Tämä ihan kaikella hyvällä.
En halua sitten yli 45v. miestä
84
726
Vastaukset
- Anonyymi
🥹🤚
- Anonyymi
Näinpä. Ehtii sitten vähä kypsymään
- Anonyymi
Mä en ota alle 60v naista.
👴
👔🎸
👖- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Minä haluan. ❤️
- Anonyymi
Kaikki ISOkrpäiset miehet, jotka haluaa n♡ssia päälle 4-kymppistä kundia perceeseen, ottakaa heti yhteys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ISOkrpäiset miehet, jotka haluaa n♡ssia päälle 4-kymppistä kundia perceeseen, ottakaa heti yhteys!
Kestääkö sulla paikat 20cm ja paljaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestääkö sulla paikat 20cm ja paljaalla?
Kestää sillä paikat ovat vuosikymmenten pamputuksen jäljiltä todella väljät.
- Anonyymi
Jes! Alle oon! 😁
- Anonyymi
Hoet jatkuvasti samaa, "haluan omanikäisen vanhemman miehen"....
Hakeudu jo hoitoon, oikeasti. Ei kukaan mies ole sinua haluamassa.- Anonyymi
En ole hokenut. Et ole ihan terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään, kukaan 45v mies ei ole sinua haluamassa, eikä varmasti kukaan omanikäisesi vanhempi mieskään.
- Anonyymi
Saatko sinä pöyröö nainen paremman mielen kuk jankutat tälle palstasedälle vuodesta toiseen samaa? Tuskinpa vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te olette naisia esittävä samalla levelillä tämän vihahylkeen kanssa🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään, kukaan 45v mies ei ole sinua haluamassa, eikä varmasti kukaan omanikäisesi vanhempi mieskään.
Tämäkö on tuksari se sinun vaakakuppi, vääntää naista esittävän kanssa miesten huomiosta? Kirjoittele sinä vaan siitä kuvitteellisesta miesystävästä, joka palvoo ja huomioi pienin elein ja joka osuu g-pisteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö on tuksari se sinun vaakakuppi, vääntää naista esittävän kanssa miesten huomiosta? Kirjoittele sinä vaan siitä kuvitteellisesta miesystävästä, joka palvoo ja huomioi pienin elein ja joka osuu g-pisteeseen
Sillä naisen kuuluu olla emansipoitunut kuin Karita Mattila ja puhua seksuaalisuudesta avoimesti. Toisaalta ajatukset täyttää joku nainen, jota palstamies esittää ja joka on kaikella tavalla huono ja tyrkky ihminen. Sitä se todellisuuden tajun katoaminen on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä naisen kuuluu olla emansipoitunut kuin Karita Mattila ja puhua seksuaalisuudesta avoimesti. Toisaalta ajatukset täyttää joku nainen, jota palstamies esittää ja joka on kaikella tavalla huono ja tyrkky ihminen. Sitä se todellisuuden tajun katoaminen on
Black sausage at tammela torget eh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Black sausage at tammela torget eh
Miten tämä liittyy tähän tällä kertaa naispuoliseälle vihamärsyäjälle esitettyyn kommenttiin? Joku mainitsi sanan mustamakkara etkö päässyt siitä yli? Huomaa kalju poika, ettei sullakaan ole kaikki kotona ja fokus yhtä hukassa. Onneksi sulla on tuo brain pelikaverina täällä, sinä olet sen pinky vai olenko käsittänyt väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy tähän tällä kertaa naispuoliseälle vihamärsyäjälle esitettyyn kommenttiin? Joku mainitsi sanan mustamakkara etkö päässyt siitä yli? Huomaa kalju poika, ettei sullakaan ole kaikki kotona ja fokus yhtä hukassa. Onneksi sulla on tuo brain pelikaverina täällä, sinä olet sen pinky vai olenko käsittänyt väärin?
Jatkan- hyvähän sulla on täällä tuuletetella kun työ on jo sössitty alta ja kohta tärvelet sen tältä verkkotepoltakin välillisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan- hyvähän sulla on täällä tuuletetella kun työ on jo sössitty alta ja kohta tärvelet sen tältä verkkotepoltakin välillisesti
Hyvä että lähdit kantamaan tämän aisaa, on vissiin niin juupelin hyvä puhumaan ja huokailemaan olemattoman kärsimyksensä kanssa ku pieni prinsessa. Huvittava ajatus raameihin nähden.
- Anonyymi
Täällä ei ole alle 45 vuotiaita 🤣
- Anonyymi
Onpa. Ainakin minä ja monia muitakin nuorehkoja on kirjoitusten perusteella näkynyt. Ap
- Anonyymi
👋👋👋👋👋
- Anonyymi
👋👋👋👋👋
- Anonyymi
🧢
🧒
👚🤘
🧦
🛹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa. Ainakin minä ja monia muitakin nuorehkoja on kirjoitusten perusteella näkynyt. Ap
Nuorehkoa sinusta nyt ei saa tekemälläkään!😅
- Anonyymi
😊
- Anonyymi
Eli keski-ikäinen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorehkoa sinusta nyt ei saa tekemälläkään!😅
Minkä ikäiseksi sinä arvioit rämän palstasedän, olisko liian kova pala sulle poju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli keski-ikäinen....
Niin? Keski-ikäinen nainen on paha vastus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Keski-ikäinen nainen on paha vastus
Mutta aloittaja ei ole sellainen eikä minkään ikäinen nainen, sillä hän on halpaa populismia halvoille tuottava äijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäiseksi sinä arvioit rämän palstasedän, olisko liian kova pala sulle poju
Gubbe 💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Ihan kaikella hyvällä, mutta ei se mies ole sinua edes ajatellutkaan.
- Anonyymi
Mikä "se mies"? Menkää nyt jo hoitoon siitä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtaisit vain jo....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtaisit vain jo....
Kenet tämän naista esittävän äijän pitäisi läskäri tällä kertaa unohtaa? Sen sun ns entisen kollegan, joka muistaa sinut monen muun tapaan erittäin huonolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sillä absoluuttisella miehellä edes niin väliä enää tälle emännälle. Hänen ajatukset täyttää täysin se fantasia, ettei kukaan mies ikinä ja ja. Miltä tämä kuulostaa naisia esittävä? Tämä eukko elää jotain cheerleaderfantasiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet tämän naista esittävän äijän pitäisi läskäri tällä kertaa unohtaa? Sen sun ns entisen kollegan, joka muistaa sinut monen muun tapaan erittäin huonolla
Amurska katten trollar igen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sillä absoluuttisella miehellä edes niin väliä enää tälle emännälle. Hänen ajatukset täyttää täysin se fantasia, ettei kukaan mies ikinä ja ja. Miltä tämä kuulostaa naisia esittävä? Tämä eukko elää jotain cheerleaderfantasiaa
Suurin saavutus elämässä tällä ärrää särkevällä wannabehotbabella kylvää vihaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tässä tekstissä on mainittu sana kollega, ei esim homie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työuupumus oli toki virallinen syy antaa kenkää, kuten monissa julkisen alan orggiksissa. Avi on pelätty kummitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amurska katten trollar igen
No olet se sinäkin vissiin kova poika uhriutumaan kaikesta mikä ei millään liity sinuun, mutta taidat nähdä kaiken kahtena
- Anonyymi
Sarjassamme persut Sisä-Suomen uutisankat
- Anonyymi
Enkä mä äitini ikäistä naista kymmenen vuottakin mua vanhemmat naiset on jo vähän siinä ja tässä ne ei oikein osaa enään sillai vaatia kai joutunu saanu niin moniin miehiin jo pettyä enemmän kun kaksitoista vuotta nuoremmat ni niidenkä kanssa joutus/joutuu jo olemaan aika paljon tarkempana syystä tai toisesta ja nuoremmat kun kahdeksantoista vuotiaat on itseni mielestä minun ikäiselle jo liian nuoria nää kun monet eivät ole aikuistuneet vielä kolmikymppisinä edes ja toiset/jotkut ovat täysiä kakaroita koko elinikänsä hyvä esimerkki yhdysvaltojenpressa donald trump on kui v:n viis vuotias kakara jolta on karkkipussi viety pappa on jo melkei kahdeksankymmentä vai jopa yli
- Anonyymi
Eli siis mitä palstaäijä tahdot sanoa- äiti-issue riivaa? Fasilitoin lukutaidottomia
- Anonyymi
Haluan 50+ miehen alle, kiitos.
- Anonyymi
Ohi!!
- Anonyymi
Mummot nukkuu. Lopeta manipulointi.
- Anonyymi
Ketä tämän läppä-äijän jutut edes kiinnostaa paitsi latvakäröjä ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tämän läppä-äijän jutut edes kiinnostaa paitsi latvakäröjä ehkä
Sinua ainakin näyttää kiinnostavan ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ainakin näyttää kiinnostavan ja paljon.
Muista yksäri yrittää populisoida näitä palstasedän aloituksia siihen malliin että nimeät suvereenisti keitä kaikkia nämä koskee kuten vuosia jo. Taisi kuivua housuun jo se jööti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista yksäri yrittää populisoida näitä palstasedän aloituksia siihen malliin että nimeät suvereenisti keitä kaikkia nämä koskee kuten vuosia jo. Taisi kuivua housuun jo se jööti
Toki suutarin lapsilla ei ole kenkiä, joten ehkä kirjaviisaan on naurettavan helppoja ohjailtavia, riittää kun heltta heiluu
- Anonyymi
Onko se palstasetä joku salaisuus, että oot 53-vuotias??????
Eikö sitä saisi kommenteissa mainita? - Anonyymi
Ei haittaa ikäero eikä miehen ikä. Rakastuminen ei kysynyt ikää.
- Anonyymi
Oisikko mun roomeo, mun vanhemmat ei ikinä hyväksyisi sua 😥😥😥
- Anonyymi
Ei se haittaa.
- Anonyymi
Minä taas en halua kuin 45-50-vuotiaan miehen. Muut on liian nuoria tai liian vanhoja.
- Anonyymi
Minä haluan aika paljon itseäni nuoremman, mutta en ole noin vanha mitä sinä haluat. Niih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan aika paljon itseäni nuoremman, mutta en ole noin vanha mitä sinä haluat. Niih!
Etkö? Kuinka vanha minä olen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö? Kuinka vanha minä olen?
Sinä? Hän on alle kolmekymmentä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä? Hän on alle kolmekymmentä.
Nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen?
Nainen nainen. 😁
- Anonyymi
Ap on 60v nainen joka on hokenut tätä samaa jo muutaman vuoden.
- Anonyymi
Eipä taida valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida valehtelija.
No ketä tämä palstasetä elinaikana mielestä mustamaalauksesi kohde esittäisi? Toivottavasti löytyy yksäri joku höynä täti😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ketä tämä palstasetä elinaikana mielestä mustamaalauksesi kohde esittäisi? Toivottavasti löytyy yksäri joku höynä täti😉
Did u take a nap und Black sausage on yer ass med mellanöl på tammela torget???
- Anonyymi
Ei lerppamunia yli 30 vee
- Anonyymi
Jokainen saa haluta ihan mitä tahtoo
- Anonyymi
Mm
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Siinä tapauksessa sulla tulee kiire. Olen alle tuon enää vain alle puoli vuotta.
- Anonyymi
Minä olen 57v mies ja raha on, sen takaan! Voisin ostaa sulle nainen..ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Heitä femma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä femma.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Eikö sitä nuoremmat ole poikia vielä.
- Anonyymi
Joo. Mä oon äidin pikkupoika vielä. 👍
- Anonyymi
Ei kyllä kannatakaan ottaa.
- Anonyymi
Muumioita alkavat olemaa
- Anonyymi
Sen ikäinen on jo vanhus
- Anonyymi
Viiskymppinen vaihetaan jo kahteen kaksvitoseen.
- Anonyymi
Sama tehdään naisille hahhaa
- Anonyymi
Paitti jos on dannyn kaltanen tosimies. Sitten voi vaihtaa sitä nuorempaan mitä vanhemmaksi tulee. 👍
- Anonyymi
Kannattaa aloittaa se Danny alfailu jo nuorena kuitenkin
- Anonyymi
Kaipaat häntä, kun täällä palstailet!😊
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849