Kaksi nais moralismi lestadiolaisuuden kulma kivi

Anonyymi-ap

opetetaan näin uskomme mutta elämme toisin tuo vapautta uskon elämään voi käydä vaikka kärppä ottelussa ja tienata rahaa seuroissa iskostetaan tässä uskossa ei se usko pelasta ketään vaikka kuinka uskois oikein se pelastuu joka täyttää jumalan tahdon eli onko uskollinen usko ja uskollisuus kaksi täysin eri asiaa voi uskoa vaikka joulu pukkiin lahjavanhurskaus on tekopyhien keksintö ihminen vanhurskautetaan yksin tekojen tähden ei se kuulo mitään auta sehän tulee vasta tekojen jälkeen mitään ei saa ilmaiseksi lestadiolaiset harha oppiset varkaat yrittää vilunki peliä että taivaaseen pääsy olisi helpompaa ne luo takia portteja jota käyttämällä ne yrittää päästä taivaaseen kuten evankeliumi jolla ne pönkittää sitä et taivas paikka olisi taattu

15

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

usko ilman tekoja on kuollut ja toisekseen tyhmiä neitsyitä on helvetissä puolet jotka pukeutuu hää vaatteisiin mutta teot puuttuvat tahrattomuus oppi ei pelasta ketään "ei yhtään syntiä" on valheellinen sanonta koska se on synti jättääkö jonkun asian tekemättä kokeile nyt elää rikkeetöntä elämää vaikka sen pitäisi näkyä uskon hedelmät teoissa

• Anonyymi
        UUSI

pitääkö sitä laittaa syntiä koko ajan pois ja pitää myös pyytää anteeksi ettei elä niin kun kuuluu se onkin yksi lestadiolaisuuden tapa elää itsekkäästi jos ei ole ketään valvomassa ei tarvita tehdä parannusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

pitääkö sitä laittaa syntiä koko ajan pois ja pitää myös pyytää anteeksi ettei elä niin kun kuuluu se onkin yksi lestadiolaisuuden tapa elää itsekkäästi jos ei ole ketään valvomassa ei tarvita tehdä parannusta

mut saalemeilla se on helppoaa ,kun kerran sukeltaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

silti lestadiolaiset ei laita edes syntiä pois vaan mennään sunnuntaina kärppä otteluun ja pilkataan synnin tunnossa oikea oppisia uskovaisia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

silti lestadiolaiset ei laita edes syntiä pois vaan mennään sunnuntaina kärppä otteluun ja pilkataan synnin tunnossa oikea oppisia uskovaisia

ja käydään sukeltelemassa kerran jos toisenkin läheisessä järvessä ja luullaan et isän ja äidin usko pelastaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja käydään sukeltelemassa kerran jos toisenkin läheisessä järvessä ja luullaan et isän ja äidin usko pelastaa

tietysti kun usko on skitsofrenia se tarvitsee lääkärin lääke purkista vahvat lääkkeet onhan lääkärin sana jumalan sana näin uskomalla pääsemme kerran perille

• Anonyymi
      UUSI

Älä luota lestatiolaisten mieheen, älä ikinä. Pitkältä ajalta kokemuksia näistä herroista jotka naamatusten on erittäinkin mukavia.

• UUSI

Jumala ei pelasta muita kun oman kansansa, Jeesuskella on kaikki valta, ja Hän pelastaa vain omansa.

Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Toisaalta, Isän luokse ei pääse ilman Jeesuksen tuntemista ja kastetta.

Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Se myös on hyvä tietää, ettei Jumala ole ilmestynyt, eikä sanonut yhtään sanaakaan Pakanoille, vain kolmelle Israelilaiselle.

• Anonyymi
        UUSI

muslimit joutuu kaikki helvettiin terve menoa helvettiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

muslimit joutuu kaikki helvettiin terve menoa helvettiin

Ihmiselle ei ole annettu tuomiovaltaa, mutta elävä usko täytyy olla, jos mielii taivaaseen, siis Elävä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiselle ei ole annettu tuomiovaltaa, mutta elävä usko täytyy olla, jos mielii taivaaseen, siis Elävä!

enkeli kosketti palavalla hiilellä mun huulia siis elävä on mun usko en voi ottaa sitä muuten kuin on annettu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

enkeli kosketti palavalla hiilellä mun huulia siis elävä on mun usko en voi ottaa sitä muuten kuin on annettu

se on kauppa tavaraa ihmiset ottaa sen pois silloin ku haluaa se tulee ja menee mutta maksua ei tule

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se on kauppa tavaraa ihmiset ottaa sen pois silloin ku haluaa se tulee ja menee mutta maksua ei tule

liekö lestadiolaisten seurakunta oppi kun se pyrkii erottelee ihmisiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

liekö lestadiolaisten seurakunta oppi kun se pyrkii erottelee ihmisiä

voin luetella lestadiolaisille vain syntejä jos ne älyää tehdä parannuksen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

voin luetella lestadiolaisille vain syntejä jos ne älyää tehdä parannuksen

niissä ihmisissä riittää syntejä yksi on ylpeyden synti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1570
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe