laittaa sellaisen yleisluontoisen, mahdollisimman tylyn torjuntaviestin? Jos osaat olla loukkaava, sekin olisi tosi hyvä. Ehkä mä sitten lopultakin tokenisin. Tiedän, että mun pitäisi ihan omalla järjelläni kyetä ymmärtämään se että mun pitää lopettaa haaveilu ja keskittyä vain tähän omaan elämääni, eikä tehdä tästä ongelmaa sinulle, pahoittelut.
Voisitko kaiken varalta
46
594
Vastaukset
- Anonyymi
Laita ensin se lähestymisviesti, että voin tylysti torjua sinut.
- Anonyymi
Mä nyt yritän välttää tässä sitä että sotkisin ketään muuta näihin sisäisiin ja itseaiheutettuihin ongelmiini.
- Anonyymi
Olet ällö ja ruma
- Anonyymi
Lisää tätä, kiitos, nyt on oikea asenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää tätä, kiitos, nyt on oikea asenne.
Nyt Kuulostaa et tykkäät
Ei sun kuuluisi kiittää siitä et joku käyttäydy huonosti
Tai tykätä noista
Sivusta
- Anonyymi
Niin kenelle sä näitä kommentoit? Joku tunniste.
- Anonyymi
Minä ainakin aina mietin vain sua hyvää yötä 💜
- Anonyymi
Olet tosi kamala, et yhtään seksikäs etkä komea. En ajattele sua ollenkaan, en tosiaan joka hetki, en todellakaan!!! Ja viimeksi kun nähtiin, muutama päivä sitten, en mennyt ollenkaan sekaisin enkä valvonut aamuyöhön ajatellen sua, vaan ajattelin jotain ihan muuta!
Tänäkään viikonloppuna et ole yhtään mielessä, vaan olen rallatellut menemään ja tanssinut korkkarit kattoon. Yhtään en ole sua lähivuosina miettinyt, hyvä kun nimeäsi edes muistan. Ikinä en ole lähestynyt enkä lähesty. Katson aina pois, jos näen sut. Kuka edes oot? En edes muista!
Nainen- Anonyymi
Ihana <3
- Anonyymi
Sivusta sanon että ei kovin vakuuttavaa. 😁
- Anonyymi
Ei minulta, mutta jos olen mielestäsi ällö ja ruma, niin kestän mielipiteen.
- Anonyymi
Minusta tuntuisi pahalta kuulla tuollaista.
- Anonyymi
Niin jotkut miehet vaan innostuu ku saavat tylyä ja rumaa ryöpytystä mutta sitte voiski miettiä
Pitääkö heittyä älläsöpöksi... Tai leikkiä uskovaista hetki. Juoksiskohan sitte äkkii karkuun xD
Terkuin Domina
- Anonyymi
Hetken miettimisen jälkeen tuli mieleen jotakin mitätöivää mutta sitten jarrutin ja pakitin. Pyydät jotakin sellaista, mikä sotii luonnettani ja tapojani vastaan ja näin ollen en voi, enkä varsinkaan halua toteuttaa pyyntöäsi. Mieheltä, kuin hänelle.
- Anonyymi
En pyytäisin ellen tosiaan tarvitsisi sellaista ravistelua. Ei kai toiveen toteuttaminen ole periaatteittesi vastaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pyytäisin ellen tosiaan tarvitsisi sellaista ravistelua. Ei kai toiveen toteuttaminen ole periaatteittesi vastaista?
Pyyntösi on minulle kohtuuton. Kainon ovelasti kyllä pyrit kävelemään periaatteideni yli. Ei. Nyt ei onnistu. Samalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyntösi on minulle kohtuuton. Kainon ovelasti kyllä pyrit kävelemään periaatteideni yli. Ei. Nyt ei onnistu. Samalta.
Koska viimeksi pyysin jotain? Mielestäni en pyydä kohtuuttomia, mutta ei sitten, en halua olla vaivaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi pyysin jotain? Mielestäni en pyydä kohtuuttomia, mutta ei sitten, en halua olla vaivaksi.
Et ole aiemmin koskaan pyytänyt mitään ja kyllä, nyt pyydät kohtuuttomia, jotta sinun on helpompi irtautua ja ymmärrän tarkoituksesi mutta tässä en jousta. Tiedät varsin hyvin, ettet ole vaivaksi. Samalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole aiemmin koskaan pyytänyt mitään ja kyllä, nyt pyydät kohtuuttomia, jotta sinun on helpompi irtautua ja ymmärrän tarkoituksesi mutta tässä en jousta. Tiedät varsin hyvin, ettet ole vaivaksi. Samalta.
Hohhoijaa. Tiedät hyvin ettei me tunneta, minä en ole se ketä ajattelet, etkä sinä hän - ja hän ei varmastikaan kieltäytyisi näin helposta tehtävästä. Mutta, kun kerran sillä ei ole väliä - on hyvin, hyvin epätodennäköistä ettäkö se oikea ihmisesi lukisi näitä - niin etkö voisi vähän leikkiä mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Edelleen, tällaisesta jankkauksesta ei ole mulle mitään apua, päinvastoin. :/ )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa. Tiedät hyvin ettei me tunneta, minä en ole se ketä ajattelet, etkä sinä hän - ja hän ei varmastikaan kieltäytyisi näin helposta tehtävästä. Mutta, kun kerran sillä ei ole väliä - on hyvin, hyvin epätodennäköistä ettäkö se oikea ihmisesi lukisi näitä - niin etkö voisi vähän leikkiä mukana?
Ehdinkö jo pitkästyttää :) niin, mikä nyt kenellekin helppo tehtävä. On minullekin helppoa jokin sellainen, mikä ei ole ns. normaalisti odotettavaa. Voisin leikkiä mutta valitettavasti pilaan tämän leikin pitämällä periaatteistani kiinni, jopa täällä bittiäärettömyydessä. Toivon, että noista muista vastauksista löytyy sinulle lohtua. Samalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdinkö jo pitkästyttää :) niin, mikä nyt kenellekin helppo tehtävä. On minullekin helppoa jokin sellainen, mikä ei ole ns. normaalisti odotettavaa. Voisin leikkiä mutta valitettavasti pilaan tämän leikin pitämällä periaatteistani kiinni, jopa täällä bittiäärettömyydessä. Toivon, että noista muista vastauksista löytyy sinulle lohtua. Samalta.
En ole pitkästynyt, hieman väsynyt ja toivoton vain. On niin tyhmää (ja noloa) pitää kiinni jostain sellaisesta mikä on varmasti vahingollista, vain koska pelkää että vaihtoehdot ovat vielä pahempia. Tai mistä minä tiedän, paljonko valinnanvapautta minulla tässä addiktiossa edes on. Minkä takia kaikki on aina niin pelottavaa?
Toivottavasti sinulla on parempi onni jne. sitten jos/kun haluat täältä pois. Kiitos kuitenkin.
- Anonyymi
Toivon sinulle vain pahaa.
- Anonyymi
Olethan katkera? Kerro siitä!
- Anonyymi
Oot sää kyllä vähän kummallinen tyyppi. Ei voi niin ku puhua suoraan ollenkaan...
- Anonyymi
Varmasti, ja ei varmastikaan. Kuinka paljon se harmittaa sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti, ja ei varmastikaan. Kuinka paljon se harmittaa sinua?
Paljon tietenkin
- Anonyymi
Miks omista tunteista on niin vaikea avautua, onko ne sitten lapsena ohitettu liikaa? Nämä on niin yksinkertaisia mutta silti vaikeita asioita ymmärtää.
- Anonyymi
Olisi tietysti helppoa vedota lapsuuden kokemuksiin mutta mielestäni totta toinen puoli. Palikat alkaa rakentua vaahtosammuttimen kokoisena ja ainakin omalla kohdallani jouduin omaksumaan ja en tiedä oliko se nyt tietoista opettelua vaan, ennemminkin tilanteen seuraamaa vaistomaista toimintaa, mutta omaksumaan puhumattoman ja hymyttömän naamion. Voisi vedota myös aikauden tapoihin mutta jokatapauksessa lopputulos lienee tyhjentävä. Missä nyt olen ja millä elämän asenteella.
- Anonyymi
Hei, muistatko miten olimme niin pienii, et maton reunalla alkoi heiluteltiin.....?
https://m.youtube.com/watch?v=ubCho9_pTPM- Anonyymi
Jalkoi, morjens.
- Anonyymi
En mä ihan niin pienikokoinen ole ollut koskaan, en ainakaan itse muista sellaista.
- Anonyymi
Ei ole syytä torjua! Illalla iski outo olo. Aloin miettimään että onko sulla kaikki hyvin? Mä taistelen taas mikä ei uutta. Nuku hyvin oma rakas kaivattuni. No worries just love ⚓🙏
- Anonyymi
Tämä ei siis ole mikään kömpelö yritys kalastella löperöitä rakkaudentunnustuksia, vaan ihan vilpitön ja suorasanainen toive. Ei pitäisi olla paljoa pyydetty, palstalla esitellään usein niin rumaa kieltä ja mieltä, että luulisi nyt jotain edes irtoavan...
- Anonyymi
Täällä luulen kirjoittelevani jollekkin mutta todellisuudessa se voi olla täysin harhaa ja kuvitelmaa.
- Anonyymi
Se ei pelkästään voi olla harhaa, se ON sitä palstaharhaa, harmittoman tuntuista mutta yllättävän koukuttavaa.
- Anonyymi
Ei välttämättä
- Anonyymi
Voiko lapselle luvata, että mennään viikonloppuna huvipuistoon ja viikonloppuna sanoa, että ei ole mitään puhetta ollutkaan sellaisesta, kuvittelet vain.
- Anonyymi
Kyllä voi? Ei varmaan pitäisi.
- Anonyymi
Hienosti kiteytit😃👏👏👏👏siinä on mun koko elämä en ole vielä tavannut sitä oikeaa miestä joka puhuisi totta. Joka päivä. Wau🌞
Kiitos sinulle💜kuka oletkaan😊
- Anonyymi
Olen kirjottanut niitä jo niin monta, emmä jaksa enää.
- Anonyymi
Sun mielikuvutus on niin käsittämätön, että ei varmaan monella ole, vaikka se varmaan on tietynlainen ongelmakin.
- Anonyymi
No tähän mennessä siitä on ollut selvästi enemmän haittaa kuin hyötyä.
- Anonyymi
En laita turhaan omaa aloitusta, mutta saa myös laittaa rumaa ja ilkeää kommenttia, jotta en jaksa enää käydä täällä palstalla. Jospa jäisi enemmän aikaa oikeisiin juttuihin.
- Anonyymi
Siis minulle saa laittaa tylyjä kommentteja myös.
- Anonyymi
Nimenomaan.
Mun tilannehan on se, että jos mä tietäisin että hän haluaisi olla yhteyksissä jossain oikean elämän puolella, en mä täällä tuhlaisi aikaani. Mutta kun asiat ovat niin kuin ovat, niin mä kirjoittelen tänne, ja joskus myös kuvittelen hänen vastaavan jotain. Säälittävää touhua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849