Lauantai ilta, en ole itse bilettäjä porukkaa, mutta olin kävelyllä kauppaan, oli suhtkohtaisen hiljaista ei paljoo porukkaa liikenteessä kun ohitin puistotien joka on ostarin lähellä. Olen 24-vuotias jätkä, vielä neitsyt
Kaksi mua nuorempaa muijaa käveli ohitseni he pitivät toisia kädestään, katsoin heitä virnuilevalla ilmeellä. Tytöt katsoivat minua päin myös.
En ajatellut kädestä pidosta niin kummemmin vielä mutta sitten kun tytöt olivat riittävän välimatkan päässä he huusivat"Et tuu saamaan persettä" kun olin riittävän välimatkan päässä
En kehdannut vastata mitään mutta katsoin heitä ja yritin virnuilla lisää, olimme ikävä kyllä tässä vaiheessa jo yli 30 metrin päästä toisistamme joten ei ollut sopivaa aikaa jäädä juttelemaan.
Kävin kaupassa ja tulin takaisin samaa matkaa saman puiston läp ja näin samat muijat tulevan samaa polkua minua vastaan.... en tiennyt mitä tehdä yritin miettiä mitä sanoisin tällä kertaa.
Tytöt pysähtyivät minun luo ja se sama äänekäs tyttö joka huusi sen kommentin sanoi minulle "Ollaan lesboja, ei tuu onnistumaan meidän kaa"
Vastasin vaan "Okei ei se mua sillee haittaa"
"Miksi sä sitten tollaat meitä?!" sama tyttö sanoi
"No muuten vaan" vastasin, olin ihan lukossa
Tytöt sen jälkeen rupesivat puhumaan jotain omaa en saanut oikeen selvää kun ahdistukseni oli aika kova ja jännitys tosi kova
Kysyin lopulta "Minne te ootte menossa?"
Tytöt vastasivat "Iha muute vaa ollaa"
Sen jälkeen sanoin "Haluutteko istua?" siellä oli semmoinen penkki puiston tien varrella ja istuttiin siihen
"No vähäksi aikaa" se äänekkäämpi tyttö sanoi
Se toinen tyttö ei puhunut paljoo mulle, pääsääntöisesti vaan kaverin kautta
Tytöt puhuivat taas keskenään omia juttujaan kun itse ahdistuksissaan yritin keksiä sanottavaa
Kysyin sit lopulta "Ootteko te siis lesboja?" tosi törkeesti kesken heidän keskustelun keskeytin heidän juttunsa
"Joo ollaan" äänekäs tyttö sanoi
"Ootteko ikinä ees ollut jätkän kaa?" kysyin
Äänekäs tyttö vastasi "mä oon ollut mutta toi ei oo viel ollut"
En tiennyt tässä vaiheessa mitä tarkoitti olla jätkän kaa, en tiennyt tarkottiko se neitsyyttä vai niinkun seurustelua, tuli hetken hiljaisuus kun jäin pohtimaan
Äänekäs tyttö sen jälkeen sanoi "Ootko sä vielä neitsyt?"
Vastasin ripeästi "En oo enää tietystikkää" mukavasti sain vastauksen että mitä tarkoitti olla jätkän kaa tarkotti vaikka olikin mun kysymys en itse todella tiennyt mitä kysyin
"aa okei, sain susta jostain syystä semmosii viboja että sulla on poikuus tallella vielä" äänekäs tyttö sanoi
"Mistä sen idean sait?" vastasin ripeäsi
"Emt, sun viba vaa" äänekäs tyttö sanoi
Toinen tyttö vähän nyökytteli tässä että joo mutta ei varsinaisesti sanonut mitään
Keskustelu sitten jatkui "monen kaa sä sit oot ollut?" äänekäs tyttö kysyi multa
"Vaan 2" vastasin
Keskustelu jatkui hetken sitten ja säpisin jotain omaa, ja kädet tärisi aika paljon ja joskus mumisin silleen "mmmh" kun koitin keksiä sanottavaa
Tytöt puhuivat paljon myös keskenään tämän aikana
Taisin jossain vaiheessa kohdistaa yhden jonkun kysymyksen ja katseen siihen toiseen tyttöön, hiljaisempaan tyttöön. Kysymys oli jotain "Miten sulla menee?" tai jtn yksinkertaista
Hiljainen tyttö sen jälkeen sanoi "Ootko sä oikesti ollut kahden kanssa? Tunnut jotenkin vieläkin neitsyeltä"
Äänekäs tyttö sanoi "no niin tunnut oikeesti"
Ja kun molemmat tytöt katsoivat suoraan minua ja tuli hiljaista minä vaan lopetin tän feikki itsevarman käytöksen ja saoin suoraan silleen hiljaisella äänellä "no oon mä viel"
"Huh huh aika paha mut mäki kyllä vielä oon hiljainen tyttö sanoi"
Tytöt sen jälkeen puhuivat taas keskenään ja kysyivät minulta mun snäppiä
Vaihettiin snäpit ja sen jälkeen tytöt sanoivat heidän pitäisi jatkaa matkaa
Sanoin "saanko kävellä hetken teidän kaa?"
Tytöt nyökkäsivät ja taas rupesivat pitämään toisiaan käsistä kinni
Yritin tarttua sitä äänekästä tyttöä myös kädestä mutta se veti kätensä pois ja sanoi vaan "Oot kyl niin outo ku oot neitsyt" ja nauroi slleen ivallisesti
Saavuttiin semmosen metsäpolun alkuun ja tytöt sanoi "me mennään tänne"
"Saanko tulla vielä vähän matkaa" sanoin
"No tuu vaa" äänekäs tyttö sanoi
Käveltiin metsäpolkuu pitkin vähäsen ja tässä kohtaa tuli vähän ehkä semmoi rauhallisempi olo että kehtaan just sanoo jotain ja sanon
"Te ootte kyllä tosi kauniita" sanon
"Ei tuu onnistuu jätkä" äänekäs tyttö sanoo ja irvailee
"Tota... nyt ku mä oon myöntänyt että oon neitsyt nii onnistuisko mikään just pienempi?" kysyn uudestaa
"oot vitun epätoivosen kuulonen" kova ääninen tyttö sanoi
"Sori en vaa voi sille mitää" vastaan
Jatkan vielä:
"Eikö onnistuis mikään pienempi iha vaa vaikka jos saisin puristaa teidän farkkuperseitä?"
"Et kyl vitussa" äänekäs tyttö sanoo
"Entä vähän hipasta vaa?"
"no vähän voit hipasta mutta ihan vaa 1 sekka" äänekäs tyttö
Otin kädellä ja vähän puristin sitä sen farkkuperseestä
"Vitun hyvältä tuntu tää on paras päivä mun elämässä" sanoin
Jatkuu
Tapahtui tänään kauppareissulla
6
2188
Vastaukset
- Anonyymi
"Etkö oo sit tehnyt mitään kenenkään kanssa viel?" kova ääninen tyttö kysyy
"En oo viel" vastaan
"Aika outoo kyl et sä oot niinkun ihan innossaa nyt jo?" kova ääninen tyttö jatkaa
"No oon" vastaan takasin
"Aika paha" tyttö vastasi takasin
Jatketaan kävelemistä ja kysyn sitten:
"Saisinks mä vähän lisää puristaa tai vaikka nähdä vähän sun napaa?"
"Hmm..." kova ääninen tyttö miettii
"Etkö jaksais oottaa snäppii?" se sitten sanoo
"En kyllä, oon ihan täpönä nyt jo" vastasin
"No purista sitä vähäsen viel mutta meidän pitää kyl lähtee" kova ääninen tyttö sanoi
Puristin toisen kerran mun oikealla kädellä sen pakaraa farkkujen läpi ja tunsin jo tässä vaiheessa että mulla kohta ihan jopa laukeaa, olin ollut kovana jo siitä lähtien kun alettii juttelee tyttöjen kaa sillee kunnolla sieel penkillä
"Okei riittää, nyt meidän pitää lähtee" kova ääninen tyttö vastasi
"Okei, onko teil kova kiire sit? vastaan
"No ei nyt sillee mut ollaa menos meille" kova ääninen tyttö sanoo
Se hiljaisempi tyttö on ollut hiljaa tosi pitkään nyt, yritän aina välillä kattoo sitä mutta en pakota sitä osallistuu
"No saanks viel nähdä vähän sun mahaa vielä?" sanon
Kova ääninen tyttö sitten tokaisevaisesi pysähtyy paikalleen ja nostaa paitaansa vähäsen
Ihana timmi vatsa sillä, puhdas napa, ei makkaroita
Hän pitää paitaansa yllä ehkä 5 sekkaa ja sitten laskee sen
"Sori mut saanks vetää kätee?" sanon
"Vittu oot outo" kova ääninen tyttö sanoo
"Sori mun on pakko" jatkan
"No eikai siinä mitää mut älä ota sitä esii" kova ääninen tyttö sanoo
Laitan oikeen käden taskuun ja alan vetämään, tytöt jatkaa kävelemistä vähän aikaa mutta sanon voidaanko pysähtyy... kova ääninen tyttö sanoo "Kauanko sä tarvit?
"Ihan kohta jo" sanon
"Pystytkö viel nopeesti vilauttaa mahaa mulle uudestaan" kysyn siltä kova ääniseltä tytöltä
Se vastaa "No okei nopeesti sit"
Vedän kätee taskuni kautta todella kiihottavasti ja tunnen että laukean ihan justiinsa
"Pystytkö vähän nostaa vielä ylemmäs että näen sun rintsikat?" sanon sille
Kova ääninen tyttö ei sano mitään mutta rupee hitaasti nostamaan paitaansa vähäsen ja alan näkemään mustaa pitsiä tulevan esiin
Kalu oli tullut boksereista ulos mutta hinkuu löysien housujeni helmaa vasten
Alan olee ihan laukeemaisillaan ja sen jälkeen sanon sille toiselle hiljaiselle tytölle "Todista mulle että oot lesbo laita käsi ton rinnalle"
Hiljainen tyttö sitten rupeaa kurkottamaan vähän sen kädelle hitaasti ja epävarman oloisesti
Tässä vaiheessa kova äänisen tytön rinta kumpu on kokonaan näkyvillä ja mustat pitsitset rintsikat kokonaan näkyvissä ja hiljaisen tytön sormi hipaisee toiseen rintaa rintsikan päältä
Ahh, laukean! Tässä kohtaa laukean tuhannen auringon voimalla housujeni sisään
Kova ääninen tyttö sitten laski paitansa takaisin alas, hiljainen tyttö perääntyi vähän. Tytöt vähän naureskelevat ja sitten sanovat että nyt pitää jatkaa matkaa. He eivät ole vielä lisänneet minua snäpissä mutta tästä on vain pari tuntia kun tämä tapahtui - Anonyymi
Voitko jatkaa? Vaikka keksiä jatkoa? Näet sen puheliaan tytön uudestaan jossain ja nyt kun sillä ei kaveri mukana niin se pyytää sut niille ja alatte nussimaan? Ja kerro hyvin yksityiskohtaisesti. Jookos kookos?🥥
- Anonyymi
Kiitos että tykkäät, voin miettiä jatkoa myös fiktiona tai katsoo mitä tytöt puhuu snäpis jos ne nyt lisää mut ees
- Anonyymi
Aika kiihottava jostain syystä 👍
- Anonyymi
lisääääää
- Anonyymi
Jaahas neitsyt fantasioinut yksikään pimeässä kopissaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82961
- 81955
- 39932
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66875Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831