Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman sinua olisi vähän tyhjempi, vähän kylmempi, vähän merkityksettömämpi. Ajattelen sinua aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi, ja joka välissä sinä tulet mieleen tavalla tai toisella. Kaikki pienet asiat muistuttavat sinusta, jostain tavasta miten hymyilit, jostain hetkestä jonka jaoimme.
Kaipaan sitä, miten osaat saada minut nauramaan juuri silloin kun olen vakavimmillani. Kaipaan niitä katseita, joita vaihdoimme ilman sanoja, niitä hiljaisia hetkiä jotka kuitenkin tuntuivat täydeltä. Kaipaan jopa niitä pieniä kinasteluja, koska nekin olivat osa meidän yhteistä elämää, osa sitä, että olimme läsnä toisillemme, että välitimme.
On niin paljon mitä haluaisin jakaa kanssasi, jokin hauska asia jonka kuulin tänään, jokin tunne joka nousi jostain syvältä, jokin pieni saavutus tai pettymys. Ilman sinua kaikki tuntuu vähän siltä kuin puuttuisi toinen puolikas.
En odota täydellisyyttä, en edes toivo, että asiat olisivat aina helppoja, mutta toivon, että voimme olla yhdessä, kohdata kaikki mitä elämä tuo vastaan, jakaa ilot ja surut. Kaipaan sinua enemmän kuin osaan sanoa, ja odotan sitä päivää kun saan taas olla lähelläsi, tuntea sinun lämmön, kuulla sinun äänesi, ja vain olla siinä, sinun kanssasi, ilman kiirettä mihinkään.
Sinä olet minulle paljon enemmän kuin ehkä ymmärrätkään. Kaipaan sinua. Kaipaan meitä.
Gubbe
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
58
2605
Vastaukset
- Anonyymi
En kaipaa mitään entisestä. Joten ohi.
- Anonyymi
Oletteko olleet yhdessä Irl?
- Anonyymi
Gubbe on taas löytänyt viestittelyn tekoälyn suomin keinoin. Ei sen kummempaa. Eihän gubella oo naisia ollunna muuta kuin mielikuvissaan.
- Anonyymi
Miksi sitten et tapaa minua vaan julkaiset kaiken instassa vaikka tiedät miten inhoan sitä? Kai sinä ymmärrät ettei se ole mitään rakkautta vaan stalkkausta. Minun piti mennä atk'kurssille ja Asianet. Nyt taas joutuu peruumaan. Kiitos vain sinulle
- Anonyymi
En tiedä asiasta, mutta ihana kirjoitus ❤️
- Anonyymi
Olisitpa kultaseni. Olet ihana mies 💋
- Anonyymi
Kyllä te taas kohta lähennytte ja voitte aloittaa seukkaamisenne uudestaan.
- Anonyymi
En kaipaa entistä heilaa.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Minä en ala instasuhteeseen turha toivo.
- Anonyymi
Olen tavannut miehiäni vain irl. Joten eipä tarvitse lukea tätä alotusta enempää. Taitaa seuraavakin olla Irl
- Anonyymi
Vastedes Minä olen hiljaa.
https://youtu.be/bAMmKtD_JYA - Anonyymi
Ei ole minulta...samaa mieltä ap
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että pidät jotenkin itsestään selvänä, että keskustelu johtaisi parisuhteeseesn. Mutta miksi keskustella, jos toinen ei ole kiinnostunut?
- Anonyymi
Se vaan pitää itseään parempana, ihanampana, sek sikkäämpänä, lempeämpänä, lämpimämpänä jne kuin kukaan muu voi koskaan olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan pitää itseään parempana, ihanampana, sek sikkäämpänä, lempeämpänä, lämpimämpänä jne kuin kukaan muu voi koskaan olla.
Ehkä hän onkin sitä.
- Anonyymi
En aio lukea enää näitä alotuksia. Veikkaan että pelkkä provo. Ilman tunnisteita - jääköön sivuun
- Anonyymi
Ihana ja kaunis kirjoitus 🥰 minä olen joskus tälle miehelle sanonut, että on tärkeämpi kuin ymmärtää olevansa.. Lieneeköhän unohtanut jo asian.
- Anonyymi
Naimisissa oleva mies ja vielä naisen kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on ihan normaalia ja tervettä touhua!🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä sen tiedät. Älä höpise.
- Anonyymi
En avaa näitä lainkaan
- Anonyymi
Suhteen parhaat hetket ovat peräpeilissä.
- Anonyymi
Auton takavalot eli perävalot vaan vilkkuu haikeasti tai iloisesti riippuu varmaan tilanteesta ja ihmisistä. Joskus itse kokenut hyvin surullisen hetken kun ne vilkkui ja lipui kauas pois. Vaikkei sillä kertaa ollut vielä lopullista niin monia vuosia myöhemmin oli sitten jo se ihan lopullinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton takavalot eli perävalot vaan vilkkuu haikeasti tai iloisesti riippuu varmaan tilanteesta ja ihmisistä. Joskus itse kokenut hyvin surullisen hetken kun ne vilkkui ja lipui kauas pois. Vaikkei sillä kertaa ollut vielä lopullista niin monia vuosia myöhemmin oli sitten jo se ihan lopullinen.
No mitäs sitten jankkaat näitä täällä jos kerta ohi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tarvi hermostua ekan kerran mainitsin asiasta kun aloitus viittasi minusta vähän siihen että kyllä muillakin on asiat jääneet puhumatta mutta anteeksi kun vastasin. Jollakin näköjään erittäin huono päivä. Huih 😳😕.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole todellakaan näitä jankannut käynyt täällä moneen viikkoon enkä kirjoita kuin harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole todellakaan näitä jankannut käynyt täällä moneen viikkoon enkä kirjoita kuin harvoin.
Onhan sulla toi instagram suhde sille sinä kai täällä kirjoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sulla toi instagram suhde sille sinä kai täällä kirjoitat?
Voi kuule en ole ikinä omistanut instaa enkä sellaista tiliä hanki joten teillä on ihmiset ihan sekaisin täällä ja luulette ties keitä ihan vääriksi ihmisiksi. 😃🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule en ole ikinä omistanut instaa enkä sellaista tiliä hanki joten teillä on ihmiset ihan sekaisin täällä ja luulette ties keitä ihan vääriksi ihmisiksi. 😃🤭
Jos olet se keneksi luulen sulla on mutta se on vain yhteydenpitoa varten. Ja kyttäilyä varten. Naisiin pitää yhteys pitää joka saitilla. Jopa kinderissä
Mua se mies ei hämää vaikka aina sanookin " enhän mä nyt vanha ukko mitään niistä mitään tajua" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet se keneksi luulen sulla on mutta se on vain yhteydenpitoa varten. Ja kyttäilyä varten. Naisiin pitää yhteys pitää joka saitilla. Jopa kinderissä
Mua se mies ei hämää vaikka aina sanookin " enhän mä nyt vanha ukko mitään niistä mitään tajua"Missä harhoissa olet oikeasti, olen nuori nainen haloo. Ihan oikeesti joku järki käteen täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä harhoissa olet oikeasti, olen nuori nainen haloo. Ihan oikeesti joku järki käteen täällä.
Eikä ole minkäänlaista tiliä somessa eikä tule enkä harrasta mitään kyttäilyä. Siis uskomatonta miten sekaisin ihmiset täällä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä harhoissa olet oikeasti, olen nuori nainen haloo. Ihan oikeesti joku järki käteen täällä.
Miksi sä vastaat tähän sitten? Ei ole edes juteltu sinun kanssa mutta ok. Onnistuu se täältäkin. Alan sitten feikkaamaa joka tarinassa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole minkäänlaista tiliä somessa eikä tule enkä harrasta mitään kyttäilyä. Siis uskomatonta miten sekaisin ihmiset täällä ovat.
No tää suhteet osio on aivan sairasta porukkaa täynnä. Trollataan aamusta yöhön. Tänne ei kannata pitkäks aikaa jäädä jos on normaali psyykeltään. Täällä hilluu rakkauden kohteestaan katkeroituneet ja muuten vaan kateelliset. Kehitellään kaiken maailman psykoviestejä ihmisten tunteilla pelaamiseen.
- Anonyymi
Voi että, olipa kauniisti kirjoitettu. ❤️
Minulla oli repivä ikävä häntä kohtaan yhdessä vaiheessa ja ajattelin, etten kestä ja nyt on "vain" ikävä. Hauskaa, kuinka pienistä jutuista toinen tulee mieleeni kuten "Tässä tilanteessa hän sanoisi näin" tai mitä hän oikeasti sanoi. Myös hänen naurunsa ja iloisuutensa tulevat mieleeni. Kinastelut kuuluvat elämään.
Kun näemme, niin kapsahdetaan kaulalle. On paljon kaikkea juteltavaa. On kova ikävä. ❤️- Anonyymi
❤️
🤗 - Anonyymi
Olen nainen ei ollut sinulle tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ei ollut sinulle tämä.
Niin sanot, mutta ei täällä ota selvää, mitä sukupuolta joku on, jos ei tuo sitä esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanot, mutta ei täällä ota selvää, mitä sukupuolta joku on, jos ei tuo sitä esille.
Miehiä melkein ovat kumpikin!
- Anonyymi
Kerro hänelle.
Varmasti ikävöi ja kaipaa myös sinua. Takuulla tuntee samoin kuin sinä. Veikkaan, että kyynelehtii lukiessaan hienoa kirjoitustasi. Ehkä hän vain ei uskalla luottaa, että teksti voisi olla tosi juttu. - Anonyymi
Kaunis kirjoitus!!!
https://www.youtube.com/watch?v=INoNAtMCnhA- Anonyymi
Herkistävä laulu🥺
- Anonyymi
Mun oma rakas gubbbeni. Mäkin ajattelen sua ensimmäisenä aamulla ja illalla viimeiseksi. Päivisin hiivit välillä ajatuksiini. Sua vaan rakastan ja odotan koko ajan jotain tapahtuvaksi. Sitä odotellen...❤️🤗😘
- Anonyymi
Ei ollut sinulle. Meillä ei ole ollut yhteisiä huonoja hetkiä.
- Anonyymi
Kuka näitä gubbetrolli viestejä laittaa gubbeko taas itse naisena ilmeisesti. Kyll on guben päässä vikaa ja paljon.
- Anonyymi
Voi Gubbe, Gubbe. Ihana Gubbe, vaikka olisitkin trolli🫀
- Anonyymi
Is this real life? 🍓
- Anonyymi
Tottakai voidaan puhua asiat selväksi vanha gubbe. Mutta sinä teit minulle todella kurjasti. Älä odota ihmeitä.
- Anonyymi
Gubbelson ❤
- Anonyymi
Älä viitsi esittää,tehän olette jatkuvasti tekemisissä.
- Anonyymi
Joo hänellä on nyt instasuhde ei olla oltu sitten varmaan helmikuusta asti edes puhe yhteydessä. Onnellinen hän varmaan on jatkakoon sillä tiellä👍
- Anonyymi
Onko gubella joku instasuhde jonkun naisen kanssa?? Onkohan nyt varmasti ihan aito suhde vai guben itsensä tekemä feikkijuttu?? Harrastaako samaa kun täällä s24 kun kirjoittelee itselleen viestejä naisena. Nyt vaan tekee sitä instassa. Onko naisesta kuvia siellä? Jos kuvien kanssa touhuaa niin on jo todellakin rikollista touhua gubbe.
- Anonyymi
Jutellaan vaan.
- Anonyymi
Ihana, olet ihana Gubbe.
- Anonyymi
Voi voi. Elät päätöksesi kanssa.
- Anonyymi
Chattaa vaan rohkeasti vai eikö se passaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107