Tubettajan tulot

Anonyymi-ap

13

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Mikä ilmoitusvelvollinen on ulkomaan some-alusta?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minkälaiset rahat siellä somessa pyörivät joista verottaja ei tiedä hevon vittua?
      Tubettajistakin vaikuttaa valtaosa olevan netti, seksi ja päihderiippuvaisia tai muuten vain pöljiä jotka kissallekin tarjoavat saranapuolta.

• Anonyymi

Maksa sinä verosi ja pyöritä sirkusta.

• Anonyymi

Luulisi, että Youtube pidättää tubettajan kanavatuloista 50 prosenttia ja tilittää pidättämänsä summan verottajalle.
      Kuka maksaa somettaja tubettajan eläkemaksut?
      Luulisi eläkkeen kertyvän myös tubetuloista.

• Anonyymi

Kyllä sä oot huolisas muiten asioista

• Anonyymi

Eihän tämä nyt sen ihmeellisempi asia ole kuin muutkaan tulot, ne on ilmoitettava verottajalle itse jos eivät muuten verottajan tietoihin mene.

• Anonyymi

"Kyllä sä oot huolisas muiten asioista"

En muiden vaan omista asioistani joihin etsin vastausta ja joista vastauksista olisi hyötyä kaikille Youtubeen videoitaan lataaville.

Olen ladannut kahden vuoden aikana Youtubeen yli 300 videota mutta euron hyrrää en ole vielä luomuksistani saanut vaikka videoita on katsottu satoja tuhansia kertoja.

• Anonyymi

Paskasta ei kukaan maksa.

• Anonyymi

Eikö oikeuden mukaista olisi, että Youtube maksaisi kaikille luomusten tekijöille saman suuruisen tai pienuisen summan/1000 katselukertaa?

• Anonyymi

Mitään vahinkoa ei syntyisi vaikka Youtube bannaisi metsämanin vuodeksi perintömetsiensä hoitajaksi.

Päin vastoin koko some puhdistuisi uusien raikkaiden tuulien puhaltaessa haisevan kusenhajun taivaantuuliin.

• Anonyymi

Ei niitä sun videoita kukaan katso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3627
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe