Mitä siellä Emppulassa oikeen kuohuu? Tietäjät hohoi!?
Huoltsikka
11
1654
Vastaukset
- Anonyymi
Tapahtunooko tuolla yhtään mittää.....
- Anonyymi
Älkää hyvää huoltoasemaa koskaan sulkeko
- Anonyymi
Kyllä on ankeen näköinen tuo huoltoasema. Ihan kun olis hylätty.
- Anonyymi
Kyllä ne teippaukset ja mainokset ei ole merkityksellisiä. Tärkeintä on se että saa palvelua.
- Anonyymi
Kyllä. Kannattaa käydä itse paikanpäällä eikä spekuloida jonninjoutavia.
- Anonyymi
Kyllä ulos päin näkyvä kuva antaa jo viiitteet siitä millaista on palvelu.
Muualla Euroopassa vanhatkin huoltoasemat siistejä ja maalattuja eikä tuollaisen purkurakennuksen näköisiä.
Ei houkuttele edes tankkaamaan.
- Anonyymi
Olen käynyt minkä tarvitsen ja polttoainetta vanhaan menopeliini.
- Anonyymi
Muualla Euroopassa. Näkisitpä Amerikassa.
Pitkien välimatkojen maassa on lähes keskellä ”ei mitään” rähjäisiä huoltsikoita. Mutta asiakkaita riittää. Polttoainetta sieltä haetaan eikä esteettisiä elämyksiä.- Anonyymi
Joo mutta nyt ollaan Suomessa. Tankkauspaikkoja löytyy ja pelkällä polttoaineen myynnillä tuskin hyvin menestyy. Siksi pitäisi houkutella kahville yms muitakin ohikulkijoita eikä vaan paikallisia eläkeläis ukkija.
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta. Mutta jossain ne ukkelitkin kahvinsa ryystää. Ne ei kuitenkaan vahtaa ohikulkijoitaniin kuin Torinkulman kahviossa istuvat ukkelit.
- Anonyymi
Saahan sitä katella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161