Heippa!
Olen ensimmäistä kertaa tehnyt pari kappaletta positiivista raskaustestiä. Minulla onkin pari kysymystä jotka mietityttävät. Osaisikohan teistä kokeneemmat auttaa.
Onko menkkakrampit normaaleja, jotka tulevat yhtäkkiä välillä ja ovat tosi kovia, että ei voi liikkua. Nämä kivut kestävät aina pari sekuntia ja tulevat siis välillä, ei kokoaikaa, mutta useasti päivän aikana.
Toinen mietityttävä asia on pieni verinen tuhruvuoto, sitä tuli tänään pikkurillin verran wc paperiin. Menkat ovat nyt 3 päivää myöhässä. Voiko olla kiinnittyminen vaikka positiivisen testin olen tehny?
Raskaustestiliuskat ovat haaleita, mutta clearblue digi näytti raskaana 1-2.
Tarviiko minun nyt pelätä tulevaa keskenmenoa vai onko tämä näin alussa normaalia?
Tiedän, että odottamisella se kyllä selviää, mutta haluaisin kuulla onko kellään muulla ollut näin.
Alkuraskaus vuoto ja menkkakivut
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itse vuodin aikoinaan lapseltani raskausaikana. Terveen lapsen synnytin ja täysiaikaisena. Eli kaikki mahdollista.
Kun vuotaa odotuksen aikana on vain pakko keskittyä elämään ja luottaa biologian hoitavan parhain päin. Kohtuuden rajoissa odotukset on mennyt tyylillä että kroppa kyllä kertoo milloin esim. työskentely tai muu touhuilu on liian raskasta minulle ja vauvalle.
Tilanteessasi mikä on aina alkuun hirmu jännittävää , tuskin on muuta vastausta kuin aika.
Onnea tulevaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1494283Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811534GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys531430Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn361417- 831332
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!371308- 671268
- 681091
- 571018
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39982