Vai onko liian noloa?
Kehtaako tinderiä käyttää
12
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulla ainakaan ole kehtaamisesta kiinni. En vaan haluaisi miestä, joka käyttää Tinderiä seuranhakuun joten en mene sinne minäkään.
- Anonyymi
Kyllä varmaan kannattaa sinkkuna sieltä hakea seuraa. Itse olen ollut varattu niin kauan kuin on ollut Tinder olemassa, niin en edes tiedä miten toimii, kuin kuulopuheiden perusteella. Jos eroisin, tuskin sinne silti menisin. Ajatus tuntuu vieraalta.
- Anonyymi
Ei se noloa ole vaan sellainen juttu, jota luulee käyttävänsä, mutta se käyttääkin sinua. 😏
Pahinta on se, kun jotkut aktiivikäyttäjät eivät edes huomaa oireiluaan. Vähän kuin amfetamiinin käyttäjät eivät noteeraa kummallisia eleitään.
Pidetään rakkaus rakkautena ja pelit peleinä. - Anonyymi
Miksi ajattelet että on noloa? Itse aloin taas uudelleen käyttää koska en käy baareissa ja olen liikaa kotona. Miten muuten enää tässä iässä tapaa ketään? Olisi muitakin deittisovelluksia, mutta niissä varmaan vähemmän käyttäjiä. Mulla on tavoitteena edes yhdet treffit tänä keväänä tai kesänä. Ihan uteliaisuudesta.
- Anonyymi
Olisko mahdollista että sopisit treffit sellaiseen paikkaan jossa minä en todennäköisesti käy? Jos mitenkään mahdollista ja ei tuottaisi suurta vaivaa. Sitten kun jo seurustelet, ei haittaa kohtaamiset.
- Anonyymi
kai siellä on jos jonkinmoista ’pihviä’ tarjolla. mut eipä mul
- Anonyymi
Mikä se on? Livenä tapaa jonkun jos (kun) tapaa. Sitä oikeaa ei löydä mistään ruudun kautta.
- Anonyymi
Noloa on se jos johtajatason ihmiset tinderissä vähissä vaatteissa ja mauttomissa kuvissa. Pitäisi olla edes ammattilaisen ottamia. Antaisin potkut 🤔
- Anonyymi
Miks ei sitä kehtaa kun vaan varaudut että todennäköisyys löytää sieltä jotain muutaman kerran panoa enempää on erittäin pieni ei toki täysi mahdottomuus mu kuitenkin
- Anonyymi
Onneksi ei ole ikinä tarvinnut mennä sinne lihakauppaan. Vientiä aivan liiaksi asti
- Anonyymi
En tiedä. En ikinä käyttäisi. Olen aina uskonut että samanhenkiset löytävät toisensa elämässä. Uskon että minulle kävi niin, vaikka toinen osapuoli tuskin sitä näkee tällä tavalla.
- Anonyymi
On se sellaisena koston välineenä hyvä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508