Pommikone ja pakoputkenpauke autot

Anonyymi-ap

Pommikoneääninen auto kuuluu yli 10 kilometriä ja pakoputkenpauke auto kuuluu myös 10 kilometriä.

23

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ryssiä taitavat ne autot olla, kuulostavat niiltä ainakin!

• Anonyymi

Moottoripyöräjengi bändidos tekee mustia ympyröitä asfalttiin, onko näkynyt? Meillä päin joskus oli Mäntykadullakin!

• Anonyymi

Bandiitteja ei siellä tuppukylässä näy.

• Anonyymi

No on täällä ainakin pari pappatuntunturia, kuskeilla nahkaliivit missä lukee MC Sotkamo

• Anonyymi

Olen kuullut, että musta Audi ja punainen Majori traktori olisivat syytteessä!

• Anonyymi

Lehmänsarvetko?

• Anonyymi

Onhan he ikänsä hoitaneet virkojaan valittamalla vaan, kai loppunsa edellä vihdoinkin. Joka paikassa suunna päänä perseessä olleet hoitamassa virkojaan, Satakunta olematonta virkaa, puheenjohtajuutta, omistajuutta, toimimitusjohtajuutta, lehtitaloja, radioita, monta puoluetta samassa perheessä, poliisitkin mukana heidän jengeissään ym.

• Anonyymi

Koko heidän sukunsa melkein myös!

• Anonyymi

Kunnanvaltuustosta kenkää vaan!

• Anonyymi

Kieron poliitikon kengän voi palauttaa Valtiolle!!!

• Anonyymi

Huonolla poliitikolla on todellakin kierot kengät.

• Anonyymi

Pikku poliisi laittaa ison petäjän talon postilaatikolle. Ei sovikaan postilaatikkoon?

• Anonyymi

Amerikkalaisten ilmavoimien pommikone talon päällä on valtava. Voi ilmestyä talon katolle. Sotkamolaisen olemattoman poliisin Sepi, Susi, Kemppainen poliisiauto kulkee hitaasti pakilla alamäkeen.

• Anonyymi

Joku rikollinen tai ulkomainen poliisiauto oli tänään parkissa Sotkamossa, riisuin sen rekisterikilvistä ajankuluksi, mitäpä kyttä jättää poliisiautonsa näkyville eteeni.

• Anonyymi

Kannattaa tehdä mahdollisimman paljon paskan ruskeita allekirjoituksia, leimoja papereihin ja sopimuksia. Mitä enemmän tekee niitä, niin sitä nopeammin asiat selviää ja etenevät. Paljon on viranhaltijoita ja virastoja käytössä, nekin osaltaan paskan ruskeita työntekijöineen.

• Anonyymi

Mitä enemmän tekee paskan ruskeita papereita, sopimuksia ja päätöksiä, niin paremmin asioiden hoito sujuu, ei sekoa oma pää ollenkaan.

• Anonyymi

Amerikkalaisen taistelurikospoliisiviran omaava henkilö ei tee sopimuksia ja allekirjoituksia ollenkaan.

• Anonyymi

Paskan ruskean henkilön Kannattaa tehdä paskan ruskeita papereita, sopimuksia ja allekirjoituksia joka paskan ruskeaan virastoon paskan ruskealle virkailijalle, pää pysyy selkeämpänä ajatuksiltaan.

• Anonyymi

Ajatus hyvä!

• Anonyymi

Virkamiehen tai -naisen viraston paperissa tai sähköpostissa on 100 sivua virastotekstiä ja lisäksi asiana 10 000 sivua ruskeaa puppua. Yksityisen siviilihenkilön asioista puuttuu 100 sivua sivua virastotekstiä, mutta ruskeaa puppua on 10 000 sivua.

• Anonyymi

Samat paska kikkareet vuodesta vuoteen jauhaa katuja sekä huudattavat romujaan.!
      Eikö oikeasti ole muuta tekemistä ihmisillä??
      Samoin tuo ihme tori kyttääminen näyttää olevan myös sotkamolaisten juippien verissä.

• Anonyymi

Tiedoksi että Sotkamon kirkon parkkia valvoo kamerat

• Anonyymi

Se se vasta noloa onkin,että yli nelikymppinen ajelee pilistä samaan malliin ku öbaut 25v.sitten...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      3140
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      13
      1906
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      423
      1407
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1366
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      215
      1345
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      108
      1200
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      504
      1193
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      112
      1192
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46