opetetaan näin uskomme mutta elämme toisin tuo vapautta uskon elämään voi käydä vaikka kärppä ottelussa ja tienata rahaa seuroissa iskostetaan tässä uskossa ei se usko pelasta ketään vaikka kuinka uskois oikein se pelastuu joka täyttää jumalan tahdon eli onko uskollinen usko ja uskollisuus kaksi täysin eri asiaa voi uskoa vaikka joulu pukkiin lahjavanhurskaus on tekopyhien keksintö ihminen vanhurskautetaan yksin tekojen tähden ei se kuulo mitään auta sehän tulee vasta tekojen jälkeen mitään ei saa ilmaiseksi lestadiolaiset harha oppiset varkaat yrittää vilunki peliä että taivaaseen pääsy olisi helpompaa ne luo takia portteja jota käyttämällä ne yrittää päästä taivaaseen kuten evankeliumi jolla ne pönkittää sitä et taivas paikka olisi taattu
Kaksi nais moralismi lestadiolaisuuden kulma kivi
17
205
Vastaukset
- Anonyymi
usko ilman tekoja on kuollut ja toisekseen tyhmiä neitsyitä on helvetissä puolet jotka pukeutuu hää vaatteisiin mutta teot puuttuvat tahrattomuus oppi ei pelasta ketään "ei yhtään syntiä" on valheellinen sanonta koska se on synti jättääkö jonkun asian tekemättä kokeile nyt elää rikkeetöntä elämää vaikka sen pitäisi näkyä uskon hedelmät teoissa
- Anonyymi
pitääkö sitä laittaa syntiä koko ajan pois ja pitää myös pyytää anteeksi ettei elä niin kun kuuluu se onkin yksi lestadiolaisuuden tapa elää itsekkäästi jos ei ole ketään valvomassa ei tarvita tehdä parannusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitääkö sitä laittaa syntiä koko ajan pois ja pitää myös pyytää anteeksi ettei elä niin kun kuuluu se onkin yksi lestadiolaisuuden tapa elää itsekkäästi jos ei ole ketään valvomassa ei tarvita tehdä parannusta
mut saalemeilla se on helppoaa ,kun kerran sukeltaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
silti lestadiolaiset ei laita edes syntiä pois vaan mennään sunnuntaina kärppä otteluun ja pilkataan synnin tunnossa oikea oppisia uskovaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
silti lestadiolaiset ei laita edes syntiä pois vaan mennään sunnuntaina kärppä otteluun ja pilkataan synnin tunnossa oikea oppisia uskovaisia
ja käydään sukeltelemassa kerran jos toisenkin läheisessä järvessä ja luullaan et isän ja äidin usko pelastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja käydään sukeltelemassa kerran jos toisenkin läheisessä järvessä ja luullaan et isän ja äidin usko pelastaa
tietysti kun usko on skitsofrenia se tarvitsee lääkärin lääke purkista vahvat lääkkeet onhan lääkärin sana jumalan sana näin uskomalla pääsemme kerran perille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietysti kun usko on skitsofrenia se tarvitsee lääkärin lääke purkista vahvat lääkkeet onhan lääkärin sana jumalan sana näin uskomalla pääsemme kerran perille
Skitsofrenia on sairaus siinä missä muutkin sairaudet.
T.kokemusasiantuntija
- Anonyymi
Älä luota lestatiolaisten mieheen, älä ikinä. Pitkältä ajalta kokemuksia näistä herroista jotka naamatusten on erittäinkin mukavia.
Jumala ei pelasta muita kun oman kansansa, Jeesuskella on kaikki valta, ja Hän pelastaa vain omansa.
Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Toisaalta, Isän luokse ei pääse ilman Jeesuksen tuntemista ja kastetta.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Se myös on hyvä tietää, ettei Jumala ole ilmestynyt, eikä sanonut yhtään sanaakaan Pakanoille, vain kolmelle Israelilaiselle.- Anonyymi
muslimit joutuu kaikki helvettiin terve menoa helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muslimit joutuu kaikki helvettiin terve menoa helvettiin
Ihmiselle ei ole annettu tuomiovaltaa, mutta elävä usko täytyy olla, jos mielii taivaaseen, siis Elävä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiselle ei ole annettu tuomiovaltaa, mutta elävä usko täytyy olla, jos mielii taivaaseen, siis Elävä!
enkeli kosketti palavalla hiilellä mun huulia siis elävä on mun usko en voi ottaa sitä muuten kuin on annettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enkeli kosketti palavalla hiilellä mun huulia siis elävä on mun usko en voi ottaa sitä muuten kuin on annettu
se on kauppa tavaraa ihmiset ottaa sen pois silloin ku haluaa se tulee ja menee mutta maksua ei tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kauppa tavaraa ihmiset ottaa sen pois silloin ku haluaa se tulee ja menee mutta maksua ei tule
liekö lestadiolaisten seurakunta oppi kun se pyrkii erottelee ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liekö lestadiolaisten seurakunta oppi kun se pyrkii erottelee ihmisiä
voin luetella lestadiolaisille vain syntejä jos ne älyää tehdä parannuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voin luetella lestadiolaisille vain syntejä jos ne älyää tehdä parannuksen
niissä ihmisissä riittää syntejä yksi on ylpeyden synti
- Anonyymi
Yleviä puheissaan ovat, mutta eivät teot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465681Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492935- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102281- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121972törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151696- 1451295
- 131167
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2591125