Olisiko kivaa jos

Anonyymi-ap

Voisi itse suunnitella elämänsä, ympäristönsä ja ihmiset, jotka siihen kuuluisi? Saisi valita aurinkoa ja kaunista harmonista maisemaa sekä paljon rakkautta, ja toisaalta välillä myrskyä ja vuoristorataa, jos alkaa käydä tylsäksi.

31

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ois se. Ja vois tehdä työtä vailla eläkkeitten pelkoakin niin.

• Anonyymi

Tuohon tuli nyt kirjoitettua kaikkea muutakin, mutta lähti ajatuksesta, että jos voisi itse valita ihmiset joiden kanssa olisi tekemisissä. Usein näin ei kuitenkaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon tuli nyt kirjoitettua kaikkea muutakin, mutta lähti ajatuksesta, että jos voisi itse valita ihmiset joiden kanssa olisi tekemisissä. Usein näin ei kuitenkaan ole.

Voi sitä jonkun verran valita. Esim.työelämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sitä jonkun verran valita. Esim.työelämässä.

Siis työelämässähän juuri ei voi valita seuraansa. Et ole tainnut koskaan töitä tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis työelämässähän juuri ei voi valita seuraansa. Et ole tainnut koskaan töitä tehdä.

Kyllä tietyissä ammateissa voi. Itse olen päässyt vaikuttamaan paljonkin siihen, kenen kanssa teen töitä yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perhe johon syntyy, sitäkään ei voi valita. Ja tuo totta, että vaikea valita työkavereita ellei itse yrittäjänä ole niitä valitsemassa. Ja silloinkin voi tulla vääriä valintoja lopulta.

AP

• Anonyymi

Joo ei olisi. Koko maailma ois joku robotti.

• Anonyymi

Jos vaikka et sitten suunnittelisi siitä robottia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka et sitten suunnittelisi siitä robottia?

Jos toinen päättää toisen puolesta kaikki toimet ja tunteet ja säät, niin toinen on robotti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen päättää toisen puolesta kaikki toimet ja tunteet ja säät, niin toinen on robotti.

No, katso tuo kommentti toiseen vastaukseen. Ajatus lähti ihmisten valinnasta, ei niinkään että toisesta tulee kuin robotti. Pitäisi tehdä uusi aloitus, että sen voisi korjata, mutta antaa nyt olla näin. Hukkuu tuonne muiden ketjujen sekaan kuitenkin.

• Anonyymi

Jos olet koskaan töitä tehnyt niin työnantajat käyttävät ihmsiä robotteina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet koskaan töitä tehnyt niin työnantajat käyttävät ihmsiä robotteina.

Entä nämä ns con artistit? Kiinnitä uskottavuus tulevaisuus ja kaikki, kauppa kannattaa kyllä eikä menestymistä voi estää👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä nämä ns con artistit? Kiinnitä uskottavuus tulevaisuus ja kaikki, kauppa kannattaa kyllä eikä menestymistä voi estää👍

Jäikö troijan hevosta mietityttämään usko tekemiseensä? Ei se kannata omilla aivoilla ajatella, ei oo sunkaan juttu varmaan

• Anonyymi

Voi sen valita itsestä ja toisesta kiinni.

• Anonyymi

En ole niinkään varma tuosta. Onko sitten olemassa kohtalo joka sanelee kuka tulee vastaan, vai onko kaikki aina sattumaa. Toisille vaan sattuu kohdalle juuri oikea ja sopiva, ja toiset tyytyvät siihen mitä saa. Tai valitsevat vaihtoehdoista pienimmän pahan.

• Anonyymi

Osta airamin lamppu jos kaipaat valoa elämääs

• Anonyymi

Kannataa yrittää

• Anonyymi

Se olisin jos pääsisi sinne pohjois-italiaan.

• Anonyymi

Mitä siellä?

• Anonyymi

Tämä, koskaan et kuitenkaan voi suunnitella. Monta muuttujaa. Kaikki menee aina toisin.

• Anonyymi

Näin itsekin ajattelen. Jostain vain tuli mieleen pohtia tätä, että onko kuinka paljon meillä valtaa valita keitä ylipäätään kohtaamme ja sitten ne ihmiset, jotka haluaisimme jäävän elämäämme.

• Anonyymi

Me voidaan valita toisemme & se antaa voimaa kohdata erilaisia ihmisiä joka päivä. 🥰😶‍🌫️

• Anonyymi

Mä voin haukkua kaikki sun typerät työkaverit ja muut tutut, naiskaverit ja typerät sukulaiset 😄😄🤭

• Anonyymi

Niin eihän se haukku palstasetä haavaa tee, eli jos itse sitä kovin sanoin harrastaa niin mitä se vinkuu jos saa bäkkiin pikkusen

• Anonyymi

Pelaa Sims 4 tai Inzoi.

• Anonyymi

Ihminen ei ole Jumala. Siksi voimme vain pelejä luomalla luoda tuollaisia. Itse tyydyn Jeesuksen taivaaseen. En usko että kukaan meistä ihmisistä voisi tuottaa parempaa. Kun sitä miettii, niin Jeesus, jo tässä maailmassa, antoi itsensä meidän syntisten puolesta hylättäväksi. Tässä maailmassa jossa pahuus on läsnä siksi kun ihminen kääntyi pois Jumalan luota. Jos Jumalan rakkaus tässä maailmassa on noin suurta, mitä se on siinä tulevassa, jossa hän on kuninkaana, ei hylättynä ja tapettuna? Itse en halua omaa taivastani, vaan Jeesuksen taivaan, koska uskon että hän tietää paremmin kuin minä kaiken. Sellainen Jumalan kuuluu olla.

• Anonyymi

Jotkut ihmiset esittävät Jumalaa.

• Anonyymi

No älä ny ympäristöhän on varsin aurinkoinen ja individualistinen pikantti kokonaisuus

• Anonyymi

Kaatuvat yhdessä saappaat jalassa oikein

• Anonyymi

Loin omasta elämästä kauhutarinan heti alusta asti.
      Elämäni on kuin olisin Stephen Kingin luoma hahmo
      kauhu romaanissa ... Niin mun elämä on käänteineen menny.🖤

• Anonyymi

Mikä ihmeen kysymys tämä on? Minä ainakin olen aina voinut suunnitella elämäni, ympäristöni ja ne OIKEAT ihmiset, jotka siihen kuuluu, mitä hemmettiä. Se on jokaisen oikeus ja myös velvollisuus, koska kuka haluaa olla ilkeiden ja väärien ihmisten kanssa tekemisissä? Ei kukaan.

Paitsi silloin en voinut juurikaan valita, kun asuin kontrolloivan ja ärsyttävän siskoni kanssa. Silloin en elänyt millään tavalla omaa elämääni. Mutta sen jälkeen, kun muutin yksin asumaan elämäni aukesi ihan uudella tavalla ja aloin elämään ihan MUN omaa elämää ja silloin ei enää kukaan voinut vaikuttaa mun päätöksiin. Tein kaikki päätökset itse ja silloin ne oli hyviä päätöksiä koska ne oli omasta halusta tehtyä eikä toisen halusta. Jos olet väärässä paikassa missä et voi hyvin niin muuta. Muuta jotain, niin asiat muuttuvat. Jos mitään ei muuta, niin mikään ei muutu.

Yhdessä ainoassa työpaikassa missä olin aiemmin niin sian tehä ihan yksin töitä ja olin tauotkin yksin koska en tutustunut niihin työkavereihin, koska olin silloin ujo enkä uskaltanut puhua heille. Eikä mulla ollut edes kiinnostusta tutustua niihin ihmisiin, koska tykkään olla paljon yksin. Mut se oli sellaista työtä mitä sai tehdä yksin eikä ollut pakkoa puhua kellekään mitään muuta ku silloin jos tarvi apua jossain mutta minä en tarvinnut koska se oli helppoa ja kivaa työtä ja sain hyvän perehdytyksen. Ja sitä sai tehdä kuulokkeet päässä yksin niin se oli ihan parasta työtä. Se oli helppoa ja kivaa. Ja osasin työni tosi hyvin. Harmi vaan että se loppui koska se oli keikkatyötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe