Sun kaa on niin helppoo olla, tuntuu että voin olla ihan oma itseni. Voisinpa viettää sun kaa enemmän aikaa kahdestaan.
Sun kanssa on helppo olla
14
729
Vastaukset
- Anonyymi
Tee asialle jotakin sitten 😂
- Anonyymi
Voi viettää
- Anonyymi
Niin mitä täällä mariset hanki itsellesi elamä
- Anonyymi
Kerro se mulle niin voisi vaikka toteutuakin
- Anonyymi
No mikä estää?
- Anonyymi
Jaa eikö oma puoliso enää kiinnosta ja vierasta tekis mieli
- Anonyymi
Sulla on pakkomielle toisten asioihin koska oma suhteesi ei onnistunut, ei se mitään, löydät uuden, ei ex ukkelis täälä ole.
- Anonyymi
Sama fiilis mut miks sit et halua viettää enempää aikaa yhdessä?
- Anonyymi
Haluan! Mutta en mä uskalla ehdottaa ainakaan vielä tässä vaiheessa muissa merkeissä näkemistä ku en tiiä haluaako toinen enempää 😔
- Anonyymi
Helposti järjestettävissä <3
- Anonyymi
Kunpa ja voisinpa. Haaveilua vaan ja haaveiluksi jää. Nyt toimintaa ja vauhtia!
- Anonyymi
Muistan ton tunteen kun ei ollut vielä tunteita erästä kohtaan. Tuntui että olisin tuntenut aina. Nyt rakastuneena olen kuin puupökkelö, virallinen puupökkelö.
- Anonyymi
Onko m-n? Jo jutelleet tutustuneet vai vaan nähneet toisenne??
- Anonyymi
Oon n, ollaan juteltu ja tutustuttu ja siks just tää tunne kokoajan vahvistuu mitä useemmin hänen seurasta pääsen nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512