Kun näet kaivattusi?
Mitä ajattelet yleensä
50
705
Vastaukset
- Anonyymi
Emme näe.
- Anonyymi
Miksi emme näe.
- Anonyymi
Et tuo rakastaa mua. On hän kyllä ihana. Suloinen. Herkkää rakkautta ❤️
- Anonyymi
Sitä, että kuinka komea on mies ja pyytäispä kahville.
- Anonyymi
Kiero noita-akka! Nokkava! Itsekäs! Manipuloiva! Kasvoista silmiä ja nenää lukuunottamatta kaunis, mutta vartalo ei imartele.
- Anonyymi
Rumaa on helppo haukkua………
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumaa on helppo haukkua………
En haukkunut! Olin raa’an rehellinen!
- Anonyymi
Reps
- Anonyymi
Hae sinä kahvipannusi ja luutiseni voit sitten lentää Kyöpelinvuorelle
- Anonyymi
Ennen: ihanaa, siinä hän on. Jäisipä hän juttelemaan pidemmäksi aikaa. Voitaispa jutella jotain kaksinkin.
Nyt: Apua, siinä hän on. Hänellä on kaikki aseet haavoittaa mua. Hän tietää, että olen ihastunut, vaikken saisi. Miten selviydyin tästä? Mitä tuo katse tarkoittaa, mitä iskua hän suunnittelee? Mitä noissa puheissa on rivien väleissä?
😔- Anonyymi
Miksi hän haluaisi toiselle mitään ikävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän haluaisi toiselle mitään ikävää?
En tiedä. Hän on vähän arvaamaton. Hän on katkera siitä että olen saanut hänetkin vähän sekaisin? Hän on vetänyt muita minua vastaan.
- Anonyymi
Pyöreä peba siellä uuuuh. Tulis nyt puhuun ihan rohkeasti vaan. Sitten taas tulee useiden päivien ero.
- Anonyymi
Aina kun tilaisuus koittaa. Kyllä katson uuuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kaapu laittaa ettet erota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan perus peppu se on 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kaapu laittaa ettet erota
Laita sexy musta paita. Ei kaapua. Muuten pitää tulla käsikopeloimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan perus peppu se on 😏
Uuuh ihana se on special peba
- Anonyymi
Kerran näin. Ihan tavallisen näköinen mies ajattelin, mut kun pääsin " kurkistamaan" sieluun vautsi olin kuin taivaassa. Ikinä ennen ei ole moista kokenut. No vaikka en koskaan enään näkisi kaivattuani, on hän rukouksissani. Toivon hänelle pelkkää hyvää tulevaisuuteen ja ennenkaikkea rakkautta! Kauniita unia ja oman kullan kuvia omalle kaivatulleni! ⚓🩷🙏
- Anonyymi
Että, no onpas yllättävää taas.
- Anonyymi
Hänen, miehen silmiin katsominen tuntuu nykyään siltä kuin hän olisi täysin alasti. Fyysisesti ja henkisesti. Se tuntuu hyvältä
🩷🖤- AnonyymiUUSI
Voitaispa olla nakuina kaksin peitonalla irl M naisen kanssa
- Anonyymi
Voi ei, se on hän 😳🫣Toivottavasti se ei huomannut mua😬 Siirryn kauemmas, jotta hän ei tulisi lähelleni 😬 Vaikka katseemme kohtaisivat, jätän hänet silti huomiotta ja menen pois 😬🫡
- Anonyymi
Äkkiä ovi kiinni vielä
- Anonyymi
Ujostuttaa😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujostuttaa😌
Ei, halveksuntaa 🙂↔️
- Anonyymi
Olet kuin kaivattuni, mies 🫠Hän oli tuollainen ennen. Silloin minä en pelännyt. Nyt osat on vaihtuneet 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, halveksuntaa 🙂↔️
Niinkö kuvittelet?☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujostuttaa😌
Tuu nyt rohkeesti vaan lähelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, halveksuntaa 🙂↔️
En halveksu sinua😞❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö kuvittelet?☹️
Kyllä. Näin minä ajattelen ja näin minä toimin. Ja olen nainen 💁🏼♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halveksu sinua😞❤️🔥
No, kirjoitan itsestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli halveksut kaivattuasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa, vaikka blondi minäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli halveksut kaivattuasi?
En kaipaa sitä enää. Mut kyllä, mies, jota kohtaan mulla oli tunteita ~1,5 vuotta, voi pettää ja herättää nyt sellaisia tunteita 💁🏼♀️
- Anonyymi
Miltä tuntuisi tulla hänen suuhunsa.
- Anonyymi
Oon muuten aika hyvä siinä hommassa, ei kestäisi kauan 😌
- Anonyymi
Että toi ei edes tiedä että tykkään siitä.
- Anonyymi
Oletko peitellyt tunteita miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko peitellyt tunteita miksi
En mitenkään tarkoituksella vaan ihan luonnollisesti yrittänyt olla ajattelematta. Toki vaikea ajatuksiaan kontrolloida mutta yrittänyt olla ruokkimatta ajatusta.
- Anonyymi
Saispa ottaa syliin ja hetken tuijottaa ruskosilmiin, sitten pusu poskelle.
- Anonyymi
Se mies saa mut sekasi yhä uudelleen vaikka vuodet vierii... Hänessä on sitä joitain ❤️
A-nainen - Anonyymi
Koittanu vältellä olla ajattelemasta oikiastaan yhtään mitään toisaalta taas silläkin tais olla päivänvastainen tulos kuin mitä oli tarkoitus
- Anonyymi
Tapaamisemme on hiljainen tunteiden myrsky. Miljoona ajatusta pyörii mielessäni kun lähestyin häntä, mutta en Saa kiinni yhdestäkään sisäisen kuohunnan humistessa maaanista rytmiä.
- Anonyymi
Olen vihainen koska kaiken pitäisi olla yksinkertaista mutta se on kaikkea muuta.
- Anonyymi
Kun on tuntenut pitkään että tapaamisensa ovat yhtä kuin henki ja elämä. Sitten tulee päivä jona kaikki sanat putoavat maahan kuolleina. Se on aavemaista.
- Anonyymi
Kaikesta tapahtuneesta huolimatta nähdessäni hänen ilosta valaistuneet kasvonsa murtuvat seinät, jotka olen koettanut pystyttää niin huolellisesti. Kaikesta epävarmuudestani huolimatta, huolimatta etäisyyksistä ja kaikesta tiellämme olevasta, en voi ehkä koskaan lakata rakastamasta. Siitä on tullut minun tapani elää ja se on kohtaloni.
- Anonyymi
Varmaan taas pannut sitä toista.
- AnonyymiUUSI
En ole nähnyt eikä hän ole kaivattu koska käyttäytyy huonosti
- AnonyymiUUSI
Ensimmäinen ajatus on aina, että onneksi olet siinä. Seuraavat tilanteen mukaan, kuitenkin taustalla on koko ajan hiljainen onnen tunne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman461426Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761305Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86963- 83877
- 11855
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186848Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20811- 82791
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74712