Aika usein mietin sitä

Anonyymi-ap

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä tunteita ettet ole halunnut tai pystynyt irtautumaan. Toki se tuntuu hyvältä se rakkaus, että voi oikeasti rakastaa.

46

901

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja kielelle kysymys?

• Anonyymi

En tiedä mies, haluan vain uida takkisi sisään. 🥰

• Anonyymi

No rakasta sitten oikeasti etkä vaan palstaile tai haahuile instassa

• Anonyymi

No minä en tämmösiä syväanalyysejä valitettavasti nettiin kirjoittele. Tarvitsisin varmaan viikon ja hänet kainalooni, jos kertoisin oman elämäntarinani ja miksi koen hänet niin kuin koen. Ja tietysti kuuntelisin hänestä kaiken, jos hän haluisi kertoa.

• Anonyymi

Joono tämmöset jutut tuntee kehossaan ja mielessään. Niiden sanottaminen ainakin mulle on hyvin hankalaa.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, ettet oikein tajua omaa ihanuuttasi. Hän rakastui sinuun. Olet hänen unelmiensa mies. Sinussa on vaan kaikki kohdillaan.

• Anonyymi

Eikä se nainen tule koskaan sanomaan hänelle tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en voi..

Nainen Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö, mistä tiedät?

• Anonyymi

Mä tajuan tiedostan ja tiedän kyllä enemmän kuin hän itse mutta jotta en vahingossakaan häntä riko vaikka kauttarantain se olisi sekin hänen itse aiheuttamaa silti pidän tärkeänä sitä että hän ymmärtää itse itseään ja omia tunteitaan toiselta kun ei mielestäni voi vaatia mitään sellaista mihin ei itse pysty toki ei se silti estäny aikoinaan naista/naisia multa vaatimasta ja voitte kuvitella että naisen/naisten vastimukset ne vasta mahottomia onkin jos eivät aikuisuudestaan huolimatta vieläkään tiedä mitä elämältään haluavat usein johtuu toki elämänkokemuksen puutteesta että aina ei ole elämänkokemus millään tapaa iästä riippuvainen löydän helposti vielä nykyäänkin jopa viisi vuotiaita joilla on enemmän elämänkokemusta kun mitä useimmilla keskiikäsillä edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tajuan tiedostan ja tiedän kyllä enemmän kuin hän itse mutta jotta en vahingossakaan häntä riko vaikka kauttarantain se olisi sekin hänen itse aiheuttamaa silti pidän tärkeänä sitä että hän ymmärtää itse itseään ja omia tunteitaan toiselta kun ei mielestäni voi vaatia mitään sellaista mihin ei itse pysty toki ei se silti estäny aikoinaan naista/naisia multa vaatimasta ja voitte kuvitella että naisen/naisten vastimukset ne vasta mahottomia onkin jos eivät aikuisuudestaan huolimatta vieläkään tiedä mitä elämältään haluavat usein johtuu toki elämänkokemuksen puutteesta että aina ei ole elämänkokemus millään tapaa iästä riippuvainen löydän helposti vielä nykyäänkin jopa viisi vuotiaita joilla on enemmän elämänkokemusta kun mitä useimmilla keskiikäsillä edes

Nyt meni hilseen yli 🩷vähän naurettavaa sori nyt vaan

• Anonyymi

Kuules.. Ei niiitä tunteita lopeteta. Ne vahvistuu aina kun on tekemisissä..
      Miksi tarvitset omasta ainutlaatuisuudestasi toisen silmissä vahvistusta?

• Anonyymi

Tunteitaan ei pysty edes tappamaan olen sitäkin yrittäny samoja tunteita toista kohtaan tai seuraavaa kohtaan ei voi olla mitä on tuntenut edellistä/aiempaa kohtaan että sanonta rakkaus on ikuista kohde/kohteet vaan vaihtuu ei pidä paikkansa tunteensa joutuu oppimaan vaientamaan ettäkö voi siirtyä elämässään eteenpäin jos ei siinä onnistu ei kannata ainakaan parisuhteeseen ryhtyä rikkoo toisen väistämättä kun ei ole osannu tai osaa päästää irti edellisestä edes ainoa tunne mikä ei mulla ole muuttanu muotoaan miksikään on viha se on tunteena aina samanlainen ihan sama ketä kohtaan vihaa tuntee

• Anonyymi

I love you honey, we're geddin remarry ;)

• Anonyymi

Eikö yhden kerran pettymys riittäny vieläkö ajattelit pettyä toistamiseen kumpaanko jouduit viimeksi pettymään itseesi vai toiseen sithän se ei ole ihan täysi hukka yritys jos varmistut että se keneen joudut pettymään ei ole ainakaan sama henkilö

• Anonyymi

magneettinen vetovoima? kohtaloon uskominen? syvä ihastuminen, "In Love" tunne..
      ihmiset eivät ihastu suuresti kun muutaman kerran elämässään... jotkut eivät koskaan, koska eivät vain törmää...

Ja

• Anonyymi

Mä en usko kohtaloon ihminen ymmärtääkseni luo itse kohtalonsa mä olen ainakin itse itsestäni tehny sen mikä olen ja miksi puhun itsestäni näin niin siksi että ei ole minun tehtäväni määritellä mikä olen itselleni minä olen minä jos joku haluaa määritellä mikä olen ni ihan vapaasti vaan työnsuhteen pidän itseäni sekatyömiehenä vaikka kaksi koulutusta onkin sähkö ja putki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en usko kohtaloon ihminen ymmärtääkseni luo itse kohtalonsa mä olen ainakin itse itsestäni tehny sen mikä olen ja miksi puhun itsestäni näin niin siksi että ei ole minun tehtäväni määritellä mikä olen itselleni minä olen minä jos joku haluaa määritellä mikä olen ni ihan vapaasti vaan työnsuhteen pidän itseäni sekatyömiehenä vaikka kaksi koulutusta onkin sähkö ja putki

Joitakin kohtalo määrää enempi....mä jo nuorena tiesin että mun elämä ei mene mun oppien mukaan. Tai että mulla ois paljon sananvaltaa 🩷

• Anonyymi

En minä sitä päättänyt. Se on kirjoitettu tähtiin.

• Anonyymi

Hää päätti kyllä iha ihte että tavalla tai toisella hän mut saa mikä olisi luonu mulle toki vallan täydellisen mahdollisuuden käyttää häntä hyväkseni niin halutessani päätös ei ole huono on päämäärä mitä kohti pyrkiä mu parisuhdeasioissa sitä ei koskaan kannata tehdä toiselle tiettäväksi että on toisen takia valmis tekemään mitä tahansa ennen kuin tämän tuntee ja tähän pystyy varmuudella luottamaan muuten antaa toiselle valttikortit mahdolliseen hyväksikäyttöön on nääs asia mitä todellakin hyvin harva osaa arvostaa vähääkään

• Anonyymi

No tässähän on se, että ollaan vanhojen parittajeukkojen kynsiin jouduttu, niin se tästä tekee niin ihmeellistä!

• Anonyymi

Onko niillä ollut porttola?

• Anonyymi

Olet vaan liian ihana, komea, sympaattinen, suloinen, rakastettava, söpö, herkkä, lutunen, hellyyttävä, miellyttävä yms.

• Anonyymi

Karismaattinen unohtui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karismaattinen unohtui.

🤣 Vain? Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 Vain? Sivusta.

Ei viitti enempää kehua, ettei ylpisty liikaa😁

• Anonyymi

Joskus palaset vain loksahtaa kohdilleen silloin kun sitä vähiten odottaa. Ei sitä välttämättä voi kovin helposti sanoiksi pukea. Ehkä tunnuit hänelle vain oikealta?

• Anonyymi

En tiedä. Hän (mies) ei ole ulkoisesti sellainen johon yleensä ihastuisin, mutta kaikki muu loksahteli paikoilleen kuin palapelin palat. Ei mennyt aikaakaan kun huomasin tunteita heränneen. Tästä jo kohta 2 vuotta aikaa, eikä ne mihinkään lähde, niin kauan kun nähdään. Mutta meistä ei tuu paria ja kidutan tässä vain itseäni, koska hän on omassa suhteessaan varmasti onnellinen.

• Anonyymi

Jep, jep. Miks roikut mussa jos ulkonäkö ei nappaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuoko yksityiskohta sulla jäi tuosta käteen? 😂 Jos kuvittelet että oli sulle, mikset vain keskity siihen kumppaniisi? Miksi edes kirjoittelet palstalla?

sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis en tarkoittanut, ettei se nappaa. Hän on kyllä komea. Mutta yleensä en kiinnostu blondeista sinisilmistä.

• Anonyymi

No. Oot minä mut mun kaikki nega on sus positiivista ja toisin päin. Ymmärretään toisiamme myös 100%.
      Oon surullinen, et kun mä haluun olla sun kaa, niin sä näytät ettet haluu olla vaik sit sanot toisinaan ihan toista. Onhan tää erikoinen soppa, mut nyt ois viel elämääkin jaettavana. Naiselta, miehelle.

• Anonyymi

Mulle ei tuota irtautuminen vaikeaa vaikka antaisin itseni kokea syviä tunteitakin en tiedä varmuudella toista joka osaa käyttää tunteitaan kuin valokatkaisijaa lapseni saattavat mahdollisesti osata täysin varma en ole koska sekin vaatii vuosien opettelun ainakin vaati mulla en tiedä osasinko sitä heille opettaa yhtään si taas miksi vakavampaa haluaisin ni mä en mieti edes parisuhdetta siltä perusteelta ettäkö pelkkää pillua pitäs saada sitä saa ymmärtääkseni helpomminkin halutessaan haasteeksi siinäkin vaan jää että pitää osata valinta tehdä todella tarkkaan kun en tykkää sitä ehkäisyä käyttää mu en ole koskaan kieltäytyny käyttämästä jos nainen on sitä pyytänyt käyttämään ja poikani äidille opetin kuinka helppoa se on miehelle ottaa pois takaapäin naidessa ilman että nainen huomaa edes mitään eroa

• Anonyymi

Palstasedän tekoälyn avulla tehostettu höpötysmonologi.

• Anonyymi

Kenties olit neula heinäsuovassa, joka sattumalta löytyi.

• Anonyymi

Miksi et kysy sitä minulta? Soita tai laita whatsappia

• Anonyymi

Hänen lähellä ja seurassaan on hyvä olla. Silmät, katse, ääni, jutut, tuoksu, huumori, äly.
      Rauhallinen, rauhoitun hänen seurassa., haluan häntä kuin nainen miestä voi haluta.
      Ehkä hän on muuttanut ajatuksiini. Ikävöin, kun en näe. Ilahdun joka kerta hänet nähdessäni.
      Kuvittelen tämän olevan sitä rakkautta.

• Anonyymi

Oletko sitä mieltä, että olisi parempi että irtautuisi jo?

• Anonyymi

Mulla ei ois mitään jos mulla ei ois sua sydämessäni. Sä oot siellä aina ja mulla on hyvä olo siitä tunteesta
      🤗❤️🤭

Miettiny monesti jos me oltais me ❤️

• Anonyymi

No...Ehkä mä vaan luulin löytäneeni hyvän ihmisen rinnalleni elämään, ei sen kummempaa. Mut.. En mä tiedä enää mistään mitään, ehkä mä sen vielä löydän🙂

• Anonyymi

Ihminen on kokonaisuus ja joskus kaikki vaan osuu kohdalleen. Toinen vaan herättää syviä tunteita ja luo hyvää mieltä ihan vaan olemalla olemassa.

• Anonyymi

Tyst ny

• Anonyymi

En halunnut mutta kun annoit.

• Anonyymi
      UUSI

SUS

• Anonyymi
      UUSI

Vakavasti ottaen olet rakastettavan viihdyttävä. Tässä vaiheessa kai enempää ei voi toivoa osakseen.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos samoin. En ole ap. mutta voisin kuvitella että kaivattuni luulisi niin. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1610
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      76
      1251
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      175
      1160
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      54
      925
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      901
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      888
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      878
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      813
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      812
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe