Kaksi nais moralismi lestadiolaisuuden kulma kivi

Anonyymi-ap

opetetaan näin uskomme mutta elämme toisin tuo vapautta uskon elämään voi käydä vaikka kärppä ottelussa ja tienata rahaa seuroissa iskostetaan tässä uskossa ei se usko pelasta ketään vaikka kuinka uskois oikein se pelastuu joka täyttää jumalan tahdon eli onko uskollinen usko ja uskollisuus kaksi täysin eri asiaa voi uskoa vaikka joulu pukkiin lahjavanhurskaus on tekopyhien keksintö ihminen vanhurskautetaan yksin tekojen tähden ei se kuulo mitään auta sehän tulee vasta tekojen jälkeen mitään ei saa ilmaiseksi lestadiolaiset harha oppiset varkaat yrittää vilunki peliä että taivaaseen pääsy olisi helpompaa ne luo takia portteja jota käyttämällä ne yrittää päästä taivaaseen kuten evankeliumi jolla ne pönkittää sitä et taivas paikka olisi taattu

17

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

usko ilman tekoja on kuollut ja toisekseen tyhmiä neitsyitä on helvetissä puolet jotka pukeutuu hää vaatteisiin mutta teot puuttuvat tahrattomuus oppi ei pelasta ketään "ei yhtään syntiä" on valheellinen sanonta koska se on synti jättääkö jonkun asian tekemättä kokeile nyt elää rikkeetöntä elämää vaikka sen pitäisi näkyä uskon hedelmät teoissa

• Anonyymi

pitääkö sitä laittaa syntiä koko ajan pois ja pitää myös pyytää anteeksi ettei elä niin kun kuuluu se onkin yksi lestadiolaisuuden tapa elää itsekkäästi jos ei ole ketään valvomassa ei tarvita tehdä parannusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pitääkö sitä laittaa syntiä koko ajan pois ja pitää myös pyytää anteeksi ettei elä niin kun kuuluu se onkin yksi lestadiolaisuuden tapa elää itsekkäästi jos ei ole ketään valvomassa ei tarvita tehdä parannusta

mut saalemeilla se on helppoaa ,kun kerran sukeltaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

silti lestadiolaiset ei laita edes syntiä pois vaan mennään sunnuntaina kärppä otteluun ja pilkataan synnin tunnossa oikea oppisia uskovaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

silti lestadiolaiset ei laita edes syntiä pois vaan mennään sunnuntaina kärppä otteluun ja pilkataan synnin tunnossa oikea oppisia uskovaisia

ja käydään sukeltelemassa kerran jos toisenkin läheisessä järvessä ja luullaan et isän ja äidin usko pelastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja käydään sukeltelemassa kerran jos toisenkin läheisessä järvessä ja luullaan et isän ja äidin usko pelastaa

tietysti kun usko on skitsofrenia se tarvitsee lääkärin lääke purkista vahvat lääkkeet onhan lääkärin sana jumalan sana näin uskomalla pääsemme kerran perille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tietysti kun usko on skitsofrenia se tarvitsee lääkärin lääke purkista vahvat lääkkeet onhan lääkärin sana jumalan sana näin uskomalla pääsemme kerran perille

Skitsofrenia on sairaus siinä missä muutkin sairaudet.
        T.kokemusasiantuntija

• Anonyymi

Älä luota lestatiolaisten mieheen, älä ikinä. Pitkältä ajalta kokemuksia näistä herroista jotka naamatusten on erittäinkin mukavia.

• Jumala ei pelasta muita kun oman kansansa, Jeesuskella on kaikki valta, ja Hän pelastaa vain omansa.

Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Toisaalta, Isän luokse ei pääse ilman Jeesuksen tuntemista ja kastetta.

Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Se myös on hyvä tietää, ettei Jumala ole ilmestynyt, eikä sanonut yhtään sanaakaan Pakanoille, vain kolmelle Israelilaiselle.

• Anonyymi

muslimit joutuu kaikki helvettiin terve menoa helvettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muslimit joutuu kaikki helvettiin terve menoa helvettiin

Ihmiselle ei ole annettu tuomiovaltaa, mutta elävä usko täytyy olla, jos mielii taivaaseen, siis Elävä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiselle ei ole annettu tuomiovaltaa, mutta elävä usko täytyy olla, jos mielii taivaaseen, siis Elävä!

enkeli kosketti palavalla hiilellä mun huulia siis elävä on mun usko en voi ottaa sitä muuten kuin on annettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

enkeli kosketti palavalla hiilellä mun huulia siis elävä on mun usko en voi ottaa sitä muuten kuin on annettu

se on kauppa tavaraa ihmiset ottaa sen pois silloin ku haluaa se tulee ja menee mutta maksua ei tule

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on kauppa tavaraa ihmiset ottaa sen pois silloin ku haluaa se tulee ja menee mutta maksua ei tule

liekö lestadiolaisten seurakunta oppi kun se pyrkii erottelee ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

liekö lestadiolaisten seurakunta oppi kun se pyrkii erottelee ihmisiä

voin luetella lestadiolaisille vain syntejä jos ne älyää tehdä parannuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voin luetella lestadiolaisille vain syntejä jos ne älyää tehdä parannuksen

niissä ihmisissä riittää syntejä yksi on ylpeyden synti

• Anonyymi

Yleviä puheissaan ovat, mutta eivät teot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5681
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      49
      2935
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2615
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2281
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2053
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1972
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1696
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1295
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1167
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      259
      1125
    Aihe