Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Anonyymi-ap

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman sinua olisi vähän tyhjempi, vähän kylmempi, vähän merkityksettömämpi. Ajattelen sinua aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi, ja joka välissä sinä tulet mieleen tavalla tai toisella. Kaikki pienet asiat muistuttavat sinusta, jostain tavasta miten hymyilit, jostain hetkestä jonka jaoimme.

Kaipaan sitä, miten osaat saada minut nauramaan juuri silloin kun olen vakavimmillani. Kaipaan niitä katseita, joita vaihdoimme ilman sanoja, niitä hiljaisia hetkiä jotka kuitenkin tuntuivat täydeltä. Kaipaan jopa niitä pieniä kinasteluja, koska nekin olivat osa meidän yhteistä elämää, osa sitä, että olimme läsnä toisillemme, että välitimme.

On niin paljon mitä haluaisin jakaa kanssasi, jokin hauska asia jonka kuulin tänään, jokin tunne joka nousi jostain syvältä, jokin pieni saavutus tai pettymys. Ilman sinua kaikki tuntuu vähän siltä kuin puuttuisi toinen puolikas.

En odota täydellisyyttä, en edes toivo, että asiat olisivat aina helppoja, mutta toivon, että voimme olla yhdessä, kohdata kaikki mitä elämä tuo vastaan, jakaa ilot ja surut. Kaipaan sinua enemmän kuin osaan sanoa, ja odotan sitä päivää kun saan taas olla lähelläsi, tuntea sinun lämmön, kuulla sinun äänesi, ja vain olla siinä, sinun kanssasi, ilman kiirettä mihinkään.

Sinä olet minulle paljon enemmän kuin ehkä ymmärrätkään. Kaipaan sinua. Kaipaan meitä.

Gubbe

38

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En kaipaa mitään entisestä. Joten ohi.

• Anonyymi
      UUSI

Oletteko olleet yhdessä Irl?

• Anonyymi
      UUSI

Miksi sitten et tapaa minua vaan julkaiset kaiken instassa vaikka tiedät miten inhoan sitä? Kai sinä ymmärrät ettei se ole mitään rakkautta vaan stalkkausta. Minun piti mennä atk'kurssille ja Asianet. Nyt taas joutuu peruumaan. Kiitos vain sinulle

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä asiasta, mutta ihana kirjoitus ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä te taas kohta lähennytte ja voitte aloittaa seukkaamisenne uudestaan.

• Anonyymi
      UUSI

En kaipaa entistä heilaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ok.

• Anonyymi
      UUSI

Minä en ala instasuhteeseen turha toivo.

• Anonyymi
      UUSI

Olen tavannut miehiäni vain irl. Joten eipä tarvitse lukea tätä alotusta enempää. Taitaa seuraavakin olla Irl

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ole minulta...samaa mieltä ap

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa siltä, että pidät jotenkin itsestään selvänä, että keskustelu johtaisi parisuhteeseesn. Mutta miksi keskustella, jos toinen ei ole kiinnostunut?

• Anonyymi
        UUSI

Se vaan pitää itseään parempana, ihanampana, sek sikkäämpänä, lempeämpänä, lämpimämpänä jne kuin kukaan muu voi koskaan olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan pitää itseään parempana, ihanampana, sek sikkäämpänä, lempeämpänä, lämpimämpänä jne kuin kukaan muu voi koskaan olla.

Ehkä hän onkin sitä.

• Anonyymi
      UUSI

En aio lukea enää näitä alotuksia. Veikkaan että pelkkä provo. Ilman tunnisteita - jääköön sivuun

• Anonyymi
      UUSI

Ihana ja kaunis kirjoitus 🥰 minä olen joskus tälle miehelle sanonut, että on tärkeämpi kuin ymmärtää olevansa.. Lieneeköhän unohtanut jo asian.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

En avaa näitä lainkaan

• Anonyymi
      UUSI

Suhteen parhaat hetket ovat peräpeilissä.

• Anonyymi
        UUSI

Auton takavalot eli perävalot vaan vilkkuu haikeasti tai iloisesti riippuu varmaan tilanteesta ja ihmisistä. Joskus itse kokenut hyvin surullisen hetken kun ne vilkkui ja lipui kauas pois. Vaikkei sillä kertaa ollut vielä lopullista niin monia vuosia myöhemmin oli sitten jo se ihan lopullinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Auton takavalot eli perävalot vaan vilkkuu haikeasti tai iloisesti riippuu varmaan tilanteesta ja ihmisistä. Joskus itse kokenut hyvin surullisen hetken kun ne vilkkui ja lipui kauas pois. Vaikkei sillä kertaa ollut vielä lopullista niin monia vuosia myöhemmin oli sitten jo se ihan lopullinen.

No mitäs sitten jankkaat näitä täällä jos kerta ohi on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tarvi hermostua ekan kerran mainitsin asiasta kun aloitus viittasi minusta vähän siihen että kyllä muillakin on asiat jääneet puhumatta mutta anteeksi kun vastasin. Jollakin näköjään erittäin huono päivä. Huih 😳😕.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole todellakaan näitä jankannut käynyt täällä moneen viikkoon enkä kirjoita kuin harvoin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole todellakaan näitä jankannut käynyt täällä moneen viikkoon enkä kirjoita kuin harvoin.

Onhan sulla toi instagram suhde sille sinä kai täällä kirjoitat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sulla toi instagram suhde sille sinä kai täällä kirjoitat?

Voi kuule en ole ikinä omistanut instaa enkä sellaista tiliä hanki joten teillä on ihmiset ihan sekaisin täällä ja luulette ties keitä ihan vääriksi ihmisiksi. 😃🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule en ole ikinä omistanut instaa enkä sellaista tiliä hanki joten teillä on ihmiset ihan sekaisin täällä ja luulette ties keitä ihan vääriksi ihmisiksi. 😃🤭

Jos olet se keneksi luulen sulla on mutta se on vain yhteydenpitoa varten. Ja kyttäilyä varten. Naisiin pitää yhteys pitää joka saitilla. Jopa kinderissä
        Mua se mies ei hämää vaikka aina sanookin " enhän mä nyt vanha ukko mitään niistä mitään tajua"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet se keneksi luulen sulla on mutta se on vain yhteydenpitoa varten. Ja kyttäilyä varten. Naisiin pitää yhteys pitää joka saitilla. Jopa kinderissä
        Mua se mies ei hämää vaikka aina sanookin " enhän mä nyt vanha ukko mitään niistä mitään tajua"

Missä harhoissa olet oikeasti, olen nuori nainen haloo. Ihan oikeesti joku järki käteen täällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä harhoissa olet oikeasti, olen nuori nainen haloo. Ihan oikeesti joku järki käteen täällä.

Eikä ole minkäänlaista tiliä somessa eikä tule enkä harrasta mitään kyttäilyä. Siis uskomatonta miten sekaisin ihmiset täällä ovat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä vastaat tähän sitten? Ei ole edes juteltu sinun kanssa mutta ok. Onnistuu se täältäkin. Alan sitten feikkaamaa joka tarinassa myös.

• Anonyymi
      UUSI

Voi että, olipa kauniisti kirjoitettu. ❤️

Minulla oli repivä ikävä häntä kohtaan yhdessä vaiheessa ja ajattelin, etten kestä ja nyt on "vain" ikävä. Hauskaa, kuinka pienistä jutuista toinen tulee mieleeni kuten "Tässä tilanteessa hän sanoisi näin" tai mitä hän oikeasti sanoi. Myös hänen naurunsa ja iloisuutensa tulevat mieleeni. Kinastelut kuuluvat elämään.

Kun näemme, niin kapsahdetaan kaulalle. On paljon kaikkea juteltavaa. On kova ikävä. ❤️

• Anonyymi
        UUSI

❤️
        🤗

• Anonyymi
        UUSI

Olen nainen ei ollut sinulle tämä.

• Anonyymi
      UUSI

Kerro hänelle.

Varmasti ikävöi ja kaipaa myös sinua. Takuulla tuntee samoin kuin sinä. Veikkaan, että kyynelehtii lukiessaan hienoa kirjoitustasi. Ehkä hän vain ei uskalla luottaa, että teksti voisi olla tosi juttu.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Mun oma rakas gubbbeni. Mäkin ajattelen sua ensimmäisenä aamulla ja illalla viimeiseksi. Päivisin hiivit välillä ajatuksiini. Sua vaan rakastan ja odotan koko ajan jotain tapahtuvaksi. Sitä odotellen...❤️🤗😘

• Anonyymi
        UUSI

Ei ollut sinulle. Meillä ei ole ollut yhteisiä huonoja hetkiä.

• Anonyymi
      UUSI

Voi Gubbe, Gubbe. Ihana Gubbe, vaikka olisitkin trolli🫀

• Anonyymi
      UUSI

Is this real life? 🍓

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1610
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      76
      1251
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      175
      1160
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      54
      925
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      901
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      888
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      878
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      813
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      812
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe