Kehtaako tinderiä käyttää

Anonyymi-ap

Vai onko liian noloa?

12

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mulla ainakaan ole kehtaamisesta kiinni. En vaan haluaisi miestä, joka käyttää Tinderiä seuranhakuun joten en mene sinne minäkään.

• Anonyymi

Kyllä varmaan kannattaa sinkkuna sieltä hakea seuraa. Itse olen ollut varattu niin kauan kuin on ollut Tinder olemassa, niin en edes tiedä miten toimii, kuin kuulopuheiden perusteella. Jos eroisin, tuskin sinne silti menisin. Ajatus tuntuu vieraalta.

• Anonyymi

Ei se noloa ole vaan sellainen juttu, jota luulee käyttävänsä, mutta se käyttääkin sinua. 😏

Pahinta on se, kun jotkut aktiivikäyttäjät eivät edes huomaa oireiluaan. Vähän kuin amfetamiinin käyttäjät eivät noteeraa kummallisia eleitään.

Pidetään rakkaus rakkautena ja pelit peleinä.

• Anonyymi

Miksi ajattelet että on noloa? Itse aloin taas uudelleen käyttää koska en käy baareissa ja olen liikaa kotona. Miten muuten enää tässä iässä tapaa ketään? Olisi muitakin deittisovelluksia, mutta niissä varmaan vähemmän käyttäjiä. Mulla on tavoitteena edes yhdet treffit tänä keväänä tai kesänä. Ihan uteliaisuudesta.

• Anonyymi

Olisko mahdollista että sopisit treffit sellaiseen paikkaan jossa minä en todennäköisesti käy? Jos mitenkään mahdollista ja ei tuottaisi suurta vaivaa. Sitten kun jo seurustelet, ei haittaa kohtaamiset.

• Anonyymi

kai siellä on jos jonkinmoista ’pihviä’ tarjolla. mut eipä mul

• Anonyymi

Mikä se on? Livenä tapaa jonkun jos (kun) tapaa. Sitä oikeaa ei löydä mistään ruudun kautta.

• Anonyymi

Noloa on se jos johtajatason ihmiset tinderissä vähissä vaatteissa ja mauttomissa kuvissa. Pitäisi olla edes ammattilaisen ottamia. Antaisin potkut 🤔

• Anonyymi

Miks ei sitä kehtaa kun vaan varaudut että todennäköisyys löytää sieltä jotain muutaman kerran panoa enempää on erittäin pieni ei toki täysi mahdottomuus mu kuitenkin

• Anonyymi

Onneksi ei ole ikinä tarvinnut mennä sinne lihakauppaan. Vientiä aivan liiaksi asti

• Anonyymi

En tiedä. En ikinä käyttäisi. Olen aina uskonut että samanhenkiset löytävät toisensa elämässä. Uskon että minulle kävi niin, vaikka toinen osapuoli tuskin sitä näkee tällä tavalla.

• Anonyymi

On se sellaisena koston välineenä hyvä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6318
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      73
      4353
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      48
      3915
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3276
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      2990
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2712
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2579
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2556
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1546
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1508
    Aihe