opetetaan näin uskomme mutta elämme toisin tuo vapautta uskon elämään voi käydä vaikka kärppä ottelussa ja tienata rahaa seuroissa iskostetaan tässä uskossa ei se usko pelasta ketään vaikka kuinka uskois oikein se pelastuu joka täyttää jumalan tahdon eli onko uskollinen usko ja uskollisuus kaksi täysin eri asiaa voi uskoa vaikka joulu pukkiin lahjavanhurskaus on tekopyhien keksintö ihminen vanhurskautetaan yksin tekojen tähden ei se kuulo mitään auta sehän tulee vasta tekojen jälkeen mitään ei saa ilmaiseksi lestadiolaiset harha oppiset varkaat yrittää vilunki peliä että taivaaseen pääsy olisi helpompaa ne luo takia portteja jota käyttämällä ne yrittää päästä taivaaseen kuten evankeliumi jolla ne pönkittää sitä et taivas paikka olisi taattu
Kaksi nais moralismi lestadiolaisuuden kulma kivi
15
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
usko ilman tekoja on kuollut ja toisekseen tyhmiä neitsyitä on helvetissä puolet jotka pukeutuu hää vaatteisiin mutta teot puuttuvat tahrattomuus oppi ei pelasta ketään "ei yhtään syntiä" on valheellinen sanonta koska se on synti jättääkö jonkun asian tekemättä kokeile nyt elää rikkeetöntä elämää vaikka sen pitäisi näkyä uskon hedelmät teoissa
- AnonyymiUUSI
pitääkö sitä laittaa syntiä koko ajan pois ja pitää myös pyytää anteeksi ettei elä niin kun kuuluu se onkin yksi lestadiolaisuuden tapa elää itsekkäästi jos ei ole ketään valvomassa ei tarvita tehdä parannusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pitääkö sitä laittaa syntiä koko ajan pois ja pitää myös pyytää anteeksi ettei elä niin kun kuuluu se onkin yksi lestadiolaisuuden tapa elää itsekkäästi jos ei ole ketään valvomassa ei tarvita tehdä parannusta
mut saalemeilla se on helppoaa ,kun kerran sukeltaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
silti lestadiolaiset ei laita edes syntiä pois vaan mennään sunnuntaina kärppä otteluun ja pilkataan synnin tunnossa oikea oppisia uskovaisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
silti lestadiolaiset ei laita edes syntiä pois vaan mennään sunnuntaina kärppä otteluun ja pilkataan synnin tunnossa oikea oppisia uskovaisia
ja käydään sukeltelemassa kerran jos toisenkin läheisessä järvessä ja luullaan et isän ja äidin usko pelastaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja käydään sukeltelemassa kerran jos toisenkin läheisessä järvessä ja luullaan et isän ja äidin usko pelastaa
tietysti kun usko on skitsofrenia se tarvitsee lääkärin lääke purkista vahvat lääkkeet onhan lääkärin sana jumalan sana näin uskomalla pääsemme kerran perille
- AnonyymiUUSI
Älä luota lestatiolaisten mieheen, älä ikinä. Pitkältä ajalta kokemuksia näistä herroista jotka naamatusten on erittäinkin mukavia.
Jumala ei pelasta muita kun oman kansansa, Jeesuskella on kaikki valta, ja Hän pelastaa vain omansa.
Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Toisaalta, Isän luokse ei pääse ilman Jeesuksen tuntemista ja kastetta.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Se myös on hyvä tietää, ettei Jumala ole ilmestynyt, eikä sanonut yhtään sanaakaan Pakanoille, vain kolmelle Israelilaiselle.- AnonyymiUUSI
muslimit joutuu kaikki helvettiin terve menoa helvettiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
muslimit joutuu kaikki helvettiin terve menoa helvettiin
Ihmiselle ei ole annettu tuomiovaltaa, mutta elävä usko täytyy olla, jos mielii taivaaseen, siis Elävä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiselle ei ole annettu tuomiovaltaa, mutta elävä usko täytyy olla, jos mielii taivaaseen, siis Elävä!
enkeli kosketti palavalla hiilellä mun huulia siis elävä on mun usko en voi ottaa sitä muuten kuin on annettu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
enkeli kosketti palavalla hiilellä mun huulia siis elävä on mun usko en voi ottaa sitä muuten kuin on annettu
se on kauppa tavaraa ihmiset ottaa sen pois silloin ku haluaa se tulee ja menee mutta maksua ei tule
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se on kauppa tavaraa ihmiset ottaa sen pois silloin ku haluaa se tulee ja menee mutta maksua ei tule
liekö lestadiolaisten seurakunta oppi kun se pyrkii erottelee ihmisiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
liekö lestadiolaisten seurakunta oppi kun se pyrkii erottelee ihmisiä
voin luetella lestadiolaisille vain syntejä jos ne älyää tehdä parannuksen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voin luetella lestadiolaisille vain syntejä jos ne älyää tehdä parannuksen
niissä ihmisissä riittää syntejä yksi on ylpeyden synti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769