viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin suoraan enkä rivien välistä.
Olet mielessäni
20
821
Vastaukset
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Ei tässä järkeä ole, mutta tarvitseeko aina ollakaan.
- Anonyymi
Minäkin ajattelen häntä aina. Pidän häntä sydämessä. Uskon, että hänet on annettu minulle, ja hän tarvitsee minua.
Kerro vain hänelle suoraan. Ehkä odottaa sitä. Minä ainakin tykkään.- Anonyymi
Kerron heti kun uskallan. On kaikenlaisia esteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron heti kun uskallan. On kaikenlaisia esteitä.
Jos on esteitä, katso ihan rauhassa tilannetta. Ei kai kertomisella voi niin kiire olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on esteitä, katso ihan rauhassa tilannetta. Ei kai kertomisella voi niin kiire olla.
Pari vuotta kun odottelee vielä ni alkaa olla mukavasti marinoitunutta.
- Anonyymi
On se kyllä ihana kun tällä tavalla tunteet löytävät kohteensa. Onko molemminpuolista?
- Anonyymi
Rivien väleihin on niin helppo nähdä kaikkea sellaista, mikä ei ole totta. Luuletko, että sinun hän varmasti hoksaa sun olevan ihastunut? Kommunikointi on sallittua, vai onko sittenkään?
- Anonyymi
Sivusta, ei ole sallittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyse eettisistä ohjeista vai ihan jostain jyrkemmistäkin ehdoista? Kiinnostaa heti enemmän, eli voi olla mainos jopa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyse eettisistä ohjeista vai ihan jostain jyrkemmistäkin ehdoista? Kiinnostaa heti enemmän, eli voi olla mainos jopa
Sitä minä en tiedä enkä ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy se kiinnostus jotenkin saada perille, vaikka mikä olisi! Tuota en hoksannutkaan että et saisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy se kiinnostus jotenkin saada perille, vaikka mikä olisi! Tuota en hoksannutkaan että et saisi?
No tiedän! Mutta en sellaista halua tehdä siellä missä näen. Ja sitten tulee toi ei sallittu, ja siitä päättelen ettei ole kiinnostunut, siksi kaipaan täällä nimettömänä vieläkin. Olen vaan sitä mieltä että helpottaisi mua kertoa tunteeni hänelle, helpottaisi päästä yli, jos koskaan pääsen.
- Anonyymi
Ei ole uskallustasi kiinni vaan haluat instassa pörrää
- Anonyymi
Sekö sinua(kin) aloittajasetä eniten ahristaa- ajatus naisesta somessa? Onnea ny.
- Anonyymi
Koen ne rivien välit ansoina. Yrität saada minut möläyttämään omat tunteeni, mutta osaan pelata tätä peliä itsekin.
- Anonyymi
Kenen kanssa kilpailet?
- Anonyymi
Pupupöksy! BUNNY!!
- Anonyymi
Hyss hys ja tyst ny joku voi kuulla siitä
- AnonyymiUUSI
Täällä polttaa ne tunteet helposti loppuun ja menee sekaisin eri skenaariot kuka on kukin - en suosittele täällä pitkiä aikoja viettämään. Huomaa kun on pois että 90% aloituksista on skeidaa ja sekundaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481437Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761305Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86973- 83877
- 11855
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186848Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20811- 82791
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74712