Pommikoneääninen auto kuuluu yli 10 kilometriä ja pakoputkenpauke auto kuuluu myös 10 kilometriä.
Pommikone ja pakoputkenpauke autot
23
459
Vastaukset
- Anonyymi
Ryssiä taitavat ne autot olla, kuulostavat niiltä ainakin!
- Anonyymi
Moottoripyöräjengi bändidos tekee mustia ympyröitä asfalttiin, onko näkynyt? Meillä päin joskus oli Mäntykadullakin!
- Anonyymi
Bandiitteja ei siellä tuppukylässä näy.
- Anonyymi
No on täällä ainakin pari pappatuntunturia, kuskeilla nahkaliivit missä lukee MC Sotkamo
- Anonyymi
Olen kuullut, että musta Audi ja punainen Majori traktori olisivat syytteessä!
- Anonyymi
Lehmänsarvetko?
- Anonyymi
Onhan he ikänsä hoitaneet virkojaan valittamalla vaan, kai loppunsa edellä vihdoinkin. Joka paikassa suunna päänä perseessä olleet hoitamassa virkojaan, Satakunta olematonta virkaa, puheenjohtajuutta, omistajuutta, toimimitusjohtajuutta, lehtitaloja, radioita, monta puoluetta samassa perheessä, poliisitkin mukana heidän jengeissään ym.
- Anonyymi
Koko heidän sukunsa melkein myös!
- Anonyymi
Kunnanvaltuustosta kenkää vaan!
- Anonyymi
Kieron poliitikon kengän voi palauttaa Valtiolle!!!
- Anonyymi
Huonolla poliitikolla on todellakin kierot kengät.
- Anonyymi
Pikku poliisi laittaa ison petäjän talon postilaatikolle. Ei sovikaan postilaatikkoon?
- Anonyymi
Amerikkalaisten ilmavoimien pommikone talon päällä on valtava. Voi ilmestyä talon katolle. Sotkamolaisen olemattoman poliisin Sepi, Susi, Kemppainen poliisiauto kulkee hitaasti pakilla alamäkeen.
- Anonyymi
Joku rikollinen tai ulkomainen poliisiauto oli tänään parkissa Sotkamossa, riisuin sen rekisterikilvistä ajankuluksi, mitäpä kyttä jättää poliisiautonsa näkyville eteeni.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä mahdollisimman paljon paskan ruskeita allekirjoituksia, leimoja papereihin ja sopimuksia. Mitä enemmän tekee niitä, niin sitä nopeammin asiat selviää ja etenevät. Paljon on viranhaltijoita ja virastoja käytössä, nekin osaltaan paskan ruskeita työntekijöineen.
- Anonyymi
Mitä enemmän tekee paskan ruskeita papereita, sopimuksia ja päätöksiä, niin paremmin asioiden hoito sujuu, ei sekoa oma pää ollenkaan.
- Anonyymi
Amerikkalaisen taistelurikospoliisiviran omaava henkilö ei tee sopimuksia ja allekirjoituksia ollenkaan.
- Anonyymi
Paskan ruskean henkilön Kannattaa tehdä paskan ruskeita papereita, sopimuksia ja allekirjoituksia joka paskan ruskeaan virastoon paskan ruskealle virkailijalle, pää pysyy selkeämpänä ajatuksiltaan.
- Anonyymi
Ajatus hyvä!
- Anonyymi
Virkamiehen tai -naisen viraston paperissa tai sähköpostissa on 100 sivua virastotekstiä ja lisäksi asiana 10 000 sivua ruskeaa puppua. Yksityisen siviilihenkilön asioista puuttuu 100 sivua sivua virastotekstiä, mutta ruskeaa puppua on 10 000 sivua.
- Anonyymi
Samat paska kikkareet vuodesta vuoteen jauhaa katuja sekä huudattavat romujaan.!
Eikö oikeasti ole muuta tekemistä ihmisillä??
Samoin tuo ihme tori kyttääminen näyttää olevan myös sotkamolaisten juippien verissä. - Anonyymi
Tiedoksi että Sotkamon kirkon parkkia valvoo kamerat
- Anonyymi
Se se vasta noloa onkin,että yli nelikymppinen ajelee pilistä samaan malliin ku öbaut 25v.sitten...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2253140Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa131906Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4231407Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221366Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151345- 1081200
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5041193- 1121192
- 46954
- 66944