Sun kaa on niin helppoo olla, tuntuu että voin olla ihan oma itseni. Voisinpa viettää sun kaa enemmän aikaa kahdestaan.
Sun kanssa on helppo olla
14
448
Vastaukset
- Anonyymi
Tee asialle jotakin sitten 😂
- Anonyymi
Voi viettää
- Anonyymi
Niin mitä täällä mariset hanki itsellesi elamä
- Anonyymi
Kerro se mulle niin voisi vaikka toteutuakin
- Anonyymi
No mikä estää?
- Anonyymi
Jaa eikö oma puoliso enää kiinnosta ja vierasta tekis mieli
- Anonyymi
Sulla on pakkomielle toisten asioihin koska oma suhteesi ei onnistunut, ei se mitään, löydät uuden, ei ex ukkelis täälä ole.
- Anonyymi
Sama fiilis mut miks sit et halua viettää enempää aikaa yhdessä?
- Anonyymi
Haluan! Mutta en mä uskalla ehdottaa ainakaan vielä tässä vaiheessa muissa merkeissä näkemistä ku en tiiä haluaako toinen enempää 😔
- Anonyymi
Helposti järjestettävissä <3
- Anonyymi
Kunpa ja voisinpa. Haaveilua vaan ja haaveiluksi jää. Nyt toimintaa ja vauhtia!
- Anonyymi
Muistan ton tunteen kun ei ollut vielä tunteita erästä kohtaan. Tuntui että olisin tuntenut aina. Nyt rakastuneena olen kuin puupökkelö, virallinen puupökkelö.
- Anonyymi
Onko m-n? Jo jutelleet tutustuneet vai vaan nähneet toisenne??
- Anonyymi
Oon n, ollaan juteltu ja tutustuttu ja siks just tää tunne kokoajan vahvistuu mitä useemmin hänen seurasta pääsen nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265681- 883794
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593495- 2242890
- 612757
- 522695
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322520- 1532420
- 312005
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211726