Onko pyhäjärvi-haapajärvi-pihtipudas lähistöllä motocrossirataa? Poikaa innostaisi kokeilla oikealla radalla kurvailemassa kun nyt vain tunkiota kiertänyt. Linkkiä/hinnastoa ym radasta tietoa jos on laittaa. Kiitoksia etukäteen
Crossirata
12
417
Vastaukset
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Huhuh, pienestä se show alkaa, näistä ei tule isiä koskaan, jotka opetetaan jatkamaan leikkiä aikuisikään...
- Anonyymi
Mankola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mankola.
Saako makkaraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako makkaraa?
Pihvin söisin kerran vuodessa.
Tuota melua ei kaivata.
- Anonyymi
Pyhäjärvi tarvitsee oman rossiradan sillä tänne tulee niitä rossareita kun olisi oma rata.
- Anonyymi
Tuo on muuten totta
- Anonyymi
Nus nus nussitaan
- Anonyymi
Paikalliset naiset ei pidä itsestään huolta. Missä syy?
- Anonyymi
Persuilla pitää olla lapsia.
- Anonyymi
Voisko kaivokselle perustaa grossiradan?....ainakin ennen siellä ajeltiin umpyrää... Samat autot kierti kaivoksenalueella ympyrää ja ainaku autot ajo vastaan ni vedettiin kättä lippaan... Kymmeniä kertoja päivässä samat tervehti toisiaan... Herratki tervehti työmiehiä va kun Pyhäsalmessa tuli kaivoksen herra vastaan ni ei käpälä noussut, ylpeenä ohi, nokka pystyssä...
- Anonyymi
Onko näin, että Pyhäjärvellä ei ole toimijoita, on ideoita? Kannatan kolmemn koplaa
Krossiradan suhteen Mankolaan.
Mielipide henkilöltä, joka ei tunne tätä lajia. Tuntuu vain hyvältä-- elämältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023