Otsikoihin on ilmaantunut muutaman viime vuoden aikana toistuvia hokemia,
jotka jostain syystä saavat ihmiset klikkaamaan niitä - ainakin Amppareiden perusteella.
Suosikkihokemia näyttävät nykyisin olevan "sanoi suorat sanat" tai "puhui suunsa puhtaaksi".
Näitä kahta käytetään laiskana keinona, kun halutaan lukijoiden klikkaavan. Se tuossa ärsyttää, että sisältö voi olla käytännössä mitä tahansa, ja silti noita hokemia käytetään klikkikalasteluun.
Jos jutun lukee, nuo hokemat eivät useinkaan sovi kuvailemaan artikkelin sisältöä, eli lukijaa huijataan. Minusta se on moraalitonta.
Yksi otsikoiden suosikkisanoista on "raju". Eikä tietystikään ole mitään rajua tapahtunut.
Se ärsyttää myös, miten nämä mielikuvituksettomat toimittajat kopioivat toisiaan otsikoissa. Eikö ole ammattiylpeyttä keksiä omia ideoita? Niin no, jos joku keksii jotain,
100 toimittajaa ottaa sen käyttöönsä, ja sitten se on joka paikassa....
Otsikoista saa tehdä houkuttelevia, että lehti voi jatkaa toimintaansa. Mutta
lukijan ei pitäisi tuntea oloaan huijatuksi klikkaamisen jälkeen.
Ärsyttääkö muita otsikoiden toistuvat ilmaukset?
Anonyymi-ap
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikoinnissa huomattu typerryttävä uustrendi: ”Pakko sanoa, että”.
- Anonyymi
ALE -30 prosenttia eli lisää hintaa 30 prossaa
Pakkasta -20 astetta eli 20 astetta lämmintä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244