Omassa tenupiirissä juomisesta eroon pääseminen on vaikeaa. Sen sijaan ero ryyppäämisen vastustajan leiriin pyrkiminen teköö siitä helpomman.
Matkustin pummaamillani euroilla kaus kaikkien jumalien takamaille sukulaismiestäni auttamaan.
Eihän heillä ollut varaa palkkaa maksaa, mutta yösija ja työvaatteet kuiten löytyi. Oulujoen latvavesillä suomaaston liepeiltä hakattiin enon kanssa muutamakymmen kuutiota mäntypropsia tien varteen omahankintana.
Peltipailakalla ajettiin ne maantien varteen. Ei siellä korvessa ollut maholliist joutua taas jälleen kännäyspiireihin.
Eno myi puutavaran pinotavaran ostajalle. Nuukamies maksoi mulle paluulipun Keravalle entisiin mestoihini.
Oli erikoista, että pystyin kuukauden katkon jälkeen kieltäytymään tarjotuista syttypaukuista.
Menin jopa työllistymiskursseille nälkäpalkalla, josta vanhempi veljeni jaksaa aina härnätä.
Jotenkin kuin uusi valo paistaisi koillisesta vuokramökkini ikkunasta aamuisin.
Vanha Valion renki.
Alkoholista helposti eroon.
Anonyymi-ap
1
89
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon! Hae vain uusia asioita. Pysy vanhasta kaukana.
Hyvää, tervettä kevättä!
Osta vappunakin pullo simaa ja munkkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791