Tarkoituksella provosoiva otsikko.
Tarkoitus saada ihmiset kertomaan kokemuksista.
Itsellä oli 8 kk raskas jakso, jonka aikana soitin ehkä noin 10 eri näkijälle. Kahdella näistä kävin. Nyt tilanne parempi. Halusin kuuntelua ja tukea, sain itkeä itkut. Koin hyväksi saamani tuen. Tietysti halusin myös tilanteeseen valaistusta. En kuvitellut, että näkijä/meedio ratkaisee asian vaan kysyin, että varoitetaanko jostakin.
Nyt tästä 2 vuotta aikaa. Tilanne edelleen polkee paikallaan paitsi että työasioissa lähes kaikki on jo toteutuneet kuten näkijät sanoivat. En ollut vaihtamassa työtä, paikkakuntaa, aloittamassa opiskelua tuolloin.. mutta alle 2 vuodessa kaikki tapahtuivat.
Sanoin tilanteen ihmissuhteiden osalta polkevan paikallaan mutta silti on tapahtunut paljon muutoksia, jotka periaatteessa ovat askeleita siihen suuntaan, mitä näkijät lupailivat.
Haluan asiallisia kokemuksia siitä, kuinka moni niistä, joille olet elämäsi aikana soittanut, on tiennyt.
Esim että elämän ajalta viidestä kokemus mutta vain 1 tiennyt. Tai 3/5 sanoneet saman.
Itsellä on tilanne, että 3-4 sanonut identtisesti. Muut epämääräisemmin (kuvailleet henkilöiden motiivien taustoja/luonteita). Sitten 1-2 ihan eri lailla.
Jos soitan 20 ennustajalla, kuinka moni osuu oikeaan?
Anonyymi-ap
1
131
Vastaukset
- Anonyymi
Eli menee sattuman piikkiin. Ihmiset nyt ovat niin samanlaisia että heille voi yleisluontoisen ennustuksen antaa ja se pätee 60 prosenttiin ihmisistä. Joskushan oli tämä ohjelmakin missä kaikille annettiin sama horoskooppi luonneanalyysi ja kaikki olivat aivan ihmeissään miten se sopi juuri hänelle aivan kuin minä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355