometulot-on-ilmoitettu-verotukseen/
Ilmoittaako Youtube tubettajan saamat kaupallistetun kanavan tulot kuukausittain verottajalle?- Anonyymi
Mikä ilmoitusvelvollinen on ulkomaan some-alusta?
- Anonyymi
Lähde vero.fi
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/uutishuone/lehdistötiedotteet/2023/saitko-sosiaalisesta-mediasta-tuloja-tai-tuotteita-viime-vuonna-varmista-etta-sometulot-on-ilmoitettu-verotukseen/ - Anonyymi
Minkälaiset rahat siellä somessa pyörivät joista verottaja ei tiedä hevon vittua?
Tubettajistakin vaikuttaa valtaosa olevan netti, seksi ja päihderiippuvaisia tai muuten vain pöljiä jotka kissallekin tarjoavat saranapuolta.- Anonyymi
Maksa sinä verosi ja pyöritä sirkusta.
- Anonyymi
Luulisi, että Youtube pidättää tubettajan kanavatuloista 50 prosenttia ja tilittää pidättämänsä summan verottajalle.
Kuka maksaa somettaja tubettajan eläkemaksut?
Luulisi eläkkeen kertyvän myös tubetuloista.- Anonyymi
Kyllä sä oot huolisas muiten asioista
- Anonyymi
Eihän tämä nyt sen ihmeellisempi asia ole kuin muutkaan tulot, ne on ilmoitettava verottajalle itse jos eivät muuten verottajan tietoihin mene.
- Anonyymi
"Kyllä sä oot huolisas muiten asioista"
En muiden vaan omista asioistani joihin etsin vastausta ja joista vastauksista olisi hyötyä kaikille Youtubeen videoitaan lataaville.
Olen ladannut kahden vuoden aikana Youtubeen yli 300 videota mutta euron hyrrää en ole vielä luomuksistani saanut vaikka videoita on katsottu satoja tuhansia kertoja.- Anonyymi
Paskasta ei kukaan maksa.
- Anonyymi
Eikö oikeuden mukaista olisi, että Youtube maksaisi kaikille luomusten tekijöille saman suuruisen tai pienuisen summan/1000 katselukertaa?
- Anonyymi
Mitään vahinkoa ei syntyisi vaikka Youtube bannaisi metsämanin vuodeksi perintömetsiensä hoitajaksi.
Päin vastoin koko some puhdistuisi uusien raikkaiden tuulien puhaltaessa haisevan kusenhajun taivaantuuliin.- Anonyymi
Ei niitä sun videoita kukaan katso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668