Olet mielessäni

Anonyymi-ap

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin suoraan enkä rivien välistä.

20

821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Ei tässä järkeä ole, mutta tarvitseeko aina ollakaan.

• Anonyymi

Minäkin ajattelen häntä aina. Pidän häntä sydämessä. Uskon, että hänet on annettu minulle, ja hän tarvitsee minua.
      Kerro vain hänelle suoraan. Ehkä odottaa sitä. Minä ainakin tykkään.

• Anonyymi

Kerron heti kun uskallan. On kaikenlaisia esteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerron heti kun uskallan. On kaikenlaisia esteitä.

Jos on esteitä, katso ihan rauhassa tilannetta. Ei kai kertomisella voi niin kiire olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on esteitä, katso ihan rauhassa tilannetta. Ei kai kertomisella voi niin kiire olla.

Pari vuotta kun odottelee vielä ni alkaa olla mukavasti marinoitunutta.

• Anonyymi

On se kyllä ihana kun tällä tavalla tunteet löytävät kohteensa. Onko molemminpuolista?

• Anonyymi

Rivien väleihin on niin helppo nähdä kaikkea sellaista, mikä ei ole totta. Luuletko, että sinun hän varmasti hoksaa sun olevan ihastunut? Kommunikointi on sallittua, vai onko sittenkään?

• Anonyymi

Sivusta, ei ole sallittua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyse eettisistä ohjeista vai ihan jostain jyrkemmistäkin ehdoista? Kiinnostaa heti enemmän, eli voi olla mainos jopa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyse eettisistä ohjeista vai ihan jostain jyrkemmistäkin ehdoista? Kiinnostaa heti enemmän, eli voi olla mainos jopa

Sitä minä en tiedä enkä ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy se kiinnostus jotenkin saada perille, vaikka mikä olisi! Tuota en hoksannutkaan että et saisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy se kiinnostus jotenkin saada perille, vaikka mikä olisi! Tuota en hoksannutkaan että et saisi?

No tiedän! Mutta en sellaista halua tehdä siellä missä näen. Ja sitten tulee toi ei sallittu, ja siitä päättelen ettei ole kiinnostunut, siksi kaipaan täällä nimettömänä vieläkin. Olen vaan sitä mieltä että helpottaisi mua kertoa tunteeni hänelle, helpottaisi päästä yli, jos koskaan pääsen.

• Anonyymi

Ei ole uskallustasi kiinni vaan haluat instassa pörrää

• Anonyymi

Sekö sinua(kin) aloittajasetä eniten ahristaa- ajatus naisesta somessa? Onnea ny.

• Anonyymi

Koen ne rivien välit ansoina. Yrität saada minut möläyttämään omat tunteeni, mutta osaan pelata tätä peliä itsekin.

• Anonyymi

Kenen kanssa kilpailet?

• Anonyymi

Pupupöksy! BUNNY!!

• Anonyymi

Hyss hys ja tyst ny joku voi kuulla siitä

• Anonyymi
      UUSI

Täällä polttaa ne tunteet helposti loppuun ja menee sekaisin eri skenaariot kuka on kukin - en suosittele täällä pitkiä aikoja viettämään. Huomaa kun on pois että 90% aloituksista on skeidaa ja sekundaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1437
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1305
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      973
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      83
      877
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      11
      855
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      848
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      811
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      791
    9. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      720
    10. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      712
    Aihe